The Cranks

108 15 68
                                    

Dream önündeki havalandırma kapağını tekmeleyerek açtı. Kapağı itip dışarı çıktı. Koşmaktan nefes nefese kalmıştı. Hızla etrafına bakındı. 

Kimsenin olmadığını görünce çıktığı havalandırmaya gidip hızla ''Hadi, hadi, hadi.'' diyerek arkadaşlarına çıkmaları için yardım etti. 

Herkes çıkınca ''Hadi. Yürüyün! Gidelim!'' diyerek yola koyulmuştu ki Ranboo arkasından ''Siz gidin. Benim bir işim var.'' diyerek durdu. 

Dream kaşlarını çatıp Ranboo'ya ilerledi. ''Ne diyorsun sen?'' Ranboo Dream'e bakıp ''Güven bana. Bu çok önemli.'' dedi. 

Çocuklara tek tek bakıp ''Buradan çıkmak istiyorsunuz, değil mi? O zaman gidin.'' diyerek geldikleri havalandırma boşluğuna tekrar girdi.

Punz bir Ranboo'ya bir de Dream'e bakıp ''Ben onunla giderim.'' diyerek Ranboo'nun peşinden gitti. 

Dream ''Tamam Punz. Hadi, gidelim!'' Dream arkadaşlarını geride bırakmak istememesine rağmen gitmeleri gerektiğini biliyordu. Ranboo'ya güveniyordu. Başladıkları işi beraber bitireceklerini düşünüp kararlılıkla ilerledi.

Koşarlarken Sapnap ''Bu çocuğa güvenebileceğimizden emin misin?'' diye bağırdı. Dream Sapnap'in tereddütüyle koşmasını yavaşlatıp arkasındaki havalandırmaya baktı. ''O olmasa ne halde olurduk bilmiyorsun.'' diyerek sağ taraflarındaki dönemece döndü.

Bir anda karşısına çıkan kadına çarpmaktan son anda kurtulmuştu. Nefeslerini toparlayıp karşısında yüzündeki şaşkınlık okunan Doktor Niki'ye baktı. 

Kadın gözlerini kısıp ''Sizin dışarıda ne işiniz  var?'' dedi ve etraflarında yankılanan alarm sesiyle korkuyla önündeki çocuklara baktı. 

Dream etraflarında yanıp sönen alarm lambalarına bakıp yan tarafında ona bakan Sapnap'e döndü ve sırıttı.

Kadın Dream'in sırıttığını görünce tehlikede olduğunu anladı.

__

''Tesisi kapatmanızı istiyorum, herkesi içeri çağırın.'' Schlatt yanındaki görevliye emir veriyordu. Dream ve arkadaşlarının kaçması onun itibarını zedeleyebilirdi. Hatta Minx denen kadın onu görevinden alabilirdi.

Dream'in kaçması Schlatt'i hiç olamayacak kadar öfkelendirmişti. Dream'i bulmak için elinden ne geliyorsa yapmaya hazırdı. 

Binanın güvenlik kontrollerinin yapıldığı odaya hızla koşarak girdi. ''Tam sayım yapılana kadar kimse dışarı çıkmayacak.'' Güvenlik kameralarının olduğu yere gidip kameralara bakarken ''Gördüğün gibi söyle.'' diyerek yan tarafındaki güvenlik görevlisine söylendi.

Adam ''Bakıyorum.'' diyerek kameralara göz gezdirdi.

Schlatt ''Hadi, hadi, hadi.'' diyerek Dream'in bir kamerada belirmesini diledi.

''Oradalar!'' yanındaki görevli gördüğü şeyle hızla elini kaldırarak Dream'i gösterdi.

Schlatt adamın gösterdiği yere yakınlaşıp net görebilmek için gözlerini kıstı.

Dream Niki'nin kolundan tutmuş onu rehin almıştı. Arkasını dönüp Sapnap'e baktı.

Güvenlik kamera ekranını yakınlaştırıp görüntüyü durdurdu. ''O da kim?'' Schlatt adamın sorusuna karşı ''Niki.'' diyerek öfkeyle çenesini sıktı.

''Kızı kurtarmaya gidiyorlar.'' Ekrandan çekildi. Arkasına dönüp ona bakan görevlilere baktı ve odanın kapısına doğru ilerlerken ''Herkese tıp kanadına gelmesini söyleyin.'' diyerek talimat verdi. 

Don't Leave Me {dnf} -Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin