פרק 32

2.6K 61 111
                                    

פרק ראשון שאני מתרגמת אמאללה בהצלחה! מקווה שתהנו 💙

-
היי אהוב ." הארי חייך כשנכנס לחנות התקליטים, לואי חייך אליו, "היי האז. כמעט סיימתי, בסדר?"

"אל תמהר." הארי הנהן והצמיד נשיקה אל שפתיו, לואי סיים לנקות את דלפק הקבלה ולטאטא את הרצפה, הוא הניח את הז'קט שלו על כתפיו והכניס את הטלפון שלו לכיסו, בדיוק כשדלת החנות נפתחה שוב ובריאנה נכנסה פנימה. ( ניק הדיק 2 -ה.מ)

הארי תפס את ידו של לואי ושילב את אצבעותיהם, "בוא נסתלק מכאן."

"אהובי !" בריאנה צווחה ורצה לעבר הארי, הארי התחמק ממנה ומשך את לואי החוצה מהחנות, "לא היום, שטן!" הוא קרא לעברה מעבר לכתפו והוציא את לואי ואותו מהחנות.

לואי התחיל לצחקק, "זה היה מבריק."

הארי ציחקק, הוא ניקר את לחיו של לואי וחצה איתו את הרחוב אל המכונית שלו, פותח לו את דלת הנוסע.

~

"זמן כירבולים?" הארי שאל כשהם סיימו לאכול, לואי נשך את שפתו התחתונה, "אני חושב." (כמה אנשים יכולים להתכרבל? לואי והארי בתגובה- ה.מ)

"קדימה, אני אחבק אותך." הארי חייך ולקח את ידו, הם שכבו על הספה זה מול זה, הארי כרך את זרועו סביב לואי ונישק את מצחו, "מתרגש לקראת הערב?"

"כן. גם קצת לחוץ." לואי מלמל לתוך חזהו.

"היי , דיברנו על זה . אל תהיה לחוץ ." הארי שפשף את גבו, לואי נאנח, "אני יודע. אני לא יכול להתאפק בכל זאת."

"אוי, בייב." הארי קירב אותו בצורה בלתי אפשרית אל חזהו, "זוכר מה אני תמיד אומר לך?"

"זו עבודה בתהליך, אני יודע." לואי חייך אל חזהו.

הארי חייך גם כן, "ומה אמרתי עליי?"

לואי מלמל משהו לתוך החזה שלו, הארי משך את פניו מהחזה שלו, "תגיד את זה שוב?"

"שאתה הולך לעזור לי." לואי מלמל כשסומק מכסה את לחייו. הארי חייך יותר רחב, הוא הרים את ראשו והצמיד את שפתיהם זו לזו, "זה נכון, ואני אזכיר לך כל יום." (חמודים -ה.מ)

~~

הארי שילב את אצבעותיו באצבעותיו של לואי כשהם הלכו לביתם של זאין וליאם; היה להם בית די גדול, חדר שינה ראשי אחד, שני חדרי שינה לאורחים, שני חדרי רחצה, מרתף, סלון ומטבח ענקיים, מרתף וחצר עם בריכת שחייה.

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now