Tajemství

64 7 0
                                    

!!!UPOZORNĚNÍ: Následující obsah nemusí být příjemný osobám mladším 15ti let!

Namjoon's pov:
15.4.2013 - pondělí

"Brý ráno Jinie," pozdravil jsem ho když se vzbudil.
"Brý ránko," zašeptal ještě lehce ospale a přitulil se ke mně. Pohladil jsem ho po vlasech.

"Musím jít udělat snídani."
"Já vím," posmutněl jsem, ale nechal jsem ho se obléknout a odejít.

Vrátil se asi za půlhodinu a to i se snídaní, kterou jsme si spolu vychutnali.

"Co budeme dnes dělat?" vyptával se nadšeně. Nerad mu kazím jeho nadšení, ale: "Musím jít na poradu, pak vyřešit další papírování a-" všiml jsemsi jeho smutného výrazu. "Promiň," pohladil jsem ho po tváři.
"Ne to je v poho,... Uvidíme se u večeře." pouze jsem mu na to přikývnul a políbil ho.

Jak slíbil, přišel ke mně s večeří, po které si ke mně lehnul.

"Jsi unavený, co?" vyzvídal. Zazíval jsem mu na to a on se zasmál. Přitulil jsem sd k němu a do chvilky usnul.

. .  . Delší skip time~

4.5.2013 - sobota

"No taaak, půjdeme ven! Aspoň na chvíli!" žadonil Jin.
"Když ty formuláře nevyplníme, tak na debut můžeme zapomenout."
"Tak ti s tím pomůžu!" nabízel se - tak jako vždy.
"Nebudeš tomu rozumět." odpověděl jsem mu. Zasmál se a vzal si jeden z papírů. Nenapsal do něj ani čárku - tak jak jsem předpokládal. Nakonec se rozhodl mě celou tu dobu mě jen objímat, sem tam políbit a něco hezkého mi pošeptat do ouška.

Potom, co to bylo konečně hotové, jsem se na něj jen usmál a dal mu sladkou pusinku.

Po večeři jsme spolu usli v objetí.

5.5.2013 - neděle

"Jine?"
"Ano?" otočil se na mě.
"Dnes půjdeme ven, co ty na to?"
"Vážně?" vypískl radostí a už mě táhnul z pokoje. Kluci se na nás divně dívali když jsme kolem nich probíhali, ale mně je to jedno.

"Je nádherné počasí, že jo?" prohodil a díval se na nebe. Posadili jsme se na zahradu.
"Jo, ale největší sluníčko jsi stejně ty." rozesmál jsem se a on zrudnul. Povalil mě na trávu.

"Miluju tě!" zasypal mě něžnými polibky.
"Taky tě miluju."

Chvíli jsme vedle sebe jen tak leželi, pak jsem se ale opět posadil a Jina si přitáhnul do klína.

Pomalu jsem se sklonil k jeho rtům a jemně ho začal líbat.

Po nějaké chvilce jsem otevřel očka a koho nevidím... ostatní členy! Jin se na mě zmateně kouknul, jelikož jsem ho přestal líbat. Otočil se mým směrem. Povzdychnul si a zakoulel očima.

Kluci k nám došli a já už teď věděl, že je to velký průšvih!

"Aspoň vímr proč s námi poslední měsíc netrávíte tolik času!" prohodil Hoseok se smíchem.
"Jste rozkošní!" vypískl Jimin a už nás s Taehyungem spojovali v srdíčku!

"Hele, ale teď když už to víme,... budete s námi trávit více času, že jo?" Jungkookově tak nadějnému výrazu a štěněčín očkám se nedá říct ne!
"Samozřejmě!" usm jsem se na něj.

Hello my Dreamers,
Trochu krátká kapitolka jejíž druhá část je v další kapitolce~

Vaše ~Sen~

       [~•~•~•~•~•~•~•♡•~•~•~•~•~•~•~]

Pro více informací sleduj můj instagramový účet @just

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro více informací sleduj můj instagramový účet @just._.sen

Slova: 498

We have our past! [namjin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat