•iki•

0 0 0
                                    

| Evleniyoruz ama Pek de Mutlu Sayılmayız |

| Evleniyoruz ama Pek de Mutlu Sayılmayız |

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(1)

°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°•.•°

Adalet, karşısında ona meraklı gözlerle bakan çift sanki hiç yokmuşçasına bebeğe odaklandı. Bebekle sessizce oynaması adamın sesini yükseltmesiyle son buldu.

" Adalet, şunu yapmayı kes ve derhal bir açıklama yap! Sinirlenmeye başlıyorum ve bilirsin, sinirlenmemden kimse hoşlanmaz!"

Adalet, göz devirip Ozan'a döndü.

" Kaçta mekanda olman gerekiyor?"

Ozan saatine baktı.

" 5'te ama öncesinde bizimkilerle biraz oturmamız ve orada birkaç ayarlama yapmamız gerekiyor. En geç 3'te orada olmalıyım."

" Tamam, otur. Yetiştireceğim ben seni."

Ozan itiraz etmeden Adalet'in yanına oturdu. Adam, ikisine bakıp derin bir nefes aldı ve sakin kalmaya çalışarak konuşmaya başladı.

" Evet, sizi dinliyorum."

Adalet, bir süre düşünür gibi yaptı. Adamın bağırmasıyla bu da son buldu.

" Adalet! Kes artık! Şimdi bu adamı ben boğmadan anlat, yoksa senin için de pek iyi şeyler olmayacak!"

Adalet kaşlarını çattı.

" Sana ne?"

" Ne?"

" Sana ne?"

" Ne demek 'sana ne'?"

" Seni ne ilgilendirir benim hayatıma girip çıkan insanlar?"

" Ben senin abinim ve tabii ki ilgilendirecek. Ben senin hata yapmamanı istiyorum sadece."

" Hatalar konusundaki tutumu biliyorsun."

" Deneyiminin amına koyayım Adalet!"

Yanındaki kadın hemen bağırdı.

" Düzgün konuş! Çocuğumun ilk sözcüğünün 'amına koyayım' ya da 'siktir git' olmasını istemiyorum. Şimdi ya sesini alçalt ya da ben senin sesini keseyim!"

Adam göz devirip kardeşine döndü.

" Şimdi Adalet, lütfen neler olup bittiğini anlat."

Adalet iç çekti. Bebekle ilgilenerek konuşmaya başladı.

" Kanser riskim varmış. Doktor da dedi ki 'hamile kal.'. Ben de kendime bir baba adayı seçtim ve henüz sadece birbirimize alışmaya çalışıyoruz. Henüz hiçbir şey olmuş değil."

Yaşıyorum Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin