Глава 26 Викрадення,день 4

86 11 0
                                    

Дівчина проснулась та подивилась навколо. "Довго ж я спала, і нічого не почула... Пропала посуда." Дівчина доторкнулась до свого чола. "Марля? Класна медицина в мафії. Я вже не можу тут сидіти, всю книгу я ще вчора прочитала." Кіра почула голоса за дверима.

—Ти думаєш вона її сестра? — Почувся грубий чоловічий голос.

— Яка різниця в любому випадку потрібно замінити тести ДНК так, щоб її сестрою виявилась я. — Сказав жіночий голос.

—Я постараюсь замінити тести ДНК.

 Голоса віддалялись від дверей, Кіра нічого розбірливого більше не почула. "Вот блін, якщо вони замінять тести ДНК мене ж вб'ють.... Погано, погано, погано." Кіра взялась за голову та опустилась на землю. "Точно, потрібно Вані сказати, може він мені допоможе."

 *Через 10 хвилин*

 В кімнату зайшов Ваня з їжею та водою.

— Ти так рано проснулась,ось тримай. — Він поставив їжу біля неї.

— Вань я сьогодні чула як якась жіночка з кимось говорили про підміну тесту ДНК.

—Яка ще жіночка? — Хлопець присів біля неї.

— Я крізь стіни бачити не можу.

—В мафії жінки не часто працюють, є в нас одна така, каже що вона сестра босса... Але не думаю що вона зможе замінити тест ДНК.

—Крім неї говорив ще чоловічий голос... Він сказав що постарається замінити тести ДНК. 

—Навіть якщо їм вдасться замінити тести ДНК, босс навряд чи повірить звичайним паперам.

— Почекай.. Босс? Виходить їх декілька?

— Я не мав тобі цього говорити, але так, їх двоє, потім йдуть ще четверо, але менш головними, вони командують різними відділами, серед таких є я ну і  була Ольга з її командою.

— Зрозуміло... Виходить навіть якщо тести замінять мені хвилюватись немає за що?

—Я прослідкую за тим щоб не підмінили тести ДНК. — Він встав та вийшов з кімнати.

 Кіра подивилась на їжу. "Я з тим всім взагалі не голодна, навіть якщо замінять тести ДНК я зможу доказати що Женя моя сестра, все ж таки в мене з нею стільки спогадів було."

 *10 років назад*

Кіра збиралась на озеро зі своєю сестрою.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now