“Baik kau bunuh dia! Sebelum aku bunuh kau.”
“Hyung! Tak tergamak saya nak bunuh kawan saya hyung!”
“Kawan atau kekasih?”
“H..ha? M..macam mana hyu-”
“Aku dah lama perhatikan kamu berdua. Kau ingat aku tak tahu? Aku siap dapat menyaksikan lamaran kamu berdua.”
“Jawab persoalan aku,bunuh dia atau aku bunuh kau?”
“Baiklah,saya bunuh dia.”
Di balik perjumpaan itu,Minji telah menyaksikan segalanya. Air matanya mula berderai jatuh.
Yoongi tersedar dari tidurnya. Tersedar dari mimpi itu. Siapa yang dia perlu bunuh? Adakah Minji?
“Minji tu kekasih aku ke? A..aku suka namja?” tanya pada dirinya sendiri.
Tok!
Tok!
Tok!Tok!
Tok!
Tok!“Bukak jelah! Tak payah nak ketuk banyak kali!” jerkah Yoongi.
“MIN.YOON.GI!” mata Yoongi menuju ke arah depan dan...ya,itu Jimin. Yoongi membuntangkan matanya dan mula mengundurkan dirinya. Takut perkara buruk menimpa dirinya.
“Ke..kenapa Jimin?”
“Why? You asked my why? Kau tengok buku ni!” Jimin melemparkan buku itu pada Yoongi. Terkapai-kapai Yoongi menangkap. Otaknya hampir pecah apabila buku yang Jimin lempar itu ialah diarinya.
“Kau ambil mana diari aku hah? Main selongkar barang orang je?”
“Itu tak penting,yang penting sekarang ni go to the page MY LOVER.” Jimin tekankan tajuk buku itu.
Yoongi pun membuka buku itu dan pergi ke halaman belakang. Lepas dia membaca halaman itu...
“So,what's wrong with this?”
Jimin membuat muka nak bagi batu lesung.
“ITU AKU BINATANG!” Yoongi mengerutkan dahinya dan cuba mengingat kembali peristiwa itu.
Ya,muka itu memang mirip seperti Jimin. Pendek kata,itu memang Jimin.🙂
“Engkau? Wahh...patutlah macam kenal..” kata Yoongi sambil tersenyum sinis.
“Eee..tapi kan,masa tu muka kau macam budak emo kau tau tak?” Jimin perli personaliti Yoongi pada masa dulu.
“Kau tu? Mati-mati aku ingat kau yeoja tau,rupanya sajat.”
💀⁉️
“BERANI KAU PANGGIL AKU SAJAT? MEH SINI KAU!” Jimin menyerang Yoongi dan mengusik pinggang Yoongi.
“Woi! Gelilah! Ahhahhahaha!” Yoongi berguling-guling sambil gelak tak ingat dunia.
“Chakkaman....” Yoongi bersuara dan Jimin berhenti gelikan dia.
“Kau dah kenapa nak serang aku ni?” Jimin mulai sedar dan bangun dari katil Yoongi. Muka Jimin mulai memerah.
“A..a..aku..pe..pergi..d..dulu...” Jimin berlari keluar dari bilik Yoongi dengan penuh malu. Yoongi terkekeh dengan perangai Jimin.
•°•°•°•°•°•
REMINDER!
~~~Keep reading~~~
♥Vote and Comment♥Borahae💜💜
YOU ARE READING
©️Soul Of Past-YOONMIN Malay ff
FanfictionSelalu bermimpikan tentang pembunuhan,bersama seorang lelaki tetapi kabur mukanya. Siapa yang muncul di dalam mimpi Jimin? Idea sendiri 💯 Mature content 18+🌚