Kolla in beskrivningen innan du börjar läsa!!
___________________________
Klockan är 10:00 och Oscar har precis vaknat. Han gnuggar sig om ögonen och reser sig upp. Han släpar sig in till WC och stänger dörren efter sig. Han tvättar sig om ansiktet och sträcker sig efter en handduk och torkar sig om ansiktet. Han tar tag i sin borste och borstar till sitt fluff fluff till hår och sedan borstar han tänderna så noga han kan.Felix - Oscar! Kom nu då!
Ropar Felix från andra sidan dörren samtidigt som han ryckte i dörr handtaget.
Oscar - Ja! Jag kommer!
Svarar Oscar med ett skrik.
Oscar bytter från smutsiga underkläder till rena underkläder och slänger dom smutsiga i tvättkorgen och sedan tar han på sig sina rena vardagskläder.
Ogge - Komigen Oscar!
Ropar Ogge.
Oscar låser upp dörren och går ner till killarna som redan har ytterkläderna på sig.
Han tar på sig sina ytterkläder och sina ytterskor. Alla killarna går till sina motorcyklar och åker iväg till Studion för att spela in en ny låt och en ny musik video.
~ 10 Minuter senare ~
När killarna kommer in till musik Studion börjar dom spela in sin låt. När väl musiken startar ser Oscar tjejen som han har tänkt på jätte länge. Han blir helt mållös och dom båda får en ögon kontakt och tjejen bara ler och Oscar ler tillbaka. Musiken slutar spela och alla undrar vad som står på?
Omar - Oscar? Är allt okej?
Oscar svarar inte utan bara nickar och vänder sig till tjejen igen och ser att tjejen är borta?
Oscar - Vem kan hon vara? Vad gjorde hon här?
Tänker Oscar för sig själv.
Oscar kan inte sluta tänka på vem den tjejen var?
När han väl kommer hem är klockan 18:00. Han går direkt till sängs för att han skulle gå upp klockan 4 imon. Han tar av sig sina kläder och går och lägger sig. Oscar struntar i att borsta tänderna för att han är för trött för att göra något över huvudet taget.
~ fortsättning följer ~
___________________________
Vill ni veta vad som händer sen? Fortsätt läsa!
YOU ARE READING
Oscar my love
FanfictionDenna berättelsen handlar om Oscar från The Fooo Conspiracy åker iväg på en intervju med killarna och intervjuvas för första gången som kändisar. Alla svarar på Tv 3 frågor. Men den ända som inte har sagt något är Oscar. För han har varit upptagen m...