""Şu an o nedeni sana söyleyemem zaten çok yakında ne olduğunu kendi gözlerinle göreceksin....."""
Bu sözlerin anlamı ne ....ne kadar düşünsem de bir sonuca varamıyorum...bunun geçmişiyle ilgili bir şey olduğunu düşünüyorum...tuhaf bir çocukluk yaşadığını söylemişti zaten...fakat ne oldu ki tae young bana karşı bu kadar değişebildi...son zamanlarda gözleri çok farklı bakıyor....sanki hiç tanımadığım birine bakıyormuş gibi hissediyorum...ilk defa ondan korktuğumu hissediyorum....
Ondan korkmak...bunun düşüncesi bile daha korkunç....sorunu her neyse öğrenmek istiyorum....bu aramızda ki sorun her neyse onu yok etmek istiyorum....
Kütüphanede karşılaştığımız günden beri her fırsatta yine onu görmeye çalışıyorum...bir şeyler bahane ederek abimin yanına gidiyorum...fakat o bu durumdan gerçekten huzursuz görünüyor....yaptığım sadece kendimi aptal durumuna düşürmek başka bir şey değil...fakat yine de vazgeçemiyorum....
Son zamanlarda bu durum yüzünden kraliçeyle de sorunlar yaşıyorum..ne zaman konağına gitsem beni görmek istemediğini söylüyor...davranışlarımın onu endişelendirdiğini biliyorum beni uyarmak istediği için böyle davranıyor..fakat ben bu uyarıları hiç dikkate almıyorum... Kraliçeyle artık konuşamadığım için veliaht prensesle konuşuyorum..ona tae young la aramızda geçen her şeyi anlattım.ve anlatmaya devam ediyorum...o kraliçenin aksine beni gerçekten anlıyormuş gibi bir tepki veriyor...onun gözlerinde de benim gözlerimdeki gibi bir ifade var...birini seven fakat o kişinin duygularından emin olamayan gözlerle bakıyor...onunla konuşunca kendimi daha iyi ve rahat hissediyorum....
.................
Bugün abimle talim yapacaktık..bu bir süre önce kararlaştırdığımız bir şeydi....artık abimi yenmek hiç kolay değil..hem kılıç kullanmada hem ok atmada çok iyi bir gelişme gösterdi..bu nedenle kendime o kadar da güvenemiyorum artık....tahmin ettiğim üzere tae young da abimin yanındaydı...abim ona bir danışmandan çok bir arkadaş gibi değer veriyor bu çok açık...tae young sarayda göreve başlayalı daha iki ay bile olmadı ama abimin çoktan güvenini kazanmışa benziyor...abimin ilk defa sarayda görevli biriyle bu kadar samimi olduğunu görüyorum..genelde o kimseye güvenmezdi çünkü....bu durum beni de çok mutlu ediyor tabi ki...eğer tae young un fikrini değiştirebilirsem bu gelecekte gerçek bir aile olabileceğimiz anlamına geliyor........
Kurduğum bu hayallerden abimin sesiyle uyandım...
-bugün çok dalgın görünüyorsun...talim yaparken aklım hep kılıcında olurdu...son zamanlarda farklı görünüyorsun...
-konsantre olamadiğım için özür dilerim...aklıma takılan bir şeyler var o yüzden böyleyim...
Abimle konuşuyordum fakat konuşurken baktığım kişi abim değil hep young oluyordu.....
-aklına takılan her şeyi unut ...ve dikkatini buraya ver yoksa adil bir rekabet olmaz....
-keşke unutmak bu kadar kolay olsa abi....
Ben bunları söylerken tae young kafasını başka bir yöne çevirdi bu sözlerim abime değil onaydı çünkü...ama o duymak istemiyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
**PRENSESİN KALBİ**
Historical FictionJOSEON DÖNEMİNDE YAŞAYAN BİR PRENSESİN AİLESİ , ÜLKESİ VE SEVDİĞİ ADAM ARASINDA KALDIĞI İKİLEMİ BU DURUMUN ONA NELER YAPTIRDIĞINI VE SEÇİMLERİNİN ONA OLAN ETKİLERİNİ ANLATIYOR. NOT: İZLEDİĞİM TARİHİ DİZİLERDEN ETKİLENEREK YAZMAYA KARAR VERDİM . BU...