Di saat rania sedang berjuang melahirkan anak kembar mereka, tiada yang tau saat ini david juga turut berjuang di dalam bilik pembedahan.
Mereka berada di tempat yang sama.
Sama-sama berjuang bertarung nyawa.
Renol menundukan kepala nya sambil terisak. Untuk pertama kali nya dia merasa menjadi sahabat yang tidak berguna.
" Hikss..hiks.. i-ini semua salah aku .. kau bodoh.. Renol ! Bodoh ! " Ujar renol dengan diri nya sendiri sambil memukul kepala nya berulangkali.
Flashback.
Setelah selesai bekerja, david melirik jam di tangan nya yang sudah menunjukan jam 3 petang. Senyum tipis terukir di wajah nya.
Hari ini merupakan anniversary mereka. Tarikh di mana david memaksa rania menjadi isteri nya.
David menekan gagang telefon yang tersedia di atas meja yang langsung terhubung di ruangan bilik renol.
Tok.. tok..
Clik " pintu di buka.
Renol melangkahkan kaki nya masuk di dalam ruangan ceo.
" Ada apa dav ? " Tanya renol.
" Apa kau sudah selesai bekerja ? " Tanya david.
Renol menganggukan kepala nya.
David berdiri, sambil mengambil kot nya di kerusi.
" Mari balik ! Bawa aku ke mall ada yang ingin aku beli. " Jawab david.
Renol menyusul david dari belakang.
Setengah jam kemudian akhirnya mereka sampai di mall.
Saat ini mereka berada di parking.
" Kau mau di sini atau ikut aku ? " Tanya david.
Renol mengelengkan kepala nya sambil menekan screen telefon nya.
" Aku tunggu di sini saja. " Jawab renol.
David keluar dari kereta, dia tidak lupa memakai mask dan topi untuk menutup wajah nya.
David menatap nama kedai yang akan dia masuk.
" The diamond jewellery "
" Selamat datang ! " Ucap salah satu staff di sana.
David berdehem.
" Aku mau mencari cincin pasangan. " Jawab david.
Salah satu staff itu membawa david ke bahagian cincin.
Setelah selesai membeli cincin, david keluar berjalan-jalan di mall dia ingin mencari teddy bear untuk anak kembar nya yang sebentar lagi akan lahir.
Dia tersenyum tipis melihat teddy bear yang berwarna pink. Dia tidak menyangka dia akan mendapatkan tiga anak kembar yang sebentar lagi akan lahir , sebentar lagi di dalam hidup nya dia akan mendapatkan empat bidadari.
Selesai membeli dia masuk di dalam lift menuju ke area parking.
Sepanjang perjalanan david terus tersenyum dia tidak sadar dari jauh ada yang menghalakan sniper ke arah nya.
Renol tanpa sengaja mendongakan kepala nya menatap melalui kaca jendela dari dalam kereta nya.
Mata nya terbeliak melihat ada seseorang yang dari jauh sedang menghalakan sniper ke arah david.
YOU ARE READING
My Ex husband My Boss ! [ ✓ ]
RomanceWarning 🔞++ Hot romance ~ Penyesalan terbesar aku di dunia ini Adalah mengenali dan jatuh cinta pada mu. ~ > David davino lesler Rania Winston < # HARAP MAKLUM CERITA INI MASIH DALAM PROSES EDIT DAN PEMBAIKPULIH. ❤️