4. Bölüm

1K 69 21
                                    

BÖLÜM SARKİSİNA ASİGİM. NORMALDE BUGÜN BİR BÖLÜM ATACAKTIM AMA BÖLÜM YAZASİM GELDİ HADİ YİNE İYİSİNİZ DLSLCLAŞ. NEYSE BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ <3.

••••••••••••••••••••••••••••••••••

Rin'in ağzından

Sabah yine alarmın sesine uyandım.

Rin: Amına koyduğumun alarmıı!!

Usui: LAN RİN NE BAĞIRIYON SABAH SABAH!?

Rin: LAN SİZ BURDA MIYDINIZ?!

Usui: EVET!

Haru: LAN BAĞIRMAYIN SABAH SABAH AMK!

Rin: HALA SENDEN AÇIKLAMA BEKLİYORUM HARU!

Haru: Sıçtık..

Haru: EVE GEÇ KALDIĞIN İÇİN KAFAM YERİNDE DEĞİLDİ.

Rin: TAMAM BİR DAHA OLMASIN!

Haru: MERAK ETME!

Usui: BİZ NİYE GERİZEKALI GİBİ ODADAN ODAYA BAĞIRIYOZ AMK. KALKIN HADİ!

Rin: KFAPCLAŞ AYNEN HA!

Kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Sonra tekrar odama gidip okul formamı giydim. Saçlarımı taradım ve tepeden at kuyruğu yaptım.

(Bu arada saçlarımız kahverengi ve fotoğraftaki gibi değil uzunluğu belimize geliyor)

Rin: BEN HAZIRIM!

Usui/Haru: BİZDE!

Aşağıda buluştuk. Kapı çalıyordu. Biri kapıyı hayvan gibi yumrukluyordu. Sinirli sinirli kapıya doğru yürürken bağırarak söyleniyordum. Kapıdakiler duyuyordu çok büyük ihtimal.

Rin: LAN NE DİYE KAPIYI YUMRUKLUYORSUNUZ AMINA KOYAYIM! GELİYORUM.

Rin: SİKTİĞİMİN SABAHINDA BİR RAHAT VERMEDİNİZ AMK!

Kapıyı açtığım gibi suratıma yumruk yedim. Gözlerimi açtığımda karşımda Draken vardı, arkasında da Mikey.

Mikey: Lan!

Öldürecekmiş gibi Draken'e baktım.

Rin: Şimdi ananı siktim Draken.

Draken: Sıçtık.

Usui/Haru: Ne oluyor la-

Usui: Geberdin Draken. Huzur içinde yat.

Haru: Hiç şansın yok.

Mikey: O kadar mı?

Usui: Görürsün.

Kaykaya atladım. Draken çoktan koşmaya başlamıştı bile o kadar hızlı kovalıyordum ki önümü görmemiştim. Önümde bir demir çobuk vardı. Çok yüksekti.

Mikey: RİN!

Usui: Sakin ol.

Mikey: NASIL SAKİN OLAYIM!? DÜŞECEK!

Haru: İzle

Rin: USUİ, HARU! UZUN ZAMANDIR BÖYLE BİRŞEY ARIYORDUM. AŞIRI İYİ. HAH!

Usui: BİR DAHA BULAMAYABİLİRSİN! TADINI ÇIKAR!

Rin: ŞÜPHEN OLMASIN.

Mikey: HA?!

Yükseğe zıplayıp demir çubuğun üstünden sürmeye başladım. Haru ve Usui sırıtıyordu. Draken ise kaçmayı bırakmış bana bakıyordu. Mikey de ağzı açık bana bakıyordu.

Mikey/Draken: YUH, ANANIN AMI AMA!

Sırıtıyordum. Sonunda demir çubuk bitti ve tekrar havaya atladım. Havada kaykayı döndürerek Draken'in yanına indim. Yakasından tutup Mikeylerin olduğu yere götürdüm. Kaykayım da diğer elimdeydi.

Rin: Eee, nasıl ölmek istersin?

Draken: Ben ve ölmek. Ne yapabileceğini sanıyorsun.

Mikey: Ken-chin asla yenilmez. Rin dikkatli ol.

Rin: Şşş, Draken.

Draken: Ne?

Rin: Sana bir soru daha soracağım. Ölmeden önce, laflarını nasıl yemek istersin? Yedireceğim çünkü.

Draken: O kadar emin olm-

Yüzüne attım. (Mikey'nin tekmesi ama Mikey'nin böyle tekme attığını bilmiyoruz. Mikey'den çalmadik)

Mikey: Benim tekmem lan.

Sonra örgüsünden tuttum ve karnına dizimi geçirdim. Ardından diz kapağına tekme atmamla diz çöktü. Son olarakta yanağına yumruk attıktan sonra bıraktım.

Rin: Bittin mi lan? Arkadaşımsın diye hafif davrandım aslında.

Draken: Canavar mısın kızım? Ne yaptın bana.

Rin: Bu soft girl halim emin ol. Canavar olmam için bunun 100 katını falan yapmalıyım.

Haru ve Usui yine sırıtıyorlardı.

Mikey: Rin.

Rin: Efendim Mikey?

Mikey: Okula geç kalacaksın.

Rin: Of bugün gitmeyeceğim.

Mikey: Olmaz öyle şey.

Rin: Usui, ben şey duydum sanki; "Ben de dövülmek istiyorum" Doğru mu?

Mikey: Aman kalsın. Ölmek için gencim.

Rin: Oi, Draken!

Draken: Abla valla ben birşey yapmadım.

Rin: Kdspmcsp. Dövmeyecem lan. Alındın mı yoksa? Diye soracaktım.

Draken: Yok yok. Biz de Mikey'le kavga ederiz bazen.

Mikey'e ardından tekrar Draken'e baktım.

Rin: Hala arkadaşız o zaman.

Mikey/Draken: Aynen.

Gülümsedim ve evin içine girdim.

Rin: Üstümü değiştirip geliyorum.

Mikey'de bana gülümsedi.

Mikey: Bekliyoruz.

Odama gidip dolaba bakınmaya başladım. Sonunda giyecek birşeyler bulmuştum.

 Sonunda giyecek birşeyler bulmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Saçlar kahverengi)

Dışarı çıktım.

Rin: Hadi gidelim. Açım ben.

••••••••••••••••••••••••••••••••

BURADA BİTİRDİM SADECE BU BÖLÜM KİSA OLACAK MERAK ETMEYİN. DİĞER BÖLÜMLERİ UZATACAĞİM. NEYSE SİZİ SEVİYOM İYİ GECELERR <33

SKATEBOARD | Mikey x Reader |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin