Kış askeri: Hydra ne zamandır peşimde? Neden seni yolladılar?
Natasha tip tip adama baktı.
Natasha:Ne biliyim amk? Hydra ajanı mıyım ben?
Adam şaşırmıştı.
Kış askeri: Değil misin?
Adamın metal eli gevşediği zaman Natasha bu fırsatı kullanıp ayaklarını kendine çekti ve ardından adamın karnına iki ayağı ile tekme attı. Sonra da masadan kalktı. Yere düşen(tek dizinin üstünde duruyor) Kış askeri kadının samimiyetini ölçmeye çalışıyordu. Bunun farkında olan Natasha tane tane tekrar söyledi.
Nat: Hydra'dan değilim.
Kış askeri ayağa kalktı.
Kış askeri: O zaman sana karşı bir komplo kuruluyor.
Nat: Ne?
Kış askeri elini uzatır.
Kış askeri:Ben Bucky.
Nat onun elini sıkar.
Natasha: Natasha.
Bucky: Natalia olmadığından emin misin?
Bucky'nin bir süredir onu araştırdığını anlayan Nat gülümser.
Nat: Belgelere göre konuşacaksak seninki de James değil mi?
Bucky: Beni araştırdığını fark etmemiştim.
Nat: Sen neden beni araştırıyordun?
Bucky: Oturabilir miyiz?
Nat: Tabi.
Bucky otururken Natasha dolaptan iki bira daha çıkarttı ve birini Bucky'e verdi. Sonra kendisi de oturdu. Biraları açtıktan sonra şişeleri hafif yukarıya kaldırdılar.
Nat: Konuşarak birbirimizin dost mu düşman mı olduğunu anlamaya çalışmamıza.
İkisi de birer yudum aldıktan sonra Natasha başlar.
Nat:Ne zamandır beni takip ediyorsun? Ve neden?
Bucky bir süre durup ne yapması gerektiğini düşündü. Sonra biradan bir yudum daha aldı.
"Dosyalarında senin adını gördüm. Natalia Alianovna Romanoff. RedRoom'un ünlü casusu. Yıllar önce Yelena Belova ile beraber kaybolmuşsunuz."
"Kaybolmadık. Artık Shield için çalışıyoruz. Bilmen gereken tek şey de bu. Seni araştırmam istendi. Kaçmışsın. Direktör Hydra'dan önce seni bulmak istedi."
"Seni bozmak istemem ama Natalia sen Hydra ajanısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Agents of Hydra
FanfictionShield'ın içinde büyüyen bir Hydra... Bu sefer Shield bir anda çökmedi. Yanlış zamanda yanlış yerde olan ajanlar bunu yapacaktı. Ya da öleceklerdi.