Joonas pov.
Herään siihen kun näen pahaa unta siitä mitä eilen tapahtui. Se tyttö ja huuto puhelimessa.
"Rakas kaikki hyvin" Niko kysyy ja nousee istumaan viereeni.
"Nöin vaan unta siitä mitä tapahtu" sanon ja nojaudun Nikoon.
"Voi sua" Niko sanoo ja silittää selkääni. Menemme makoilemaan ja menen ihan kiinni Nikoon.
"Nuku nyt vaan" Tuo sanoo ja asettaa pusun hiuksiini.Time skip aamu
"Jonsku herätys pitäs lähtä studiolle" kuulen Nikon sanovan.
Avaan silmät ja Niko heittää minulle hupparinsa ja housuni.
Alan pukea ja haen vielä sukat jalkaani.
Syömme aamu palan ja teen vielä aamu toimet.Saavuimme studiolle ja yllätys,yllätys olimme viimeiset.
Menin sohvalle makaamaan.Olli pov.
Koskin Joonaksen olkapäätä ja hän kiljaisee kuin joku pikku tyttö.
"Kaikki ok" Kysyn.
"Me oltiin eilen jonskun kans kävelyllä tos lähi metsäs mis on se hylätty mökki nii käytiin tutkii sitä ja nähtiin siel arviolta 15 vuotias tyttö, se oli tappanut itsensä ja mentiin sit kotiin ku oltii hoidettu kaiken maailman poliisi hommia mitä nyt tos tuli ku soitettiin hätä keskuskeen, mut mentiin kotii ja Joonaksen puhelin soi sieltä ei kuulunu aluks mitään mut sit siin Alko kuulua jonkun kiljuntaa" Niko selittää.
"Mitä ihmettä" sanon.
Aleksi näyttää jotenkin kalpealta.
"Aleksi kaikki ok" Kysyn ja menen tuon luokse.
"M-mulle o-on k-käynyt n-noin j-ja s-se o-oli h-hirveetä" Tuo änkytti.
"Millon" Kysyn.
"Olin 10 vuotias ja menin mun perheen koiran Ilon kans lenkille ja nähtiin joku hylätty mesta sieltä kuulu kiljuntaa mitä säikähettiin, mentiin katsomaan ja näin jonkun 13 vuotiaan kuolleena. Soitin hätä keskukseen ja ne selvitti sitä sit siinä ja mä sain lähtä, lähin kotiin ja kerroin porukoille. Sit mun puhelin soi ja vastasin siihen sieltä kuului raskasta hengitystä ja seuraavaksi kiljuminen" Tuo sanoi ja alkoi itkeä.
"Kävikö jotain vakavaa kun aloit itkeä" Tommi kysyy.
Aleksi nyökkää päätään.
"Ilo k-kuoli sen soiton jälkeen kun puhelusta kului 24 tuntia" Aleksi sanoi.
"Eieieiei...... Kuka kuolee nyt" Joonas sanoi.
"Ei välttis kukaan se voi olla vain sattumaa" Aleksi sanoo.
"Aleksi Matias Kaunisvesi sattumaa ei oikeesti ole! Se on vaan tyhmä huhu" Joonas sanoo.
"Miten se koira kuoli" joel kysyi.
"Se ei enää herännyt" Aleksi sanoi ja otti kädestäni kiinni.Sanoja 361
👻👻
YOU ARE READING
palava sydän 3 / oleksi
Fanfictionkäykäähän muru mussukat lukemassa ensin eka ja toka osa jos ette oo käynyt😗😗 On vuosi 2021 Bändi pystyssä Joonaksen ja Nikon suhde kasassa ja elävät onnellisesti naimisissa. Aleksi ja Olli ovat myös yhdessä. Tommi ja joel elävät sitä sinkkuuden...