Perhosveitsi

1K 84 24
                                    

》Joonaksen nk.《
Vaihdoin liikuntavaatteet päälleni ja lähdin sitten liikuntasaliin. Kaikki muut olivat jo aloittaneet jonkun pelin. "Porko miski olet myöhässä?" Opettaja kysyi. Tein katsekontaktin Nikon ja Joelin kanssa. "Mä nukuin pommiin, sori." Vastasin. Opettaja huokaisi. "No, tule ensikerralla aikaisin tunnille. Okei oppilaat alotetaan, nyt kun kaikki on paikalla." Opettaja sanoi.

》Time skip《
Pelasimme koripalloa. Olin Joelin ja Ollin kanssa samassa joukueessa ja Niko ja Aleksi oli vastakkaisessa. Siltikään vaikka Joeli oli kanssani samassa joukkueessa, hän ei edes huomannut minua, hän syötti muille pallon, paitsi minulle, joten en enää edes yrittänyt olla mukana pelissä paljoakaan. Saatoin ehkä joskus nostaa käteni ylös ja huutaa että syötä. Kävelin vain muiden perässä ja seisoin sivussa.

Pallo oli Ollilla ja hän teki kanssani katsekontaktin. "Joonas!" Hän huusi ja heitti pallon minulle, en kuitenkaan ehtinyt ottamaan sitä kiinni, kun Niko tönäisi minut lattialle ja otti pallon kiinni. Kaatuminen sattui enemmän mitä normaalisti, sillä olin tehnyt jalkaani lisää viiltoja. Laitoin käteni reidelleni ja purin hammastayhteen, etten huutaisi kivusta. Opettaja puhalsi pilliin, jolloin peli lopetettiin. "Joonas sattuko sua?" Opettaja kysyi, pudistin päätäni. Otin käteni pois reideltäni ja huomasin verta kädessäni. Voi hitto. Ajattelin. Opettaja auttoi minut ylös lattialta. Lattialla oli veritahra. "Onks sul haava jossain?" Opettaja kysyi ja katsoi sitten kämmeniäni, missä oli verta. "E-En mä tiedä." Vastasin hiljaa. "Tota mee käymään terveydenhoitajalla, joku tulee sun mukaas." Opettaja sanoi. "Mä voin mennä Joonaksen mukaan." Niko sanoi. "Joo, hyvä Niko." Opettaja sanoi hymyillen Nikolle. Pudistin hiljaa päätäni.

Lähdimme Nikon kanssa liikuntasalista, hän otti repustansa jotain, en nähnyt mitä. Päästyämme käytävälle, Niko otti käsivarrestani tiukasti kiinni ja raahasi invavessaan, hän laittoi oven lukkoon. Niko työnsi minut seinää päin ja potkaisi minua polvella mahaan. Laitoin käteni mahani ympärille ja kumarruin alas. Hän otti hiuksistani kiinnii ja nosti minut ylös nopeasti, niin että löin pääni seinään. Hän tiukensi otettansa hiuksistani, jolloin irvistin kivusta. Hän alkoi laskemaan kolitsihousujani alas, yritin tietenkin estää sen, mutta hän löi pääni uudestaan seinään. Hetken päästä hän naurahti. "Vittu sä oot säälittävä." Hän sanoi nauraen. Tunsin hänen käden reidelläni, joka sattui haavojen takia. Hän puristi reittäni, jonka takia huusin kivusta. "Lopeta!" Huusin. "Voi sua, katoku mä en oo ees viel alottanu." Hän sanoi hymyillen.

"Katotaa onks sul tunto viel tallel noiden haavojen takia." Hän sanoi. Pudistin päätäni. Niko otti taskustansa perhosveitsen, kun hän avasi sen, veitsenterä oli todella terävän näköinen. "Ni-iko lopeta, kil-ltti. T-Teen mitä vaa." Sanoin paniikissa. Hän naurahti. Hän painoi puukonterän yhteen haavoistani ja viilsi, jolloin huusin kivusta. Niko päästi irti hiuksistani ja laittoi kätensä suuni eteen. Silmistäni valui kyyneleitä jo tässä vaiheessa. Pelotti ja ahdisti. "Kato onhan sul viel tunto jäljel." Hän sanoi. Hän painoi terän uuteen haavaan ja viilsi. Huusin uudestaan, vaikka sitä ei voitu kuulla kunnolla. Hän siirsi kätensä pois suuni edestä. "K-Kiltti lop-peta." Pyysin itkien. "Miks? Hupi on vast alkanu." Hän sanoi hymyillen jotenkin sairaasti.

Niko nosti paitaani ylös ja painoi puukon kylkeäni vasten. "Ä-Älä tee si-itä." Pyysin itkien. Niko viilsi puukolla kylkeäni noin kolme kertaa, kunnes laittoi puukon takaisin taskuunsa. Katsoin alas ja reidestän ja kyljestäni valui runsaasti verta. "Anna mä vähä avitan sua pääsee tuonpuoleisee." Hän sanoi minulle ja lähti sitten vessasta. Romahdin lattialle itkemään. Lattialla oli aika paljon verta.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 528

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISDonde viven las historias. Descúbrelo ahora