Part 1.

73 3 1
                                    

Én Ria Olivia, a suli egyik legnépszerűbb fiújába vagyok szerelmes, JJ Maybank. Az összes lánnyal aki volt neki, játszott vele. És én ezzel tisztában is vagyok, de próbáltam lemondani róla de amikor megláttom újra és újra belé szeretek.

Reggel siettek a busz felé, mert általában mindig lekésem. Rohannok, és integetek a kezemmel a busz vezetőnek, hátha észre veszi.

Elindul, de én még mindig tovább futok utána. Mint az életben az olyanok után akik összetörnek, de most más lesz, érzem.

Egy érdekes pillantás, kerül a szemem elé.
Kinyújtja a kezét a busz ajtajából és, én megfogom, és fel ránt a gépjárműre.

-JJ Maybank?
-Haha, ~kínosan nevetgél~
Igen. Elég érdekes lánynak tűnsz, meg adhatnád a számod.

-Bocs nem ismerkedek szőkékkel.

És fogtam magam, is ott hagytam.

~Huhh, így még senkit se utasítottam vissza, főleg nem őt.

-Olivia...

-Ha?..

~Megfogta a nyakkendőm, és odahúzott magához, és vadul az ajkamra tapadt. Az egyik kezét a derekamra tette, és szorosan odahúzta a csipőjéhez. A másik kezét az arcomra, és a fejéhez nyomta.
A nyelvét dugta át és vad táncot jártak. Mikor elváltunk, éreztem az ajkamon a lihegését, és szíve dobogasát a mellkasomon.~

-Utállak, JJ Majbank.

Elmentem a busz végébe, és összerogytam.
Úgy lihegtem mintha most nyertem volna meg egy futó versenyt.

Megállt a busz én meg még mindig sokk alatt voltam, a történtek miatt.

Amikor szálltam le, JJ rám pillantot és látta ezt.

Egy vigyort küldött felém, mintha megnyert volna egy harcot. De nem, kurvára nem. Nem tudja kivel áll szemben. Ezt én nyerem meg, én fogok veled játszani nem te velem.
~Nagy fába vágtad a fejszédet, JJ Maybank~

<><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Ezt egy ilyen kis bevezetőnek szánom, ez a második komoly könyvem. Remélem tetszik, is jó olvasást.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JJ Maybank~Az elején még szeretelek~Where stories live. Discover now