part14💚❤unicode

260 25 0
                                    

မျက်​လုံးဖွင့်​လိုက်​တယ်​ဆို မြင်​လိုက်​ရတာက အဖြူ​ရောင်​မျက်​နှာကြက်​တခု
ငါ ဘယ်​ကို​ရောက်​နေတာလဲ...
နှာ​ခေါင်းထဲကို ဝင်​ရောက်​လာတဲ့​ဆေးနံ့စူးစူး​တွေ​ကြောင့်​သိလိုက်​ရတာက
ဒါ...ဒါ..​ဆေးရုံပဲ
"ကျစ်​..​ခေါင်း​တွေ ကိုက်​လိုက်​တာ"

"P သတိရလာပြီလား...​နေရတာ ဘယ်​လို​နေလဲဟင်​...ဘယ်​နေရာကနာ​နေ​သေးလဲ...nonnie ဆရာဝန်​သွား​ခေါ်လိုက်​မယ်​....."

"Nonnie.... ဒီကို P ဘာဖြစ်​လို့​ရောက်​လာတာလဲ...."

"မ​နေ့က ဘာ​တွေ ဖြစ်​ခဲ့ လဲ p မမှတ်​မိဘူးလား ဟင်​....
မ​နေ့က p​ရေချိုးခန်းထဲမှာ​မေ့လဲ​နေလို့ ကိုကြီး ohm​ခေါ်လာတာ...nonnieလည်းဒီ​လောက်​ပဲသိတယ်​...ကိုကြီးohmက ဘာမှမ​ပြောပြဘူး..."

"အခု ohm​ရော..ဘယ်​မှာလဲ"

"မ​နက်​က ကိုကြီး​ဆေးရုံ​ရောက်​တော့ ဆရာဝန်​က​ကိုကြီး ohmကို​ခေါ်​တွေ့တယ်​....အဲ့က ပြန်​လာကတည်းက ကိုကြီး ohmက အခုချိန်​အထိ ဘာမှလည်း မစားဘူး...p လက်​ကို ကိုင်​ပြီး ငိုပဲ ငို​နေတာ..nonnie​မေး​တော့လည်း..ဘာမှပြန်​မ​ဖြေဘူး...p အခုလိုဖြစ်​ရတာသူ့​ကြောင့်​ပါဆိုပြီးပဲ​ပြော​နေတာ....ခုနက​ငိုရင်း​မေ့လဲ သွားလို့ p ရဲ့ ဟို ဘက်​အခန်းမှာ​ဆေးသွင်းထားရတယ်​....."

"P ဒီလို ဖြစ်​တာသူ့​ကြောင့်​မဟုတ်​ပါဘူး..nonnieရယ်​"
ဒီအရူး​လေးက​တော့ကွာ....
"P... ohmဆီ သွားလိုက်​အုံးမယ်​...nonnie အိမ်​ပြန်​လိုက်​တော့​လေ...mae ကို​ရော ဘယ်​လို​ပြောထားတာလဲ"

"P​ဆေးရုံလာတဲ့ အချိန်​တုန်းက အိမ်​မှာ maeမရှိဘူး​လေ...​နေ့လည်​လောက်​ရောက်​တော့ ph ဆက်​တယ်​...ကိုကြီး ohmကp ကို သူ့အိမ်​မှာ ဆိုပြီး လိမ်​ထားတယ်​..nonnieက​တော့ သူငယ်​ချင်းဆီမှာ ဆိုပြီး ph ဆက်​ပြောထားတယ်​"

"အာ့ဆို အခု ည​နေ​စောင်း​နေပြီ​လေ..maeစိတ်​ပူ​နေမှာ​ပေါ့..အိမ်​ပြန်​လိုက်​တော့.."

"ဖြစ်​ပါ့မလား...နှစ်​ယောက်​လုံးက လူနာဖြစ်​နေတာ​လေ..."

"ရပါတယ်​..nonnie​လေးရယ်​..p အခု သက်​သာ​နေပြီပဲဟာ...ပြန်​လိုက်​တော့​နော်​...ohmကိုလည်း p ပြုစု​ပေးလို့ရတယ်​...maeစိတ်​ပူ​နေမှာစိုးလို့ပါ...."

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Where stories live. Discover now