1.5 notatka o mc + szkice

14 2 1
                                    

Tutaj chcielibyśmy umieścić krótką notatke podsumowującą mc + jego wygląd (nie wszystko jest ustalone na stałe) oraz stare szkice mc wykonane prze Szopa.

Tutaj umieszczam notatke:

"- płeć męska
- duch
- turkusowe oczy
- 176cm wzrostu
- ciemne włosy z rozjaśnioną grzywką
- styl ubioru light/dark academia
- dodatki specjalne - spinka do włosów w kształcie grzybka,  kolczyki w uszach i żabkowa czapeczka (po domu)
- hobby: kreatywne rzeczy (np robienie świeczek lub witraży), historia, herbatka i kawa, hazard (tylko za herbatke)"

A tutaj cudne szkice Szopa: (ten poniżej jest starszy i przy jego tworzeniu oboje byliśmy obecni próbując wykreować główną postać komiksu, ten powyżej został narysowany później)

Bonus od Kaczusi!Tutaj podam parę faktów związanym z tworzeniem mc:-> styl ubioru mc jest również ulubionym aesthetic obojga autorów-> początkowo mc miał nosić kolczyki w kształcie grzybków, jednak uznaliśmy to za mało oryginalne, więc zmieniliśmy...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bonus od Kaczusi!
Tutaj podam parę faktów związanym z tworzeniem mc:
-> styl ubioru mc jest również ulubionym aesthetic obojga autorów
-> początkowo mc miał nosić kolczyki w kształcie grzybków, jednak uznaliśmy to za mało oryginalne, więc zmieniliśmy je na spinke do włosów (drugą opcją była też broszka, ale ona z kolei kojarzyła się z Nene z tbhk)
-> miłość do herbaty i historii jako pasje mc były inspirowane mną, głównie historia, ponieważ również wielbie napój bogów i jestem na humanie
-> początkowo mc nie miał być duchem, a zwykłym introwertykiem

To tyle na dzisiaj z mojego bonusu oraz naszego rozdziału ^^ dziękuje za czytanie, gdgłosyocenimy, a komentarze z waszą opinią jeszcze bardziej! Do następnego rozdziału~

Komiks ziuum ziuumOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz