•●8●•

84 12 3
                                    


MULTİMEDYADA BERRAN SİZLERLE...

Pars Açelya'yı içinde narkoz bulunan bir iğneyle bayılmıştı . Biran aptalca arzusuna yenik düşmüştü. Şuan kendisinden iğreniyordu.
Açelya'yı sırf Çağlar'a yakınlaşmak için kullanmıştı.Zaten Ulaş Çağlar'la yakınlaşdığı zaman buradan gideceklerdi.
Hem Pars 'da Açelya'yı kaçırarak Çağlar'a göz dağı vermişti. Herşey harika gidiyordu.
Pars'ın bir gelecek planı yoktu . Hiç olmamıştı ama amaçı olmuştu . Oda intikam.
Evet Açelya'ya karşı boş değildi. Ama hissettiği duyguların % 90'ı intikam içerikliydi geri kalan % 10'luk kısmı ise saf duygulardı. Ama %90 , %10'u açımadan eziyordu.
Zaten amaçını gerçekleştirdiği zaman polise teslim olacaktı . Çoğu ülkede aranıyordu ve cezası belliydi İDAM edilmesi isteniyordu. Zaten Kendiside bu karara karşı çıkmayacaktı.
Çünkü hayataki tüm amaçlarını tamamlamış olacaktı.

♢ ♢ ♢

Ulaş dün Çağlar'ı eve bırakırken . Çağlar Ulaş'ı nezaket ötürü içeri davet etmiş ve Ulaş kabul etmişti. Şimdi ise tüm olaya dahil olmuştu.
Nasıl olduda Ulaş'a bu kadar çabuk güvenmişlerdi. Aralarından bir Hira Ulaş 'a kuşku dolu gözlerle bakıyordu belli ki Ulaş ' a güvenmemişti .
Içeriye birden Berran girdi .
Ortam yeterince gergin değilmiş gibi :

BERRAN : Çağlar hayatım bu halin ne?!

Bu tamda kendini beğenmiş sadece kendini düşünen etrafı da düşünüyormuş gibi gözükmek isteyen bir kızın ses tonuydu.

BERRAN : Seni Açelya denen -

Cümlesini bitiremeden Hira boğazına sarıldı. Berran birden donup kaldı. Gözlerini kocaman açmış Hira'ya bakıyordu. Korkudan kalp rimtimleri hızlanmıştı.
Ulaş aralarına girdi.

ULAŞ : Lütfen sakin olun.

HİRA : Sakın lafını bitirmeye kalkışma. Yoksa bir daha konuşacak bir dilin veya dudakların olmayacak!!

Diye kükredi .

BERRAN : Asla beni çekemediniz zaten !

HİRA : Sen hala konuşuyor musun!?!?

Hira yine Berran'ın üzerine yürüdü.
Ulaş durumu sezdi ve Hira'ya dışarı çıkmayı teklif etti. Hira kafasını salladı. Ulaş Hira'yı kolundan tutarak dışarı çıkardı.
Işin garip tarafı Çağlar hiçbir şekilde tepki vermemesiydi. Bakışlarını duvara kitlemiş. Ne gözlerini ayırıyor nede konuşuyordu.
Çağlar Açelya'yı düşünüyordu. Cidden abisi Açelya'ya zarar vermiş olabilir miydi?
Açelya şuan nasıldı ?
Nerde kalıyordu ?
Bu sorular kafasında dört dönüyordu.
Ve en acı vereni Yaşıyor muydu?
Gözleri dolmuştu.
Hayatında sevdiği herkes gitmişti.
Ailesi gitmişti.
Abisi gitmişti.
Ondan dolayı kimseye değer vermez kimseyi gerçekten sevmez olmuştu. Ama biri hariç kendine bile itiraf etmekden korksa bile herşey açıktı .
Açelya'ya aşıktı ama asla ona açılamamıştı. Çünkü sevdiği herkes gibi Açelya'nın da gitmesini istemiyordu.Ama Açelya'da gitmişti.

Ulaş Hira'yı sakinleştirmeye çalışıyordu. Ama Hira şuan değişik bir ruh halindeydi. Deli gibi etrafda dönüyor sinirden söyleniyor ve ağlıyordu. Ulaş şuanda Hira'nın ruh halini anlayamamıştı.
Ağlıyor muydu ?
Yoksa sinirli miydi?
Yada ikiside birdendi. Hira biran öfkeden ve ağlamaktan kızaran gözlerle Ulaş'a döndü:

HİRA : Sen neye bakıyorsun! Daha önce ağlayan bir insan görmedin mi ?
Ve sen kimsin birden hayatımıza dahil oldun eyer bir yamukluk yaparsan veya yakalarsam seni bizi tanıdığına pişman ederim anlatabildim mi ?!?

↭ AÇELYA ↭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin