YENİ BÖLÜMLE GELDİMMM. BUGÜN TOKYO REVENGERSİN KENDİ SARKİSİNİ KOYAYIM DEDİM. İYİ OKUMALAR CANLARİM, BÖLÜME GECEBİLİRSİNİZ.
•••••••••••••••••••••••••••••••••
Rin'in ağzından
Uzun zamandır babam denen heriften bahsetmemiştim. Belliydi, anlatırken çok zorlanacaktım. Ama hem Mikey'e söz vermiştim, hem de anlatmak biraz olsun iyi gelebilirdi. Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım.
Rin: Babam... Ben daha bebekken annemi ve beni terk etmiş. Ben 5 yaşıma geldiğimde geri geldi. Tabii bebekliğimde bizi terk etmeden önce gördüğüm babamı hatırlamıyorum. 5 yaşımda da bu gelen adamı tanımıyordum.
10 yıl önce Türkiye'de~
Rin: Anne, bu adam kim?
Anne: O... O senin baban kızım.
Annem bir yandan da ağlıyordu.
Rin: Neden babamı şimdi görüyorum ki?
Annem: Biraz daha büyüyünce sana herşeyi anlatacağım.
Baba: Sen şimdilik odana git.
Rin: Hayır gitmek istemiyorum! Seni daha çok tanımak istiyorum.
Baba: ODANA GİT DEDİM SANA!
Rin: GİTMEK İSTEMİYORUM!
Cümlemi bitirdiğimde yanağımda bir acı hissettim. Babam bana tokat atmıştı.
Rin: Ah!
Anne: Ne yapıyorsun?!
Baba: KES SESİNİ, KARIŞMA!
Ağlıyordum.
Baba: ODANA GİT!
Rin: H-hayır!
Babam bana bir kere daha vurdu.
Anne: YAPMA-
Babam anneme de bir tokat atmıştı.
Rin: ANNE!
Anne: Bana istediğin kadar vur ama Rin'e dokunma.
Baba: Sanki umrumda. Bana karşı çıkarsanız gebertirim sizi.
Ağlayarak odama gittim. Babam geldiğinden beri hayatımız böyleydi. 15 yaşımda annem babama yemek götürmem için bana bir poşet verdi. Babam ne yaparsa yapsın annem hala babama çok aşıktı.
Rin: Neden ona yemek götürecekmişim?
Anne: Lütfen Rin. Benim için.
Rin: Tamam, sırf senin için.
Kaykay sürmeyi biliyordum o zaman. Aslında kaykayı 13 yaşımda öğrenmiştim. Şuan için normal olarak sürebiliyordum. Kaykayıma bindim ve babamın bazen gittiği kendi evine gittim. Annemin söylediğine göre şuan oradaydı. Ama sanırım benim geleceğimden haberi yoktu. Zaten olsa yapmazdı herhalde böyle birşeyi. Babamın evine geldiğimde kapı aralıktı. İçeri girdiğimde banyonun ışığı yanıyordu, babam yatakta uyuyordu ve etrafta kadın iç çamaşırları, kıyafetleri vardı. Muhtemelen banyodaki kişi babamın annemi aldattığı kadındı. Şaşkınlıktan elimdeki yemek poşetini yere düşürdüm. O an içimde sadece nefret ve öfke vardı hızlıca açık bıraktığım kapıya koştum ve evden çıktım. Ağlayarak kaykaya bindim bizim eve doğru sürmeye başladım. Anneme olanları anlatacaktım tabii ki. Bilmeye hakkı vardı. Eve vardığımda hala ağlıyordum ve anahtarımla kapıyı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim