+Mert bu erken saatte arayıp buluşalım diyince şaşırdım. Nereye gidiyoruz?
-Kahvaltıya gidiyoruz. Sonra da eskiden gittiğimiz yerlere gidiyoruz.
+Emir geldiğinde yapsaydık bunu?
-o gelince de yapacağız merak etme. O iş bende. Bundan sonra hep birlikteyiz nasılsa.
+İnşaAllah demiştim tebbessüm ederken... Teşekkür ediyorum. Bana kırgın olduğunu düşünmüştüm.
-Affettim merak etme fıstık.
+Fıstık mı demiştim gülerken. Ay deme bana öyle şeyler çok komik geliyor..
-banane dedim bile artık sana fıstık diyeceğim.
+Peki Mert... İnatçı biri olduğunu az çok anladım. Deme diye ısrar edip kavga çıkarmayacağım.
-süper... Dedikten sonra arabasını çalıştırmış, güzel bir bahçesi olan şirin bir mekana girmiştik. Kahvaltımızı ettikten sonra biraz kahve eşliğinde sohbet etmiştik..
-ee Hazal anlat
+Ne anlatayım bildiğin gibi herşey
-var mı hoşlandığın çıktığın birisi filan?
+Yok. Senin vardı sanırım dimi?
-hani şu bir çocuk vardı onla tamamen ayrıldınız mı?
+Sene başındayken ayrılmıştık. Seninki ne oldu yanı da görünmüyor bir süredir?
-hımm anladım. 4-5 ay filan oldu ayrılalı.
+Hımm... Çalışmaya başladın mı?
-şimdilik bizim şirkete staja gidiyorum, son üç dersim kaldı. Onları bu sene verebilirsem temelli olarak çalışmaya başlayacağım.
+Sevindim. Keske biraz daha derslerine gayret edip dersleri bu sene bitirip zamanında bitirseydin.
-olmadı. Senin de bu sene staja başlaman gerekiyor sanırım?
+Evet..
-dün siz ayrıldıktan sonra babam ve Hakan amca konu senden açılınca senin hukuk okuduğunu duyunca şirketin avukatı olmayı kabul eder mi acaba diye konuşuyorlardı. Bugün babana söyleyeceklerdi. İnşaAllah kabul edersin. Emir'de şirkete gelecek zaten. Eskisi gibi yine bir arada oluruz.
+Ciddi misin? Seve seve kabul ederim ama benim okulu bitirebilmem için ilk önce staj yapmam gerekiyor.
-babamlar konuşsunlar bir hallederler onlar. Kim ne diyecek ki onlar tamam dedikten sonra.
+Haklısın. Bu arada yurtdışında okuduğunu söylemiştin sen de İngiltere'de miydin?
-yok ben Amerika'daydım. 2 yıl okuyup dönmek durumunda kaldım.
+Aa neden?
-babam o ara rahatsızlanmıştı, o yüzden geri gelip onun şirketteki işlerini hallettim.
+Anladım. Geçmiş olsun. Hastalığı neydi?
-sağol. Bel fıtığı vardı. Ameliyat filan oldu. Şuan tamamen toparladı.
+Çok şükür sevindim iyi olmasına.
-sağol fistık... Demişti tebessüm ederken...
+Mert bu arada Emir tam olarak hangi gün geliyor, saat kaçta ve hangi havaalanına?
-hımmmmm.. diyip susmuş cevap vermemişti.
+cevap bekliyorum Mert?
-bunu söyleyemem Hazal...
+niye?
-Emir'le aranızda sözleştiğiniz bir şey yok muydu?
+evet ama sen Emir'in beni gördüğünden bahsetmedin mi? İlk o görmüş zaten... Artık bir anlamı kalmadı ki...
-Gördü evet ama tanıdığını söylemedim ki...
+nasıl ciddi misin demiştim neşeyle.. Demek ki hala kazanma şansım var. Peki nerede gördü, daha doğrusu nerede karşılaştık ve bizim aynı okulda okuduğumuzdan haberdar mı?
-yok söylemedim, sana Emir'le ilgili soru sorduğum zamanlarda aslında, aranızdaki o sözü senin hatırlayıp hatırlamadığını öğrenmek için sormuştum. Emir bana çok önceden bunlardan bahsetmişti. Nerede gördü kısmına gelirsek; Türkiye'ye döndüğü zaman bir gün beni okulda ziyarete geldi. Geldiği sırada sen benim yanımdan gidiyordun. Tam sen giderken geldi yani. O seni gördü ama arkadan, yüzünü görmedi.
+Çok sevindim buna. Onu da en kısa sürede görmek istiyorum. Çok özledim. Ne kadar değişti, sesi nasıl çok merak ediyorum.
biz konuşurken telefonu çalışmıştı. Bana dönerek sakın konuşma demiş telefonu cevaplamıştı.
-kardeşim
*kardeşim ne yapıyorsun?
-Biz de Hazal'la senin kulaklarını çınlatıyorduk.
*Hazal mı? Yanında mı şimdi? Keşke bende orada olsaydım
-evet tam karşımda oturuyor. Keşke kardeşim. İnşaAllah döndüğünde bolca buluşacağız.
*İnşaAllah kardeşim, selam söylersin.
-aleyküm selam, onunda selamı var. Sen ne için aramıştın? Yarın kaçta biniyorsun?
*aleyküm selam. Benim işlerim halloldu diplomamı aldım. Biletimi bugüne aldım. Yarım saat sonra uçağım kalkacak.
-yani 5 gibi buradasın. Seni almaya gelirim
*evet 5 de oradayım. Sağol kardeşim. Bugün döneceğimi kimse bilmiyor onlara da süpriz olacak, Hazal'a da bir şey söyleme. Neyse şimdi kapatmam lazım. Kendinize iyi bakın.
-Tamam söylemem. Sende kendine iyi bak kardeşim. Allah'a emanet ol.
Mert telefonu kapattığında meraklı gözlerle ona bakmış ne konuştuklarını söylemesini beklemiştim.
-Artık kalkalım mı Fıstık. demiş yerinden doğrulmuştu
+Mert ne konuştunuz? demiş, oturduğum yerden kalkmış üzerimi düzelttikten sonra çantamı alarak onu takip etmiştim. Hesabımızı ödemiş arabasıyla yola koyulmuştuk. Soruma cevap vermemişti.
+Mert artık cevap verir misin? Ne zaman geliyormuş ne dedi?
-Hazal söyleyemem kusuruma bakma....
+pofffff...........
Mert'le biraz dolaştıktan sonra beni eve bırakmış, annemlere merhaba dedikten sonra da evden ayrılmıştı....
~~~ Bölüm Sonu 13.03.2022 Pazar 11.20 ~~~
Diğer yazarlar nasıl yapıyor bilmiyorum ama ben giriş ve gelişme bölümünü kafamda toparladıktan sonra yazmaya başlıyor sonradan hatta, kitabın sonlarına doğru finale karar veriyorum 🤭🤭
Nasıl gidiyor??? Bu arada Emir'li bölümler geliyor (10. Bölüm)🥳🥳🥳❤️🌸 😍
Kitabımın giriş bölümü bitti artık gelişme bölümündeyiz 🌸😍 Bu arada kitabı çok uzatmayacağım 20. Bölüm belki bir iki bölüm daha erkenden de final yapabilirim 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yeniden
General FictionÇocukluğum onunla geçmişti. Birbirimizden bir an olsun ayrılmazdık, ta ki babamın şirketi iflas edip başka bir şehire küçük bir kasabaya yerleşene kadar... İstanbul'dan ayrılıp Muğla' ya yerleştikten sonra onunla olan arkadaşlığımız mektup arkadaşlı...