4

10 1 0
                                    

Sıla - Sen Sennn Hayatımı mahveden adamsın.

Ege - Ben hiçbirşey yapmadım miniğim...

Sıla - Sen kimsin böyle yılışık yılışık konuşuyorsun lan. Senin araban otobanda ters geliyordu senin yüzünü gördüm. Delisin lan sen

Ege - Sen delirtin.

Sıla - Seni kardeşimin yanında da görmüştüm. Uzak dur bizden.

Bana doğru yaklaştığını hissetim.Ama ayağa kalkamıyordum. Sonuna kadar geriye doğru kendimi ittim. En sonunda kendimi koltuğa çarparak durdurdum. Kaçmamdan zevk alıyordu. Bir anda gözlerimi kapatım. Havaya kalktığımı hissedince gözlerimi hızlıca açtım. Derin soluklar alıyordum. Beni havaya kaldırmıştı. Ondan uzaklaşmaya çalışınca kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

Ege - Yerinde olsam denemezdim...

İç çekerek yüzüne bakıp gözlerimi düşürdüm. Ne yapmaya çalışıyordu. Beni kapıdan çıkartırken İlkerin bağırışmalarını duyuyordum. Korumalar onu çok sert tutuyor olmalı ki gelemiyordu. İstemsizce gözümden bir yaş düştü. Bu denli yürüyemiyorken çevreme yardım edememek çok koyuyordu. Ümidimi kesmişken İlkerin korumaları atlattığını gördüm. Bana doğru koşuyordu. Ta ki İlkerin  alnından geçen mermi ile kafasının parçalandığını görene kadar. Çığlık atmaya başladım. Öldürmüşlerdi. Onu öldürmüşlerdi. Boğazımı yırtarak İlker  diye bağırmaya başladım. Bana hüzünle bakti . gözlerinden bir damla yaş aktı. O bir damla yaş hiç sönmeyecek kor ateşimi başlatan çırpıydı. Hızlıca ellerimle Ege'ye vurmaya başladım.Boğazını parçalarcasına çiziyor itiyordum. Hiçbir tepki hissetmiyordu.

Sıla - Bırak beni piç seni

Bırakmıyordu. Hızlıca arabaya oturttu. Çıkmaya çalıştım. Olmadı yapamamıştım. Bu lanet olası bacaklarımın çalışmayacağını çok iyi biliyordum. Sinirden ağlamaya başladım. Aklıma İlkerin ölüm sahnesi geliyordu. Ne yapmıştı onlar. Ben nasıl bir belaya bulaşmıştım.
Çığlıklar atmaya başladım.
Kimse beni takmıyordu. O psikopat bu arabaya binmemişti dua etsin bu arabaya binmediğine. Upuzun yola bakıp ağlıyordum. Her saniye o mermi geliyordu aklıma. en sonunda bünyem daha fazla kaldırmadigi için uyuya kaldım.

Egeden

Eve geldiğimizde arabadan indim arkadaki arabanın arka kapısını açtığımda Sıla'nın koltuktan düşmüş ve arabanın zemininde uyuduğunu gördüm. Hızlıca adamlarımı çağırdım ve onların yardımı ile Sılayı uyandırmadan odasına taşıdık. Ondan ögrenecek çok şey vardı. Şirketimize neden kaydolmuştu bu kız.

Sıladan
Sabah uyadığımda başımda iki kişi vardı biri duman biri isimsiz gerizekalı egoist.

Duman - Günaydın sıla

Sıla - NE ANLATİYON LAN SEN BENİM KARDEŞİM DEDİĞİM İNSANIN KAFASINA SIKTINIZ  GELİP SİZLE Mİ KONUŞUCAM

İsmini bilmediğim şahıs sinirlenmeye başlamıştı. Sinir damarları ortaya çıkmıştı

Ege - Neden bizim şirketimize girdin köstebek

Sıla - Sanane lan

Ege - Bu kızı alın depoya götürün sabrım taşıyor. Elimden bir kaza gelecek.

Bu cümlesini duyunca aklıma direk babam gelmişti. Alkol bağımlısıydı her zaman bize bağırır sonra sızardı. Bu adam tam onun vibenı veriyordu.

Biri benim kafama birşey geçirdi . Gözlerimi açtığımda yarım yamalak ışıkları yanan bir depoya gelmiştik. Güçlü bir şekilde gülmeye başladım. O gerizekalı adamın koruması bana bağırmaya başladı

Koruma - SUS LAN ALLAHİN CEZASİ BİR ÇENE VERMİS ALLAH SUSMUYOR

Daha da güçlü gülmeye başladım. Psikolojim iyice bozulmuştu. Sonra güçlü bir yumruk yedim. Ağzıma gelen demir tadı çok güzeldi ya...
Sonra adam bir yumruk daha attı. Benim gülmemin yerini durgunluk almıştı. Çünkü adam sonunda istediğimi yapmıştı. Yüzümü dağıtmıştı.
Deponun kapısı açıldı. O tipsiz isminin ege olduğunu öğrendiğim asıl patron gelmişti. Bana taraf yaklaştıkça ifadesiz yüzünün yerini şaşkınlık almıştı. Ardından yine sinirlenmişti.

Ege - Hanginiz vurdu lan bu kıza

Kimse ses çıkarmamıştı.

Ege bir anda silahını çıkartıp başımda duran 4 korumanın alnından vurdu. Sertçe yutkundum. Benimde çıramı yakacaklardı. Ege bir anda sandalyenin önünde diz çöküp ceketinden çıkardığı peçeteyle kanı sildi.

Sıla - Peçete temiz dimi mikrop kapmiyim sonra

Gercekten delirmiştim. Şu anda düşünmem gereken konu bu olmamaliydi. Maymun bana gülümsedi.

Ege - Temiz temiz Sanayici adamın herşeyi temiz olur.

Beni bir anda kahkaha bastı. Sonra öksürük krizine girdim.

Ege - Adıyaman zararları...

Bir anda şaşkınca ona baktım.

Ege - Bak sıla sezgin seni şirketimize başvurduğun anda inceletmeye başladım. Çünkü düşman holdingden ayrılıp hiçbir neden olmadan buraya girmek istemenin bir sebebi yok. Şimdi bana adam akıllı herşeyi açıkla yoksa sonu senin için kötü olacak minik kız sana şans sunmayı da düşünmüyorum ileride

Sıla - Hicbirsey anlatmıyorum hadi isine aslan parçası senin gibi çok kişi gördüm ben.

Bir anda adam birini görüntülü aradı. Ekranda annem ve ela vardı. Onları izliyorlardı. Gözlerimi ekrandan ayırmadan "Yapamazsın" diye bağırdım.

Ege - Emin misin ?

...


DerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin