Oktopsver
Sezon1- Bölüm 13 (Sezon finali)Burak duelloyu zorunluluktan kabul etmişti. Kod-0 2 güce sahipti ve senelerdir bu güçleri kullanıyordu. Burak ise sadece 3 aydır bu olayların farkındaydı ve sadece tek bir güce sahipti.
Herhangi gücü olan birisini öldürdüğun zaman onların güçlerine sahip olabilirsin! Burak bu bilgiyi kullanmak istedi. Kod-1 ve Kod-2 nin güçlerini sahip edindi. Vücugu bir taş gibi sağlam ,kokusu zehirli ve Soğuk ateşin gücüne sahipti.Dullo için boş ve düz bir alana gittiler. Eğer Burak yenerse üzerinde 5 elementi tamamlayıp yenilmez olucaktı. Fakat bu hiç kolay olmuyacaktı.
Savaş başlarken Kod-0 konuştu:
-Yenilmeye ve güçlerinden vazgeçmeye hazırmısın?
+Peki ya sen?
Bunu duyunca Kod-0 direk saldırıya geçti. Hızlıca bir yumruk attı fakat beton vücudu sayesinde Burak'a hiçbirşey olmadı. Kod-0 bu savaşın çok kolay olamıyacağını anladı.
Birkaç yumruk darvesinden sonra Kod-0 yorulmaya başladı. Burak direk karşı saldırıya geçti. Soğuk Ateşi ve zehrini birleştirerek Kod-0 a doğru alev topu gönderdi. Kod-0 hiçlik gücüyle bu alev topunu sonsuza gönderdi ve yok etti.
İkiside bu savaşın çok uzun süreceğinin farkındaydı.
Kod-0 bir hiçlik kapısı açtı ve içinden, sürgün edilmiş ruhlar çagırdı.
Bunu yapabilirmiydiki? Yani son taş bu kadar güçlümüydü?
Ruhlar ateşten yada zehirden etkilenmiyolardı fakat çok fazla can hakan sesler çıkartıyorlardı .
Burak acı çekerken Kod-0 öldürücü bir darbe için havaya zıpladı. Burağa doğru çok hızlı bir şekilde uçtu ve yumruğunh vurdu. Okadar büyük bir patlama olduki ikisininde yaşmasına imkan yoktu.
Her taraftı duman sarmıştı. Yavaş yavaş dumanlar dağılırken mavi bir ışık göründü. Dumanlar tamamen bittiğinde olağan üstü birşey yaşandı. Burak havada duruyordu. Bütün vücudu mavi bir ışık ile parlıyordu. Hemen üstünde kara bulutlar vardı.
Son darbryi yapan Kod-0 ise yerde yatıyordu ve zorla yerinden kalkmaya çalışıyordu.
Burak artık Oktopsver ile tamamen birleşmiş ve bütün vücudunda kullanabiliyordu.
Kod-0 korku ve şaşkınlık içinde konuştu:
-Nasıl olurda benim yıllardır ulaşamadığım bu olağanüstü güce ulaşabilirsin ?
Burak sakince güldü ve cevap verdi:
-Çünkü gücünü sen değil öfken kontrol ediyordu.
Son sözünü söyleyip kollarıniı yanlara doğru açtı, bulutlardan çok büyük bir yıldırım Burakın üstüne düştü.
Burak bütün gücüyle yıldırımları ve ateşini Kod-0 a doğru attı.
Kod-0 parçalara ayrıldı ve Hiçlik gücüyle ruh emme gücü Burak'a geçti.
Savaşı iyilik kazandı. The Force'daki herkes güçlerini Burak'a verdi buna Yağmurda dahil. 10 elemente sahipti artık...
Yağmurla beraber olmaması icçin hiçbir neden kalmamıstı. Evine ve okuluna döndü. Ailesine anlattı hepsini.
Asla hayatı eskisi gibi olmuyacaktı ama ilerde olucaklardan haberdar değildi.
-Son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oktopsver
FantasiaBir yandan aşkıyla yanıp tutuşurken bir yandan süperkahraman olmakla uğraşan Burak'ın maceraları!