Most komolyan megfigyelünk?

54 5 0
                                    

Reggel 9 órakor sikerült felkelnem még mindig Giorgio vállán.Felkeltem a kanapéról és elmentem kávét főzni.Miközben készült az ital kinyitottam az ablakot és elmentem a szobámba felvenni a ruhám.Semmi érdekes a terep mintás nadrágom egy fehér pólóval.Mire kiértem Giorgio az imént lefőtt italt iszogatta a konyha pultnál.

-Remélem bepakoltál.Ültem le mellé.

-Igen, még néhány dolog hiányzik de ha haza értem bepakolom.

Ezután a rövid beszélgetés után Giorgio elindult hazafelé kitudakolni merre megy Paolo Bogival.20 perc na jó lehet kicsit több de jött az üzenet, hogy a Margitszigeten lesznek.Én hívtam Bogit, hogy át jön-e megbeszélni,hogy mit vesz fel de amint felhívtam és ő kérdezte, hogy át megyek-e. Bombinak szóltam, hogy megyek aztán felhúztam egy sport cipőt és indultam is.10-15 perc és ott voltam.Miután beszéltünk egy kicsit engem és Leventét leültetett a kanapéra és amiket kiválasztott ruhákat felpróbálta és megmutatta magát nekünk.Egy piros selyem ruha mellet döntöttünk egy piros magassarkúval.De ez még nem volt elég mehettem át Paolo-hoz mert neki is segítenie kell.Miután megtörtént a ruha választás Paolo lelkére kötöttem, hogy legalább egy szál virágot vegyen.Megmondta, hogy neki mennie kell engem meg hívott Giorgio, hogy mennyünk utánuk mert ő tudni akarja, hogy mi történik.
Én persze egyből mondtam, hogy inkább parkoljon befele mert holnap indulunk.De nem engedett a tervéből utánuk kellet menni.Elindultunk Giorgio-val séta közben a melletünk elhaladó autókat és a Dunát néztem.Mikor oda értünk nem történt semmi izgalmas mi csak ültünk és vártunk, hogy valami történjen. Kezdtem unni a várakozást úgyhogy megfogtam Giorgio csuklóját és elhúztam a Duna partra.Kicsit éhes voltam de nem érdekelt csak leültem és a Dunát figyeltem.

-------------------------------

Na hellóbelló mindenkinek. Ez egy elég rövidke rész lett de nincs ötletem.Remélem nem baj.Mindenkinek jó éjszakát/napot.<3

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now