Наступного дня, перевдягаючись після пробіжки, Кріс помітила на верхній поличці шафки для одягу якийсь дивний темний предмет.
- Що б це могло бути? - думала вона встаючи навшпиньки, але навіть так поличка була занадто високо й заважала розгледіти знахідку.
Кріс витягнула руку в напрямку загадкового предмета ніби намагаючись вхопити його. Автоматика Ікара миттєво зреагувала на її жест й плавно опустила поличку до зручної висоти. Перед очима Кріс лежала шкатулка із чорного дерева з кодовим замком.
- Це ж подарунок Генерала! Як я про нього забула? Спробувала відчинити — Замкнена...
Перенесла шкатулку на стіл, вмостилась у кріслі пілота. Покрутила коліщатка замка уважно вслухаючись в тихе потріскування хитромудрого механізму. Колись їй так майже вдалось відкрити сейф в кабінеті директора коледжу, за що її ледве не вигнали — спас дзвінок від Генерала.
З того часу цей таємничий благодійник не раз виручав юну Крісті, залишаючись при цьому в тіні. Вона ніколи його не бачила і, як не намагалась, не змогла взнати навіть його імені. Хоч саме за його рекомендацією її прийняли до центру підготовки астронавтів, а згодом узяли стажистом на "Меркурій".
Замок не піддавався.
- Арро! Як це відкрити? - нарешті спитала Кріс, облишивши марні спроби розгадати секрет замка на слух.
- Треба ввести код...
- Я тебе про код і запитую.
- Але я не знаю коду...
- Як це не знаєш? Командир же казав, що він повідомив код Стену. Пошукай в пам'яті Ікара.
- Це не так просто зробити. Стен відключений і вся його пам'ять в архіві. Але ми можемо спробувати вирахувати потрібну комбінацію. Тут всього лиш сім символів.
Кріс лише мовчки похитала головою.
- Спробуй Cossack — Арра почала з прізвища Кріс.
Дівчина швидко набрала потрібну комбінацію — марно...
- Ну, тоді General — і знову невдача.
- Mercury... Jackson... Arctown... — Арра перебирала слова із семи букв, що могли мати хоч якесь відношення до життя Кріс, вона згадала імена кількох однокурсників і навіть прізвище того самого директора, що колись мало не вигнав її з коледжу. Кріс крутила коліщатка замка, намагаючись встигати за Аррою, але жодне зі слів не підійшло. Дівчина була засмучена — невже їм так і не вдасться відкрити шкатулку?
ВИ ЧИТАЄТЕ
В тіні Сонця
Science FictionЛюдство, переживши страшну кліматичну катастрофу спричинену зростанням Сонячної активності, кидає великі ресурси на дослідження свого Світила. Молода астронавтка-стажистка Кріс Козак відправляється на пошуки зонду, що загубився десь біля Першого сон...