Cover by seinawaTq korang sebab support story alia,ni story yang pertama tau dalam cerita 'pengawas itu crush aku
Korang vote lah dulu nanti terlupa sebab layan sangat cerita
Part1✅
Aisya....panggil iman dengan gelabah,aisya pun tanya kenapa dengan kau ni iman,macam baru lepas nampak hantu je"kata aisya dengan lawak..iman pun kata,cikgu farisya panggil kau di bilik guru.
Lepastu aisya tanya"kenapa cikgu farisya panggil aku,iman pun kate mana lah aku tahu,aisya pun berfikir ada aku buat salah ke,selama aku duduk dekat sekolah ni takde lah aku buat salah teruk kan"
tanya aisya kepada kawannya iman..iman pun kate?kau pergi je jumpa cikgu farisya tu kat bilik guru•
Aisya pun sampai ke bilik guru dan mencari meja cikgu farisya dengan takut,aisya mengucap selawat 10x kali kerana takut kena marah dengan cikgu farisya..
apabila aisya berjumpa,rupa-rupanya cg farisya suruh memanggil pengawas syeid idman daniel itu..ihh aku tersenyum-senyum sambil terbayang crush aku..
tiba² cg farisya potong suasana gembira aku..cg farisha tanya"kenapa senyum-senyum ni'cepat pergi panggil syeid idman daniel tu"ujar cg farisya dengan tegas.baiklah cg..ihh sukanya aku kene panggil crush aku..
Apabila sampai dikelas crush aku'*
Aisya berkata kepada syeid idman daniel itu"cg farisya memanggil awak pergi ke bilik guru lepastu syeid idman daniel kata'ok nanti saya pergi ke bilik guru...
syeid idman daniel senyum terlebar² selepas crushnye memanggilnye...
Aisya masuk ke kelasnya balik dan labuhkan punggungya ke kerusi duduknye..aisya masih tersenyum sambil mengingat kejadian tadi..lepastu faris memanggilnya..
eh kau pergi mana tadi'ihh kau ni sibuk lah nak tahu aku pergi mana*faris ni suka kepada aisya sejak darjah 6 lagi*tapi aku tak layan pun die..malas aku layan die'kata aisya dalam hati' baik aku layan crush aku lagi baik•
aisya selalu menulis nota kecil sebelum memulakan pembelajarannya"kalau kira² kan aisya ni rajin jugak orangnya"ujar cg fahdan kepada pengetua sekolahnya..
Rehat
Cing.....cing.....cing
Cing.....cing...cing
Cing.....cing....cing
Aisya pun kate kepada kawannya iman tu..kalau kau nak tahu sebenarnya ketua pengawas bernama syeid idman daniel tu adalah crush aku tau..
tapi kau jangan begitahu sesiapa tau.aku cuma bagitahu kau sorang je..malas ah cakap ngan kau baik aku tengok crush aku daripada cakap sorang je...
semasa beratur untuk membeli makanan di kantin*syeid idman daniel tu tengah bertugas di kantin *memblushing aku tengok die...
ahhh aku takleh ah tengok die,macam nak pengsan pun ade sebab die terlalu hensem untuk dilihati...
Tapi paling aku dok suka adalah crush aku ramai peminat,aku adelah jugak rasa jeles kan,takkan lah tak jeles kalau orang lain dekat dengan crush kau..
Rehat pun tamat
Kring..kring..kring
Kring..kring..kring
Kring..kring..kring
Eh aisya jom ah masuk kelas,cg nak masuk dah tu▪︎kata aisya jap lu nak tengok crush aku makan jap *iman usik* ihh jom lah masuk kelas"
kau ni kacau aku ahh*aisya ngan iman pun masuklah dalam kelas'tapi tradegi ni berlaku secara tiba-tiba tanpa diduga lah,
Nak tahu tak apa kawan²,crush aku lalu tadi depan kelas*aku excited sangat^crushku sungguh handsome tapi kawan aku rase nak muntah sebab aku kate handsome tapi memang betul lah die cute,handsome semua lah,lepastu kawan² aku balik ke meja masing² sebab taknak dengar cerita pasal crush aku..
Semasa habis kelas pembelajaran,aku pun nak baliklah tapi ada yang menghalang aku dari depan,kau nak ape sebenarnya ah faris,kata aisya dengan marah*tahu ar kau ni memang musnahkan mood happy aku..
Faris pun cakap,tapi aku buat apa sampai mood happy kau tu hilang*aku cuma nak berkawan ngan kau je tu pun salah ke ah aisya,kau tauu tak aku suka kau daripada darjah 6 lagi▪︎kenapa kau taknak terima aku•
Eh kau takyah buat muka sedih ah faris,aku rasa menyampah tengok muka kau ¤baik aku balik je'bye..
AISYA PUN BALIK KE RUMAHNYA*
Ih serabut lah aku tadi ngan faris•kenapa lah ngan die kan,aku rase dia sakit mental kot nak kacau aku selalu kat sekolah,biar dia ahh baik aku pergi mandi daripada fikir pasal dia•
Selepas aisya mandi,die pun terus pergi ke meja makan kerana lapar sebab semasa di sekolah die hanya makan roti..aku pun pergi lah buka saji dan melihat makanan fav aku yang dimasak oleh mak aku..hahahha•
Lepas habis makan die pun pergi menelepon iman kawan baiknya itu dan memberitahu kejadian berjumpa dengan faris semasa ingin balik ke rumahnya.
Aisya:hi assalamualaikum iman
Iman:walaikumussalam
Aisya:kau nak tahu tak tadi faris ade jumpa aku masa aku nak balik rumah,
Iman:die buat ape jumpa kau
Aisya:die ni selalu kacah aku ah
Iman:die kacau kau kenapa
Aisya:die cakap kenapa aku tak suka dia,gini ah kita sambung pulak cerita kat sekolah esok er..bye.sweet dream
Kat sekolah*
Kan aku kate nak sambung cerita semalam kan,or ye ah*kate iman..cepat ah sambung die cakap ape kat kau kemaren..die cakal begini kat aku'die kata kenapa aku tak terima die se lagi die kate nak berkawan je tapi kenapa die pergi ungkit pasal cinta pulak kan..kan kau tahu aku suka kat syeid idman daniel*lambat lagi aku nak ke faris tu*tapi kalau kau nak ambik jelah faris tu*aisya gelak ke iman*iman pun cakap malas aku nak ke die..
Aisya punn kate,eh kalau kau benci kat seseorang nanti lama² sayang tau,tapi aku tak tahu lah betul ke tidak sebab aku dengar kata orang tua² je..*aisya gelak *
Korang nak part 2 ke
Kalau korang nak just komen je
Manalahtahu nanti tersenyum-senyum sambil minum air kan
YOU ARE READING
pengawas itu crush aku
RomanceSeorang gadis bernama aisya fatihah dan disampinnya crush nye iaitu pengawas bernama syeid idman daniel..kalau korang nak tahu ape kisah romantik dua orang ini.