Bjuden på middag

35 3 1
                                    




17 maj 2015

Jag drömmer mardrömmar om en snygg övernaturlig kille som ibland verkar han trevlig och ibland verkar han som en blodsugandevarelse som bara vill döda. Samma dag möter jag en kille som ser exakt likadan ut som killen i drömmarna. jag ställer mig vid mitt skåp och han kommer fram till mig och frågar om jag vill äta middag med honom på nån resturang i stan jag svarar såklart ja men jag är lite osäker på om jag vågar gå med honom tänk om han är en blodsugandevarelse som kanske vill döda mig på kvällen som killen i drömmarna eller om han är snäll och omtänksam . jag åker hem i min lilla bil. När jag öppnar dörren är jag väldigt glad och sprallig för jag säger till mamma att jag ska äta middag med en kille som jag träffade i skolan hon blev såklart förvånad och glad på samma gång, han hämtar upp mig vid 18:00. jag ligger på mitt rum och kollar på en väldigt bra serie som heter Pretty Little Liars tills klockan är 16:30 då börjar jag duscha sminka,mig jag tar fram 3 klänningar och har såklart svårt att bestämma mig så jag ber min syrra Lena om hjälp hon tycker jag ska ta den som är helsvart som sitter väldigt väldigt tajt och jag bestämmer mig för den. när jag är klar med allt så kommer han direkt och jag går ut med honom och sätter mig i hans lyxiga jaguar som är svart. han tar mig ill en resturang som heter Barolo och jag äter plankstek och han äter Oxfile med klyftpotatis han kör hem mig och jag är hemma vid 23:00 jag är så trött satt jag fixar bort allt smink sen ropar jag god natt till mamma sen går jag och lägger mig. Nästa dag så..




Den nya killenWhere stories live. Discover now