1.First meeting

1K 60 4
                                    

Pirma dalis

*1994 Vasario 1 diena*

Ši diena, šie metai labai svarbūs daugelio žmonių gyvenimuose .Šiuo metu iš dangaus krenta keli tūkstančiai žibančių žvaigždžių. Tarp jų yra ir Aster. Taip, tai Harry žvaigždė, O kas labiau neįtikėtina jog šiandien gimė ne tik tūkstančiai žvaigždžių, bet ir Harry. Gal žmonėms stebuklas yra meteorų lietus, bet žvaigždėms stebuklas yra tai jog tą pačią dieną gimė ir žmogus ir jam skirta žvaigždė.

*2015 Vasario 1 diena Aster akimis *

Pabudau nuo šurmulio už durų. Lėtai pramerkiau akis ir pažiūrėjau į žadintuvą kuris rodė 9 am.

-Aster atsikėlei?- pabeldusi į duris paklausė mama.

-Mhm, gali užkaist kavos būčiau labai dėkinga tuoj nusileisiu,-pasakiau jai ir išlipusi iš lovos nuėjau į dušą. Atlikusi visus rytinius ritualus, išėjau iš dušo ir apsirengusi greit nusileidau į apačią. Pasukau į virtuvės pusę tik pradėjau eiti į ją man pradėjo nežmoniškai skaudėti galva. Atsisėdau ant kėdės esančios hole ir sėdėjau susiėmusi už galvos. Mačiau neryškius žmogaus kontūrus. Dar gražiau man pradėjo vaidentis. Gal man pas kokį psichologą nueit? Maždaug po penkių minučių viskas baigėsi. Lėtai atsistojau  ir nuėjau į virtuvę.

-Kur tu taip ilgai užtrukai?-paklausė mama.

-Aš buvau duše,-pasakiau jai nusukdama akis.

-Gerai jautiesi?

-Taip man viskas gerai,-pasakiau ir šyptelėjau.

-Na mes su tėvu norime tau kai ką duoti.

-Juk sakiau , kad nereikia jokių dovanų.

-Na mes kitaip negalim juk tu mūsų vienintelė dukra,-pasakė tėtis ir įdavė dėžutę.

-Ačiū,-pasakiau ir apsikabinau juos,pradariusi dėžutę radau raktus. Tikėjausi rasti grandinėlę ,o čia mašinos raktai.

-Nupirkome tau mašiną,-pasakė mama ir išsišiepė

-Jūs juokaujate,-pasakiau ir vėl juos apkabinusi, išlėkiau pro duris. Prie namų stovėjo naujutėlis BMW Z4.Greit nubėgau prie mašinos ir įsėdau į ją. Pagaliau turiu savo mašiną.

*Harry akimis*

-Dėkuj už dovanas,- padėkojau mamai ir Gemma'i.

-Nėra už ką,-pasakė jos abi vienu metu.

-Norėčiau pasilikti, bet turiu lėkti į repeticija.-Pasakiau ir apsikabinau jas atsisveikindamas.

-Iš kart po repeticijos, namo aišku?

-Gerai,-pasakiau ir greit išlėkiau pro duris.Geras tas žvaigždės gyvenimas. Nesu išpuikusi žvaigždė, tikrai nesu.Bet pripažinsiu būti įžimiam labai geras jausmas.Įsėdau į mašiną ir nuvažiavau darbo link.Šiandien turėtu ateiti naują padejėja.Nežinau kodėl, bet nei viena neištveria ilgiau savaitės.Vaikinai sako jog aš įkirus,o aš sakau jog jos nemėgsta linksmybių.Na kitiems vaikinams padejėjų nereikia jie neprisidirba tiek š**o per dieną kiek aš.Tai man paskyrė lyg ir prižiūrėtojas, na aukles kurios priužiūrės mane tada kai apsauga negalės.Apgailėtina ar ne?

*Aster akimis*

Stoviu ir laukiu Harry geras dešimt minučių.Tikriausiai svarstote kodėl? Na aš dirbsiu jam.

-Atsiprašau, kad vėluoju,-pasakė pribėgęs jis.

-Tu visada toks punktuolus?- paklausiau ir parodžiau kabutes.

-Aš Harry tu?

-Ar visada atsakinėji į klausima klausimu?- paklausiau

-Jezus tik 10 minučių pavėlavau,- pasakė ir pavartė akis.

-Aš tik erzinu.. Mano vardas Aster,-pasisveikinau ir paspaudžiau ranką. Per kūną nuėjo elektros srovė. Tokia lyg bučiau palietusi neaukštos įtampos laidus.

-Gražus vardas aš taip vadinau savo žvaigždę,-pasakė jis ir nusišypsojo tuo pat metu jo skruostuose atsirado dvi mažos duobutės.

-Aww man didelė garbė,- pasakiau ir mes nusijuokėme.

-Eime man repeticija, susipažinsi su vaikinas,-pasakė jis ir pradėjo eiti.

-Puiku,-suburbėjau sau po nosimi.

-Ką sakei?

-Ar tai svarbu,-pasakiau

-Gal?O gal ir ne,-pasakė atsisukęs į mane ir pažiūrėjęs man tiesiai į akis. Ir prisiekiu Dievu jose mažiau žvaigždę vietoj savęs.

-Wowh,- tarstelėjau tyliai.

-Kodėl tu taip keistai į mane pažiūrėjai?

-Tau tikriausiai vaidenasi,-pasakiau ir dirbtinai nusijuokiau. Kas per š vyksta. Priėjus prie pastato Harry man atidarė duris.

-O koks džentelmenas,-pasakiau ir šyptelėjau.

-Tai aišku,-pasakė jis pavartydamas akis.

-Nevartyk akių baisiai atrodo.

-Nevaidink mamos baisiai atrodo,-pasakė jis.

-O aš ir nesistengiu tokios vaidinti dar per jauna tam,-pasakiau ir iškišau liežuvį. Mus pasitiko dar šeši vaikinai. Kaip supratau keturi iš jų groja grupėje, o kiti vadybininkai.

-Sveiki atsiprašau, kad vėluoju,-pasakė Harry man nespėjus pastebėti kaip jis įėjo į kambarį.

-Nesupažindinsi su savo drauge?-paklausė Zayn. Atpažinau jį iš laikraščio.

-O kokia aš nemandagi. Mano vardas Aster,- pasakiau atsisukusi į visus.

-Na aš Zayn, tas kuri dabar valgo Niall, prie jo Louis ir ten Liam,- parodė į visus vaikinus Zayn.

-Malonu,-pasakiau ir šyptelėjau.

-Man taip pat,-pasakė Niall pilna burna, o aš tik nusijuokiau. Kartu su manimi ir likę vaikinai.

-O jūs vadybininkai?

-Taip.

-Gal galit normaliai paaiškinti mano darbo sąlygas ir išvis ką turėsiu daryti?

-Taip eime.-Pasakė jie ir aš paskui juos nusekiau į mažą kabinetą.

Tikiuosi patiko pirma dalis. Truputi pertvarkiau ją, kad šiek tiek ilgesnė būtų. Norėčiau vote ir nuomoniės kam negaila jos :DD NaHi :3

Mūsų likimas žvaigždėse (H. Styles love story)Where stories live. Discover now