🗝14️🔓

27 3 0
                                    

“Yoongi saya na- AGHHHHGH!!!!” Jimin menjerit apabila ada seseorang memakai topeng bermuka hantu dan cuba serangnya.

“Shhh...aku ni.” Jimin tergamam dan diam mendengar suaranya. Mukanya menjadi merah kerana Yoongi menutup mulut Jimin. Yoongi perlahan-lahan melepaskan tangannya dari mulut Jimin.

“Aish! Yoongi! Apa ni!” marah Jimin.

“Ahahahaha. Terkejut ke?”

“Taklah,seronok!” Jimin merajuk dan menghadap dirinya pada dinding.

“Wow,sejak bila Jimin pandai merajuk ni hm?”

Jimin mula tersedar dengan apa yang dia buat dan beralih ke Yoongi.

“Dah,saya rasa ini bukan masa untuk berseronok. Saya nak cakap sesuatu pada tuan.”

Yoongi pov

“Dah,saya rasa ini bukan masa untuk berseronok. Saya nak cakap sesuatu pada tuan.”

What the heck? Kenapa tiba-tiba tuan ni?

“Kan saya dah cakap jangan panggil saya tu-”

“Saya nak minta berhenti tuan.”

Deg!

Jantungku rasa seperti nak tercabut. Entah kenapa dengan dia sampai nak berhenti.

“Why Jimin? There's something wrong with your work?” tanyaku

“I don't like this kind of work. It's so boring and more much better if I go back to my cafe.” jawabnya.

Aku sebenarnya malas nak cari gaduh dengan dia. Tapi,aku nakkan dia. Dan sudah lama aku menahan nafsu aku.

Aku mahu dia menjadi slave aku....

Aku nak orang taat pada aku seperti dahulu...

“NO!” tengkingku. Bahu Jimin terhinjut mendengar tengkinganku.

“You have no rights to stop me sir.” cakapnya dengan berlagak.

Kau ingat kau boleh terlepas macam tu sahaja? Oh tidak,jikalau kau meingkar arahan ku,

Bersiap sedialah Jimin....

“Now you show your braveness huh? Of course I will never let you go.” kataku sambil tersenyum sinis.

“NO! I WANT TO GO! AGH!” Jimin mahu lari daripadaku tetapi apakan daya dengan tanganku yang kuat dapat menahan Jimin keluar daripada bilik ini.

End pov

“Lepaskan akulah sial!”

Pang!

Satu tamparan yang kuat tepat menuju ke pipi Jimin. Jimin serta merta diam dan air matanya mula mengalir.

"Ya tuhan,lepaskanlah aku" rintih Jimin.

“Kau jeritlah kuat mana pun,tiada sesiapa akan dengar. Bilik ni kalis suara HAHAHAHAH!!” ketawa Yoongi membuatkan Jimin mula takut. Ini bukan bos yang dia jumpa selama ini.

“Kau...KAU TIPU AKU HIKS!”

“Well,maaflah,aku dah lama tahan nafsu aku ni...” Yoongi senyum sinis. Mata Jimin membuntang mendengar ayat Yoongi. Dia takut akan berlaku perkara yang memusnahkan hidupnya.

“KAU NAK BUAT APA DENGAN AKU!” tengking Jimin.

Yoongi mendukung Jimin dan menaiki lif. Rupanya ada jalan pintas menuju ke atas. Jimin hanya menahan tangisannya. Takut dimarahi oleh Yoongi lagi.

Yoongi masuk ke dalam biliknya dan menghempas Jimin ke atas katilnya.

“Jangan perkosakan aku Yoongi!”

“Well,you know what happen next...”

•°•°•°•°•°•

REMINDER!

~~~Keep reading~~~
♥Vote and Comment♥

Borahae💜💜

©️Soul Of Past-YOONMIN Malay ffWhere stories live. Discover now