Yaz tatilimi ailemin yanında Muğla'da geçirmiştim. O süre zarfında Buğra ile konuşmaya devam ediyorduk. Annemde Buğra'dan haberdardı. Buğra ile o tartışmadan sonra eskisi gibi değildik ama yine de hala birlikteydik. Ve ben hala ona aşık değildim. Ona şuan duyduğum bu sevgi de olursa ileride onunla evlenmeme yetecek bir sevgi değildi.
1 yıldır çıkıyorduk, buna daha fazla devam etmek istemiyordum... Okulun başlamasına 1 hafta kalmıştı. Ve şimdi İstanbul'a geri dönüyordum. Döndükten sonra okullar açılmadan önce onunla yüzyüze konuşup ayrılmaya karar vermiştim.
Telefonda konuşup bitti demek ona haksızlıktı. Çünkü gerçekten bana karşı çok iyiydi. En başta konuştuğumuz şartlarımın hepsini uygulamıştı.Belki de daha en başında ondan hoşlandığım için bunun aşka dönüşeceğini düşünerek onunla çıkmayı kabul etmemem gerekiyordu.
*Buğra'dan mesaj
•aşkım, nasılsın yolculuğun nasıl geçiyor?
+İyiyim çok şükür sen nasılsın? İyi gidiyor, yarım saat sonra ineceğiz.
•tamam, bekliyorum
+Bekliyorum derken?
•havaalanındayım inmeni bekliyorum.
+Gerek yok demiştim neden oraya kadar geldin
•seni çok özledim, dayanamadım
+Tamam, görüşürüz Buğra
....
.......Uçaktan inip, çıkış islemlerimi halledip, valizimi almış, bekleme alanına yönelmiştim... 2.5 ayın sonunda Buğra ile tekrardan buluşmuştuk. Onu özlemiştim.
•hoşgeldin birtanem, yolun geçmiş olsun...
+Hoşbuldum, sağol Buğra. Buraya kadar gelmişsin çok teşekkür ediyorum.. Derken o benden valizimi almış çıkışa doğru yürümeye başlamıştık.
+Nasıl geçti tatilin?
•sıkıcıydı, senin nasıldı?
+İyiydi ailemle bol bol hasret giderdim.
•Sevindim. Keşke benim ailemde farklı bir şehirde yaşasaydı. Demişti gülerken
+Deli misin, ne güzel istedigin zaman aileni görebiliyorsun. Keşke benimkilerde yanımda olsalardı.
• ailen 1 sene içinde temelli olarak kesin gelecekler miymiş?
+Evet demiştim coşkuyla.
Buğra beni yurda bırakmış ertesi gün buluşmak için anlaşmıştık. Sanırım yarın kesin olarak ona söyleyecektim. Büşra bana bu konuda çok kızıyordu. Buğra'yı kaybetmemi istemiyordu. Ben ise onu sevmezken, seviyormuş gibi daha fazla bu ilişkiyi devam ettiremezdim.
~~~~~~~ Ertesi gün;
Buğra ile anlaştığımız gibi sözleştiğimiz yerde buluşmuştuk. Biraz dalgın görünüyordu...
+Buğra bir sorun mu var? Geldiğimizden beri dalgın gibisin gibisin.
•yoo
+Peki...
Çay ve tatlımız geldiğinde sohbetinize devam etmiştik... Kafe biraz kalabalıklaşınca oradan kalkıp sahile gidip orada yürümeye başlamıştık. Boş bir bank görünce denize karşı oturmuştuk.
Kısa bir sessizlikten sonra;
+Buğra,
•efendim aşkım demişti gözlerimin içine bakarken. Kim bilir ben ayrılmak istediğimi söyleyecekken şuan o ne söyleyeceğimi zannediyordu...
+Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum Buğra ama ben, ben şe...y derken o konuşmamı bölmüş
•benden ayrılmak istiyorsun.... Değil mi? Demişti gözlerindeki hüzünle....
Anlamış olmasına ve böyle söylemiş olmasına çok şaşırmıştım. Ama diğer yandan da bunu anlamış olmasına sevinmiştim. Çünkü yürümüyordu. Onu da kendimi de daha fazla yormak istemiyordum.Başımı önüme eğip;
+Evet demiştim...
Sonrası uzun bir sessizlik.....
+Özür diliyorum. Bu ilişki için gerçekten çok çabaladın, inan en az senin kadar bende çabaladım ama yürümüyor. Seni daha fazla üzmek ve sana daha fazla umut vermek istemiyorum. Lütfen beni affet derken gözümden düşen yaşları silmiş yüzümü kaldırıp ona bakmıştım. Onun da gözleri dolmuştu.......
+Bana verdiğin sevgiyi, saygıyı güzel anıları asla unutmayacağım. Her şey için çok teşekkür ediyorum. Bana hakkını helal et olur mu?
•Benden ayrılmasan olmaz mı? Hiç mi ihtimal yok hiç mi derken sesi biraz daha hüzünle çıkarken konusmaya devam etmişti hiç mi beni sevmen için bir ihtimal yok?
+Özür dilerim. Gerçekten çok denedim...
Uzun süre ellerime bakmış, devam etmişti;
•Biliyor musun, ellerini tutmanın hayalini kuruyordum, kış geldiğinde ellerini ellerimin arasına alıp öptükten sonra ellerini sıkıca sarıp ısıtmayı. Bana beni çok sevdiğini söylemenin hayalini kuruyordum, derken gözlerini ellerimden gözlerime sabitlemişti... Bana aşkım diyeceğin ve evleneceğimiz günleri bekliyordum.
Gözyaşlarım tekrardan akmaya başlamıştı... Yüzümü denize doğru çevirmiş gözyaşlarımı silmiştim.
+Beni affet.
•en azından arkadaş kalmaya devam etsek olmaz mı?
+Bu nasıl olacak Buğra? Çok zor... Sürekli bir araya geldikçe senin için zor olmayacak mı? İkimizde rahat edemeyiz. Kabul edemem bunu en çok da seni üzeceği için kabul edemem.
•lütfen..
+Üzgünüm Buğra gerçekten olmaz....
Derken tekrar yüzümü ona doğru çevirmiştim...
+Hakkını helal et... Her şey için çok teşekkür ediyorum.
•Ben de.....
•helal olsun. Lütfen sende helal et
+Helal olsun.. Allah'a emanet ol Buğra.
•sen de Allah'a emanet ol aşkım.... Demişti gözlerimin içine bakarken. Gözyaşları akmaya başlayınca da yüzünü çevirmişti. Bir kaç dakika sessizce yanında oturduktan sonra çantamı alarak ayağa kalkmıştım.
+Gidiyorum.... Kendine iyi bak.
Hiç bir şey dememiş ve bakmamıştı... Oradan ayrılmış yurda geri dönmüştüm.....
....
....
.......
*** Bölüm Sonu 28.02.2022 Pazartesi 10:25***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yeniden
Aktuelle LiteraturÇocukluğum onunla geçmişti. Birbirimizden bir an olsun ayrılmazdık, ta ki babamın şirketi iflas edip başka bir şehire küçük bir kasabaya yerleşene kadar... İstanbul'dan ayrılıp Muğla' ya yerleştikten sonra onunla olan arkadaşlığımız mektup arkadaşlı...