Bazen insan kendini çok kötü hisseder yapayalnız kimsesiz hisseder. Bora bana bizim kulübede buluştuğumuzu birinin gördüğünü ve aileme söyleyeceğini dediği anda kalbimde bir ağrı hisseddim çok korktum Bora'sız kalmaktan çok korktum inanın eskiden babam bir yere gidiceğiz deyince asla üzülmezdim çünkü benim için her yer aynıydı ben her yerde yapayalnızdım. Babamın islerinden dolayı bir sehir gezdim bir çok yere gittim ama hiç bir yerde burada olduğum kadar mutlu olmadım hiç bir yerden gitmemek için direnmedim ama simdi gidersem yine yapayalnız kalmıcam hayata küsücem. Yine hayattan soğumam buna izin veremem Bora'yı kaybedemem o benim herseyim.
3.BÖLÜM:SENİ SEVİYORUM BORA
Ailecek yemeğimizi yedik anneme mutfağı toplaması için yardım ettim. Odama geçtiğimde saat çoktan 12. 10 olmuştu artık uyumam gerekiyordu yoksa sabah okulda uyurdum o yüzden yatağa girdim ve yattım.Sabah kalktığımda saat 6.30 Du dersim 8.00 da başlıyor o yüzden evden 7.30 da cıkmam gerekiyor. Yatağımı topladım, Üzerimi giyindim, hafif bir makyaj yaptım ve evden çıkmak için hazırlandım. Evden çıktım okula doğru yürüdüm arka mahalleye geçinçe Bora'yı da giderken gördüm biraz hızlanıp ona yetiştim.
"Günaydın" diye seslendim.Bora arkasına dönüp beni görünce gülümsedi.
"Günaydın güzellik" dedi. "Bu ne güzel bir gün böyle sabah seninle beraber okula gitmek".
"Evet çok güzel bir gün" dedim.
Okula gidene kadar hep havadan sudan konuştuk okula gidince dersin baslamasına 15 dakika vardı ben bu zamanda Doruk'la konuşacaktım.
"Günaydın"
"Günaydın"
"Nasılsın bugün"
"İdare ediyorum ne kadar iyi olabilirsem o kadar iyiyim"
"Doruk madem bu kadar üzgünsün neden Zehra'yla konuşmayı bir anda bıraktın"
"Sebeblerim var İrem ben Zehra'yı cidden çok seviyorum ama onun iyiliği için ondan uzak durmalıyım."
"Doruk iyide sen bunları Zehra'ya diyebilirdin kız kaç gündür kendini suçluyor."
"Neden kendini suçluyor ki ondan uzaklaşan benim her şey benim şuçum"
"ama Zehra kendini sucluyor Doruk"
"İrem ben Zehra'ya sebebini anlatsam benden zaten kendisi uzaklaşcak"
"Buna bu kadar emin olma Doruk sen Zehra'ya sebebini söylemezsen nasıl anlasın ki Zehra seni"
"Haklısın ama ben bunları söyleyerek Zehra'nın kalbini kırmak istemiyorum ben onu hak etmiyorum"
"Doruk sonucu ne olursa olsun senin Zehra'ya anlatman lazım hem neden böyle bir şey düsünüyorsun ki"
"Çünkü doğrusu bu İrem"
"Doruk eğer Zehra'yla konuş lütfen kız kendini suclayıp duruyor"
"Tamam ama ben nasıl anlatıcam"
"Sen anlat o seni dinler anlar eğer anlatmazsan Zehra'yı tamamen kaybediceksin"
"Haklısın sanırım anlatmam lazım bunu bilmeye hakkı var bir anda o benden uzaklaşsaydı ben de sebebini ögrenmek isterdim"
"Tamam o zaman sen Zehra'ya her şeyi anlat ben yerime geciyorum hoca birazdan gelir"
"Tamam kanka"
Yerime gectim ders matematikdi en sıkıcı derslerden biri hocssıda bir o kadar sıkıcıydı ama mecbur dinlemem gerekiyordu sayısalcı olduğum için matematik dersleri ağırdı yüzden iyi dinleyip calışmam lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM GÖKYÜZÜMÜZ
قصص عامةBu hikaye bora ve iremin tüm engellere rağmen asklarını yasamanın hikayesi bu hikaye tüm engellere aile baskısına rağmen kavusmalarını hikayesi bu bizim hikayemiz bu tüm sevip kavusamayanların hikayesi bu hepimizin hikayesi...