- ენნ. გამარჯობა-იცინის გოგონას რეპეტიტორი-ადრე მოსულხარ,შემოდი.-გოგონა უკან მიყვება ღიილით და მის ადგილს იკავებს. უცდის მის ჯგუფელებსა და მასწავლებელს თავს კი მობილურით ირთობს.რამდენიმე წუთში მასწვალებელი შემოდის კაბინეტში დ აგოფონას ეხვევა.
-ოჰ. თამაშობ?-სიცილით ეკითხება და უკან კისერზე კოცნის. ხელს ხვევს და თითებს მკერდთან ახლოს ათამაშებს . გოგონა და პედაგოგი. დიალოგს მართავენ .მასწავლებელი დროდა დრო კოცნებს შუბლსა და კისერზე უტივებს, შემდეგ კი. ყავის გასაკეთებლად გადის. ცოტახანში გოგონა ჯგუფელი აღებს კარებს და. კაბინეტში შემოდის. გაკვეთილი მიმდინარეობს... გოგონა ამჩნევს მასწავლებლის მზერას და დროდადრო უღიმის ჯგუფიდან გასვლისას პედაგოგი თვალს უკრავს და. დღის ისტორია აქ სრულდება.
***
-მოდი დამატებითი გაკვეთილი დავმიშნოთ,კვირაობით გცალია?-კითხულობს მასწავლებელი მას შემდეგ რაც გოგონა გაუგებარი თემის დესახებუამბობს.
-კი -კი-მხიარულად უქნევს გოგონა თავს.
-კვირას შევხვდებით.
***
-ირბინე?-იცინის კაცი როცა აქოშინებულ გოგონას ხედავს. ენნი კვლავ მის ადგილს. იკავებს.-წიგნი გაქვს? -პასუხის შემდეგ აგრძელებს კაცი.-კარგი გაუგრბარ თემაზე გადაშალე.-ამბობს კაცი და გოგონას ზურგს უკან დგება. როგორც ყოველთვის ხელს ხვევს და კისერზე კოცნას უტოვებს ხელს კი მკერდთან ახლოს ათამაშებს. გარკვეული დროის შემდეგ გოგონას ხელებს ყელზე ხვევს და ნელა ასრიალებს სვიტერში. გოგონა აიგნირებს. კაცი მაისურის შიგნით ხელებს ახვანტალებს და თითებს ბიუჰალტერის შიგნით ახვერდრევლბს, თითს გოგონას მკერდის თავებს უსვამს და მალევე იღებს ხელს. რამდენიმე წუთის შემდეგ ისევ იგივეს იმეორებს და მკერდზე უჭერს გოგონას. მთელი გაკვეთილის მანძილზე გოგონა ენას კბილს აჭერს იმ იმედით რომ დედას. იმედებს გაუმართლებს და გამოცდებს გადალახავს. ამ სიტუაციაში 3 საათი გადის. ენნი ცდილობს მასწავლებლისგან წავიდეს და ფეხზე იჭრება. მასწავლებელიც უკან იხევს. და კარებში დგება. წასვლის ეინ დიალოდ მართავენ როგორც ჩვეულებრივ. სანამ გოგონა კურტკას იცვამს მამაკაცი ე უტება გოგონა იცინის ვითომ არაფერია... მასწავლებელი ისევ კარებს. ეყედონაბა და გოგონას უყურებს. კარებში გასვლამდე. კვლავ ეხვევა და სხეულე იკრობს. ისტორიებს უყვება გოგონას და იცინის. ენნიც ცდილობს მალე გავიდეს ჯგუფიდან და როგორც კლიქნა კაცის კოცნაებს კისერზე თავს აღწევს.
(აქამდე. ნამდვილიისტორია იყო)
***
-კვირით დამატებითი გაკვეთილი არ დაგავიწყდეს.-შეტყობინება მისდის. გოგონას. ღრმად ხვნეშის და მორიგი დღისთვის ემზადება.
***
-გამარჯობა ენ- როგორც ყოველტვის ღიმილით ემზადება მასწავლებელი.
-გამარჯობათ მასწავლებელო.
-ჰიპერბოლები ხო?
-დიახ ჰიპერბოლები-და კვლავ იგივე. კაცი გოგონას უკან. დგება და ხელებს გოგონას მხრებზე ასრიალებს შემდეგ კი მაისურში. მაგრამ ამჯერად ბევრად ძლიერად უჭერს გოგონასმკერდს. და ენი კვნესას ვერ იკავებს.
-ამას რატომ არ წყვეტთ?
-რას?
_ჩემს მკერდზე ფათურს.-კაცი გოგონას კისკენ არრიალებს.
-აქამდე ამას არ იმჩნევდი.
-აქამდე შემთხვევითობას ვაწერდი.-ენნი ცდილობს მის წინ მდგარ მამაკაცს თვალი თვალში არ გაუყაროს და იატაკს უყურებს.
-არასდროს ყოფილა შემთხვევითობა. უბრალოდ ვერთობი სათამაშოებით... ფუმფულა-ფუმფულა ძუძუებით..-ამბობს და. თუჩებით გოგონას ხელს ეხება თან მის ძუძუსთავებს ეთამაშება..ენნი წამოდგომას ცდილობს მაგრამ მასწავლებელი საშუალებას არ აძლევს და წიგნისკენ. ატრიალებს. მაისურის შესაკრავს უხსნის და ხდის,შემდეგ ბიუსჰალტერს.მკერდს წიგნზე ადებინებს და ეუბნება.
-კითხვა გაანაგრძე.-ისე სერიოზულად როგორც არასდროს. რაცარუნდა გასაკვირი იყოს გოგონას ის ფაქტი სულაც არ აწუხებს რომ მასწავლებლის წინასე ნახევრად შიშველია. მამაკაცი ხელებსუბეზე აწყობს ხოლმე როცა უფრო მჭიდროდ ეხვევა. გოგონა ფეხებზ ატყუპებსნმაგრამ მასწავლებელი კვლავ აიძულებს მოდუნდეს 1თითია მიჭერით.
-იმეცადინე.-ჩურჩულებს კის ყელთან და იმდენად წინ იწევა გოგონასმკერდს ტუჩებს ადებს. ენი კანკალებს მაგრამ ხელი რომელიც მუცელსნეხვევა ამშვიდებს. სამის სააათუ შემდეგ გოგონა ფეხზე იჭრება. ჩემი წასვლის დროა.
-ჯერ ნუ წახვალ ამბობს კაცი და გოგონა დაფისკენ მიყავს. მარკერით რაღაცეებს წერს დაგოგონას დაფიაკენ აბრუნებს მის მკერდს იჭერს და დაფაზე გამოსახულმციფრებს შლის.უბეთი კი გოგონას საჯდომს ეხახუნება. ბიუს ჰალტერს აცმევა შემდეგ კი მაისურის ჩაცმაში ეხმარება. ხელს ფეხებ შუა არარებს და. ყელზე კოცნის შემდეგ გოგონას კარებს უღებს.
YOU ARE READING
teacher
Historical Fictionდაფუძნებულია რეალურ ფაქტებზე მაგრამ იქნება დამატებანი #oneshot