Keď sme sa prestali objímať, vážne mi pozrela do tváre.
,,Musíme sa porozprávať o všetkých praktických veciach, Alex. Aj keby som u teba vydržala len ten zatiaľ dohodnutý mesiac a pol." pošepla mi a ja som prikývol. Jej požiadavka bola viac než len logická.
,,Musím ísť teraz na tréning, lebo ma chalani zabijú. Počkáš na mňa a pôjdeme všetko doriešiť na byt alebo máš plány?" spýtal som sa jej.
,,Chcem sa ešte porozprávať s Taniou, ale môžem ťa počkať." odpovedala mi a ja som ju chytil za tvár.
,,Nenadávaj jej! Veľmi dobre vieš, že ona nechce nič iné, len tvoje dobro." pošepol som.
,,Ja viem, ale aj tak sa s ňou musím porozprávať o viacerých veciach." usmiala sa na mňa a spoločne sme opustili Ryanovu kanceláriu. Netušil som, kde on vlastne je.
++++++++++++++++++++
O viac než dve hodiny sme vchádzali do môjho bytu. Zobrali sme si poháre s vodou a usadili sa v obývačke.
,,O čo ste sa vlastne stavili s Taniou? Čo mala ona urobiť, ak by si vyhrala?" bol som zvedavý.
,,Mala pozvať tvojho najlepšieho kamaráta na normálne rande. Určite vieš, že spolu chodievajú dlhodobo von, ale ani jeden sa nevie nejako rozhýbať k niečomu viac, tak som si povedala, že ich k tomu dokopem ja. Povedala mi, že to urobí, hoci vyhrala ona." vysvetlila mi Ruby a ja som sa pousmial. Barrrymu sa Tania poriadne páči, ale akosi sa dohodli, že budú len kamaráti. Ani jednému to koniec-koncov nevyhovuje. Neprekvapuje ma, že toto chcela Ruby od Tanie. Tie dve sa naozaj zbožňujú a chcú len dobro tej druhej.
,,A o čom si sa chcela konkrétne baviť?" spýtal som sa, hoci som to veľmi dobre vedel.
,,O platení, nákupoch, skrini, varení, o tom ako budeme všeobecne fungovať." konkretizovala.
,,Tak platiť budeme samozrejme všetko na polovicu a nakúpiť môže buď ten, čo má cestu alebo budeme niekedy chodiť spolu, keďže ja mám auto a ty zatiaľ nešoféruješ. Čo sa týka tej skrine veľmi dobre vieš, že máš veci u mňa a nejaké miesto ti ešte kľudne spravíme. Vo varení sme sa vždy striedali, nie? Nevidím dôvod, prečo by to tak nemohlo ostať a keď niekto bude stíhať, tak navarí. Žiadam ťa len, aby si tu nefajčila, ale ani v tom nevidím problém, keď ste to nerobili ani s Taniou ako dve fajčiarky. Všetky tvoje pochybnosti vyriešené?" spýtal som sa s pokojným úsmevom. Ruby ma chytila za krk a dala mi poriadne dlhú pusu na líce.
,,Si úžasný chlap, vieš to?" spýtala sa.
,,A ty vieš, že si dosť rozdvojená osobnosť?" odpovedal som jej so smiechom na otázku otázkou.
,,Som a aj si to nahlas priznávam. Prepáč, že som na teba tak vybehla, ale nahnevalo ma, že si to ďalej riešil cez Taniu a mňa si obišiel."
,,Chápem ťa, ale ver, že ja by som to ďalej neriešil, ak by neprišla Tania. Uzmierila si sa s ňou?" spýtal som sa zvedavo a stiahol ju na seba.
,,Ale áno, neviem sa na vás dlho hnevať a navyše možno mala pravdu, že..." začala, ale nedokončila.
,,Že?" spýtal som sa s provokatívnym úškrnom a so zdvihnutým obočím. Vedel som, čo chce povedať, ale aj to, že to nechce nahlas vysloviť.
,,Že nič." zrušila ma a ja som sa zasmial.
,,Nič? Toto ti so mnou neprejde. No tak! Dopovedz, čo si chcela! " Ruby sa len nevinne pousmiala a zakývala hlavou na znamenie, že nič ďalej nepovie.
,,Si si istá?" spýtal som sa, no nedal som jej čas na odpoveď a začal ju štekliť. Ruby sa začala smiať a snažila sa predo mnou ujsť, ale nedovolil som jej to. Skončil som obkročmo nad ňou, aby sa jej nepodarilo mi zdrhnúť. Stále som ju šteklil, krútila sa podo mnou a hlasno sa smiala.
YOU ARE READING
Bojovný
RomanceAlex to nikdy nemal v živote ľahké. Keď bol malý zomrela mu mama a celý život ho vychovával strýko. Otca nikdy nepoznal. Alex je teraz dospelý a snaží sa osamostatniť. Jeho strýko má vlastnú rodinu, do ktorej síce úplne nepatrí, no cíti sa tak. Alex...