!!!UPOZORNĚNÍ: Následující obsah nemusí být příjemný osobám mladším 15ti let!
!15+ content!
Namjoon's pov:
"Miluju tě andílku můj" políbil jsem ho do vlasů.
"Taky tě miluju, ale už mi neříkej andílku, protože moc dobře víš, že já žádný andílek nejsem." perverzně se na mě usmál a povalil mě, takže byl nade mnou."Tak jinak: můj poklade, medvídku, srdíčko, lásko, plyšáčku, zlatíčko, jahůdko, drahoušku, miláčku, karamelko... dochází mi nápady-" zasmál jsem se.
"Jakkoliv když budu jen tvůj." usmál se a já v jeho úsměvu neviděl jen pouze roztomilého kluka, ale někoho s kým strávím zbytek svého života a proto jsem mu ten úsměv oplatil."Ano Jine, navždy spolu." ujistil jsem ho a sundal mu tričko. Jen se uchechtnul a já ho povalil- "Zapomeň, že budu dneska dole když si mě tolik provokoval!" šibalsky jsem se usmál a on mi pomohl se svléknout. Pak i já jemu samozřejmě.
Vytáhnul jsem kondomy a lubrikant. Nechápu, jak jsme to dřív mohli dělat bez nich! Jsme byli hodně mladí a nadržení asi nebo já nevím, ale kolikrát se za svoje mladší já stydím-
Jistě, že kolikrát si chceme užít a kašleme na to a vlastně i dnes ráno bych řekl, že chci rough sex, ale když se to má stát, tak už nechci-
Chci pro Jina to nejlepší! A to i v sexu! Chci si to užít, ale v tom vášnivém stylu ne že na sebe budeme řvát bolestí-
Ne že by se nám ta bolest nelíbila, ale... uhum ani nevím, jak to popsat prostě jsem asi dospěl.Jin se na mě nevinně usmál a sklonil se k mému penisu. Opatrně ho uchopil do své ručky a dal mi na něj jemnou pusinku. Pak mi ho olíznul jazykem a nakonec strčil do pusinky.
Vlastně mě pouze dost škádlil, což naprosto chápu, ale bože! Chci to už!
Opatrně mi nandal kondom a potřel ho lubrikantem. Ovšem i já jsem se ho rozhodl trochu podráždit a to svými šikovnými prsty!
Malinko zakňučel a já už teď věděl, že tohle bude dlouhá noc!
"Tohle se ti líbí viď?" řekl jsem když jsem už prstíky našel jeho místečko~
Místo odpovědi jenom zasténal a prohnul se v zádech. Jak já tohle miluju!
Ovšem po chvilce jsem toho nechal a prsty opatrně nahradil svým penisem.Jinie se snažil nevzdychat tolik nahlas.
"Lásko, tady můžeš křičet." ujistil jsem ho nebo si snad rozkousne ret z toho, jak se snaží být potichu. Oba dva jsme ale na to tahkle zvyklí, jelikož jsme ještě do nedávna bydleli s kluky. Ale tady je to jiné! Tady křičet může~Jin mě vzal za slovo a jeho stény se rozléhaly snad po celém domě~
Donutilo mě to přidat na tempu a ztvrdit přírazy. Cítím, že on za chvílí bude! Nechci to dál protahovat, ale chci se taky udělat, takže jsem znovu zvolnil. Jin zakňučel a smutně se na mě kouknul. Sklonil jsem se k němu a pohladil ho po tváři se slov: "Hned to bude lásko~" ještě jsem se usmál a zase začal přirážet na jeho citlivé místečko.Do pár vteřin jsem ucítil, jak se Jin udělal na naše těla~
Jen jsem se usmál a s dalšími přírazy jsem se udělal taky.Normálně bychom chtěli druhé kolo, ale teď ho nechceme, což je trochu divné, ovšem mně to vlastně nevadí. Jen jsem se svalil na postel a přitulil si Jina k sobě. Vyčerpaně mě objal a já nás přikryl dekou.
"Úžasné to bylo broučku, jsi moc šikovný!" chválím ho a dal jsem mu pusinku na spocené čelo.
"Já vím, děkuji-" usmál se a už zavírá očíčka."Sladké sny, Jinie~" zašeptal jsem mu do ouška a políbil ho do vlásků. Zamumlal něco nazpět a do minutky usnul. Božínku je tak roztomilý!
"Moc tě miluju~" usmál jsem se a vydal se do říše snů taky~
Hello my Dreamers,
Ano oficiálně tu máme konec~
A já ani nevím, co napsat-
Tak asi jenom. . . - děkuji?Vaše ~Sen~
[~•~•~•~•~•~•~•♡•~•~•~•~•~•~•~]
Pro více informací sleduj můj instagramový účet @just._.sen
Slova: 657
ČTEŠ
We have our past! [namjin]
Fiksi PenggemarJedna divná fanfikce z mého instagramu Boy x Boy 18+ scénky ArtWork: @_mifutka_