!!!UPOZORNĚNÍ: Následující obsah nemusí být příjemný osobám mladším 15ti let!
!15+ content!
Namjoon's pov:
18.3.2013 - pondělíDnešek byl stejný jako předešlé dny s vyjímkou toho, že jsem se vícd usmíval. Nejhorší bylo, jak jsem musel jít na tu poradu. Ti lidé tam mluvili o něčem fakt důležitém a já nepřemýšlel nad ničím jiným než nad tím včerejším sexem s Jinem.
Ozvalo se zaklepání na dveře. . . Jin a jeho večeře.
"Díky," poprvé, co mu děkuji. Dokonce jsem se na něj i usmál.
"Nemáš za co," obličej se mu rozzářil.Chtěl už odejít, ovšem já mu v tom zabránil. Chytil jsem ho za zápěstí a přitáhnul si ho k sobě, takže mi seděl v klíně.
"Co to děláš?" zeptal se.
"Já? Nic..." neubránil jsem se úsměvu. Jin se rozesmál a zbavil mě trička. Po chvilce jsem mu i já sundal top. No a pak taky džíny a boxerky až jsme tu byli zase nazí.Políbil jsem ho a nadzvednul ho. Hnedka jsem do něj tvrdě vniknul. Mé přírazy byli hodně rough.
"Ahh~ Namjoonie~" vzdychal přes celou místnost. Jin věděl, že jsme nezamknuli stejně tak dobře jako já, a hlavou mi to naznačoval.
"Jen tě dodělám baby, okay?" olíznul jsem si rty a přirazil tak tvrdě a tak hluboko, že se opravdu udělal. Než stihnul vykřiknout, přiložil jsem mu ruku na ústa, ale i tak z něj vycházely pisklavé zvuky mého jména.Vstal jsem společně s ním a konečně zamknul ty dveře. Pak jsem si sednul zpátky a po pár přírazech jsem se udělal taky.
Jin na nic nečekal - stoupnul si a mně si přitáhnul k sobě. Vím na jakou pozici myslí~
Otoči jsem se tedy k němu zády a on do mě vniknul - o dost pomaleji než včera, hodně vanilka to je, ale i tak jsem zavzdychal jako nějaká děvka: "Jine~ahh" opřel jsem se rukama o stůl.Vím, že bych neměl křičel, aby nás neslyšeli kluci, ale když přirazil dost hluboko a k tomu mě plesknul přes prdel, tak to prostě nešlo: "Fuck me!"
Po těhle slovech se jedna Jinova ruka přesunula z mého boku k mému penisu a začal mi ho rychle honit. Ovšem že občas zvolnil tempo, aby mě poškádlil. To se mi vůbec nelíbilo a tak jsem se na něj otočil a udělal puppy eyes. Očividně to zafungovalo, jelikož si olíznul rty a po pár tvrdých přírazech jsem se udělal a on také.
"Jineee!" zařval jsem přitom. Pouze se zasmál a už se začal oblékat. Dokoncd se chystal odejít, ale já ho v tom zarazil. Otočil se na mě trochu nechápavě a já se sklonil k jeho dokonalým růžovým plným rtům! Za zátylek jsem si ho přitáhl blíž k sobě a sladce ho políbil!
Když jsem se odtáhnul krásně to mlasklo. Bože ten zrudl! Rychle odcupital pryč.Nevím, co mám teď dělat-
Je to člověk, kterého tak nenávidím, ale zároveň k němu začínám cítit... lásku?
Nebo já nevím jak to popsat, ale prostě se s ním cítím fajn! A jeho hlas mi už tolik nevadí! Ani jeho přítomnost! Prostě... prostě... já ho mám asi rád-
A chtěl bych abychom si ten polibek, který jsme si dali než před chvílí odešel, zopakovali, ale ne třeba jen jednou! Rád bych ho takhle líbal každý den! Bylo to jako kdyby vzbudil tisíce ohňostrojů v mém srdci a mně se z toho rožhavila pokožka. A měl jsem přitom takový ten pocit v břiše - motýlci mi tam poletují!Proč ho vlastně tolik nenavidím?
Protože mi donese jídlo až do pokoje? Protože se na mě vždy usmívá ikdyž se k němu chovám hnusně? Protože sex s nim je dokonalej?
Bože Namjoone jsem sobecká nevděčná svině-!Měl bych se mu omluvit-
Hello my Dreamers,
Ano další smutka 0.0
Zeptejte se mého mladšího já na, co myslelo, ne mě-
Tak co? Omluví se mu? Jak to mezi nimi asi dopadne?Vaše ~Sen~
[~•~•~•~•~•~•~•♡•~•~•~•~•~•~•~]
Pro více informací sleduj můj instagramový účet @just._.sen
Slova: 647
ČTEŠ
We have our past! [namjin]
FanfictionJedna divná fanfikce z mého instagramu Boy x Boy 18+ scénky ArtWork: @_mifutka_