Ztracená v přátelství

177 10 0
                                    

Stále jsem seděla nad svíma prázdnýma myšlenkama a přemýšlela o hloupostech.....hodiny tikali a ten zvuk už mi lezl na nervy...oddychovala jsem neslyšně a začalo se rozednívat.....uslyším kroky na chodbě a já se leknutím vymrštím na postel......

,,ahoj Lariso...." Řekne Haymitch a posadí se na postel...

,,ahoj....tak co ? Nějaké informace ?" Řeknu s nadějí ...

,,ano....budou tu za 1 hodinu..." Řekne a pořád není nijak veselí....

,,děje se něco Haymitchi ? " S obavami si sednu vedle něj...

,,ani ne....spíš podávali hlášení že Katniss je mimo a že je .....no jak to říct......jiná ?" Řekne a podívá se mi do očí .

,,jak jiná ? " Pořád nechápu....

,,když ji ošetřovali od ran našli spoustu stop po injekcích....ale né těch obyčených ....ale ty 2 centymetrové...má jich tak 13 .......nevíme co s ní udělali ale obávám se že už se to nezpraví..... Plutarch říkal že v Kapitolu mají metodu že vymažou hezké vzpomínky ...anebo je upravý aby ublížila ...."

,,myslíš že mě ? " Řeknu s nepochopením...

,,nechci to potvrzovat ale zřejmě to bude na někoho s kým má celkem dost vzpomínek...." Řekne a podíval se na mě ....z pusy mu tentokrát nesmrděl alkohol a já věděla že nežertuje...

S otevřenou pusou jsem překvapeně stála a snažila se nepanykařit .....

,,Lariso ? Haymitchi ? " Doběhne udýchaně Prim....

,,Prim co tu děláš ? " Řekne Haymitch

,,už jsou tu !! Jsou na ambulanci a zrovna dorazili..." Udýchaně se opře o rám dveří a utře si pot z čela.

Neváhala jsem a proletěla jsem dveřma a utíkala co mi nohy stačili.....trochu se mi rozbolel zase ten kotník ale i tak jsem běžela bez přestání....cestou jsem málem srazila pár vojáků a sestřiček....a pak jsem vběhla přímo do ambulance...

,,Peeto !!" Vykřiknu....

Všichni lidé se na mě podívají a všimnu si ho......usmál se a já mu skočila do náruče.....

,,ani nevíš jak si mi chyběl....." Objímám ho a nemůžu uvěřit že je opravdu v pořádku.....

,,lariso ....taky jsi mi chyběla ..." Obejmul mě pevněji....dýchal mi za krk a já se cítila konečně jako plná života....

Daroval mi polibek ale pak nás přerušil hlas

,,Lariso !" Přiklusává Finnick....

,,ahoj Finnicku" překvapeně ho obejmu na uvítanou a směju se na něj jak to jen jde ....

,,počkej Finnicku něco si jenom musím vyřídit" řeknu a odběhnu z Prim.

,,Prim ....Finnick je v pořádku?" Zeptám se a tázavě se nakloním.

,,ano ..hned co dojel jsme mu dali léky a teď už má myšlenky zpátky jenom nebude pár dnů se chovat normálně " řekne pobaveně Prim.

,,a co tvá sestra ....Katniss ?"zeptám se opatrně a čekám to nejhorší....

,,ta je v pořádku má jen pohmožděniny a rány ale jinak je v pořádku" usměje se Prim a mě zpadne kámen ze srdce.

Vrátím se v klidu zpátky k Finnickovi...a přijde Haymitch ...

,,Lariso ...Peeto poďte za mnou..." Ukáže a odejde ze dveří do pracovny....s Peetou se na sebe tázavě podíváme ale pak ho následujeme....

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat