Hoşgeldiniz ✧
Medya Ahter
Müslüm Gürses-Seni Yazdım
İyi Okumalar ✧
Abimin sözünün üstünden üç hafta geçmişti bugün hafta sonuydu,bugün Asil ile eve bakmaya gidecektik sözden bir gün sonra gidip eksiklerimizi halletmiştik bir usta ile anlaşıp yaptırmaya başlamıştık büyük bir ölçüsü bitmişti bugün hem eve uğrayacaktık hemde mobilyalar gelmişti onlara bakmak istiyorduk.
Kahvaltıdan sonra duşa girmiş şimdi ise odamda dolabımın önünde ne giyeceğime bakıyordum.
Açıkçası hava çok sıcaktı ama ülkemizin durumu yüzünden ne yazık ki her istediğimi giyemiyordum eğer giyer ve başıma bir şey gelirse bu erkekten değil ben suçluymuşum gibi görünürdü.Dolabımdan en uygun kıyafetleri çıkarıp giydim.
Makyaj masama oturup saçımı hızlıca ensemde bir topuz yapıp ruj ve maskara sürdüm bu sıcakta makyaj yapsaydım hem bunalırdım hemde akardı.Son olarak saatimi takıp parfümümü sıktım.
Buluşma saatimiz zaten gelmişti odamdan çıkıp hole geçtim ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
Aşağı indiğimde Asil'in daha gelmediğini fark ettim arabasının yanına gidip beklemeye başladım.
Yarım saat sonra Asil evden çıkmıştı gene kesin üst üste duş almıştı.
"Çok özür dilerim güzelim hava sıcak tam iki defa duşa girdim."
"Olsun canım hadi gidelim."
Kafa sallayıp evimizi doğru arabayı sürmeye başladı.
Yirmi dakika içinde eve gelmiştik bugün tatil ve işleri bittiği için ustular yoktu arabayı park edip evimize doğru yürümeye başladım müstakil iki katlı ama büyük bir evdi kocaman bir bahçesi vardı site içinde güvenlikli bir yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZUR MAHALLESİ ✔
ChickLitHikayemizde Huzur Mahallesinin sevgisini aşkını ve yardımseverliğine bol bol şahit olacağız o zaman başlıyalım. #1 Cemal Süreyya #37 Söz #99 Şiir #69 Şiir -TAMAMLANDI-