BÖLÜM 23 ALİ GERÇEKLERİ ÖĞRENİYOR NAZLI ALİNİN İSTİHBARATÇI OLDUĞUNU ÖĞRENİYOR.

413 32 17
                                    

ali:eğer bu satırları okuyorsan ben borcumu ödedim sayılır seni yalnız bıraktığım için üzgünüm işte geldim asıl meseleye sene 1983 vuslat kozoğlu ve levent kozoğulunun bir  çocukları dünyaya geldi efe ali kozoğlu. kozoğlu o yıllarda yeni yeni palazlanan bir tüccardı altın işinden silah işine silah işinden kaçakçılık işine ordan tefeciliğe kadar tüm satış kolunu aynı anda yürütüyordu erkek çocuğu efe ali kozoğlu kuracağı imparatorluğun veliahtıydı  vuslat hanım ikinci çocuğu ezoyu dünyaya getirdiğinde işleri levent yönetiyordu kıbrıs haraketi bitmiş türkiye büyük bir ambargo ile karşı karşıya kalmıştu kozoğlu ambargoyu delip dünyanın her yerinden türkiyeye mal sokmaya başlamıştı. levent sayesinde ahmet altan ve kenan kılınç ile bir ortaklık yapar vuslat o dönem daha piyasaya çıkamamıştı derken bir gün ailesinin kaldığı bir kişi yada kişilerce çiftliğine baskı düzenlenir leventin yaptığı bir hata sonucu oğlu efe kaçırılır vuslat leventi indirir ve yerine kendisi geçer bütün herşey vuslata kalmıştı vuslatta uzun bir süre oğlunun izini sürdürür o günde bu günde oğlunun kimler tarafından kaçırıldığını çözemedi devlette bu konuda bilinçli yada bilinçsiz olarak hakikatten çaresiz kaldı kaçıranlar efe kozoğlunun öldüğüne dair bir iz bırakmadılar bu baronun hayatı boyunca çözemediği tek mesele olarak hep karşısına çıktı. derken leventin hatasını hep yüzüne vurduğu için leventte rahatsızlanır ve yatalak olur kozoğlu hiç değilse kızının yaşaması için herşeyi tek başına yaptı ve ezoyu yurt dışına gönderdi ilerliyen satırlarda ezo ve levent arasında mevcudi bir istihbarat kurdurmadı.bunları sana daha önce anlatamadığımın yeğene sebebi daha fazla kafanı karıştırmamak kozoğlu suç dünyasında yükselirken devlet olarak onun karşısına bir zaafiyet çıkarmalıydık bu zaafiyet sensin senin yetimhaneden seçilmen kozoğlunun karşısına getirilme nedenin onun en büyük zaafı olabileceğini düşünmemizden dolayı kozoğluna bir efe lazımdı bizde seni o efe yaptık.

ali: dalgamı geçiyorsunuz siz lan benimle.memleketteki bütün yetimhaneleri taradığımızda kozoğlunun oğlu olabilecek en iyi aday sendin en büyük özelliğin ise kozoğlular gibi istisnasız her sabah afyonun patladığında 3 defa hapşırmandı vuslat kozoğlu seni oğlu zannedecek sen onu haksız çıkarmayacaksın oğlu olacaksın kozoğlunun veliahtı olarak kurduğu imparatorluğu çökerteceksin bu seni yetiştiren vatanına borcundur. yazmıştı ali şaşkın bir şekilde kafasını defterden kaldırır öylece kalır ve ordan kalkıp eve geçer eve dorukta gelmiş kapıda aliyi bekliyordu ali okuduklarından sonra dalgın dalgın gidiyordu ali eve girer kitabı komidinin üzerine bırakır banyoya gider suyu açar ve orda kendini elbiseleri ile suyun altına atar sonra ordan çıkıp salona gider defteri alıp tekrar banyoya gider tekrar kendini suyun altına atar defter ıslanır alide okumaya devam eder bittikten sonra banyodan çıkar ve üstünü giyinir defteri alıp en yüksek bir yere çıkar ordan defterin temiz sayfalarını atar. o sırada nazlıda taksi ile hastaneye gidiyordur kamera tekrar aliye döner alinin attığı kağıtlardan bir gider nazlının taksisinin üzerine yapışır taksici hemen fren yapar.

taksici:bu kağıdı nabıyorsunuz ya der ve yoluna devam eder.

ali:şimdi ne yapacaksın ali der ve ordan ayrılırlar doruk ile hastaneye doğru giderler hastaneye varınca nazlıda taksiden iner ali doruk ve nazlı beraber içeri girerler.

o esnada yıldırım yaptığı eylemden sonra hemen hüsrev ağanın villasına gelmiştir.

yıldırım:halit öldü bu iş bitti.

hüsrev ağa:halit öldü mü şimdi.

yıldırım:öldü tabi bende intikamımı aldım yıllardır bu intikam için bekledim sonunda aldım intikamımı.

hüsrev ağa:iyi şimdide diğer kişilerde ahmet altan ve kenan kılınçı öldüreceksin.

laz ziya:aynen öyle yıldırım.

BERHAYAT HASTANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin