03/03/2023 Tekrar yazılma süreci. Bölümler en baştan değiştirilerek yeniden yazılıyor.
12/08/2021 saat 07:11 Zihnime düştüğü an.
Merhaba. Kitabı okumaya başlamadan önce birkaç yazar hakkımdan, kişi kadrosundan ve kendimden söz edeceğim. Bu kısmı okumanız 'parodi' içinde pek etki etmeyecektir, lâkin buradan keşfeden kişiler için oldukça önem teşkil edecektir.
Kitabın tüm hakları şahsıma aittir. Değiştirilmesi, kopyalanması, çalınması, çoğaltılması halinde adli süreç başlatılacaktır.
Kitap konusuna ve ardından tüm karakterlere değinelim şimdi.
Başrol karakterimiz olan Zühre Piraye Kozluca, 12. 12. 2012 tarihinde ailesi ile birlikte kaldığı evlerinde çıkan şüpheli bir yangın sonucu anne ve babasını feci bir şekilde bir şekilde kaybediyor. Dava zaman aşımına uğrayıp düştükten sonra ise katilleri Cumhuriyet Savcısı olan amcası ve arkadaşlarının yardımıyla aramaya başlıyor. Ardından yolu Lodos M. Zorbay ile kesişiyor. Lodos M. Zorbay, annesini. Kardeşi Girdap Tan Zorbay ise sevgilisini 11. 11. 2011 tarihinde hipotermi'ye bağlı bir nedenden dolayı kaybediyor. Olay bu iki zıtlıklarla dolu ölümün çevresinde dönüyor. Bu hikayede hiçbir şeyin tesadüf olmadığı bilin.
⏳
Gelelim kurgu içindeki karakterleri tanıyacağımız bölüme;
Zihnimin ürünü olan kişi kadrosu:
-Zühre Piraye Kozluca. 28/12/2000 ( Ankara Ü. Gazetecilik.)
-Lodos M. Zorbay. 27/ 02 /1994
-Girdap Tan Zorbay. 24/05/1995
-Mahperi Cenkkaya. 01/04/199 5
-Kürşat Kozluca. (Zühre'nin amcası.)
-Züleyha Zorbay. (Lodos'un ölmüş annesi.)
-Müjgan & Kudret Kozluca. (Zühre'nin ölmüş anne ve babası.)
-Asuman Soydere.
-Umut Soydere.
-Ali Ziyan Dumlucalı.
-Yağmur Çiçek Dalin.
-Türkan. (soy adı yok.)
-eklemeler olabilir.-
⏳
Zihnimin ürünü olmayan gerçek karakterler:
-Elmas Âhu MARTİN. 31/10/1995 (İTÜ Mimarlık.)
-Arya Niray ARIN. 22/12/1998 (Tan Sağtürk Akademisi.)
-Efnan Ece TÜTÜNCÜ. 25/05/2000 (İÜ. Cerrahpaşa Tıp.)
⏳
Önemli Bilgilendirme.
Bu kitap içinde gerçek karakterler dışında olan, zihnimin ürününden doğan karakterler hiçbir şekilde kopyalanamaz, taklit edilemez ve uyarlanamaz. Konu yapısı, kurgu işlenişi ve mekanların kopyalanma ve taklit edilmesi dahilinde hukuki işlemlerin başlatılacağını biliniz.
⏳
Buraya kadar gelip okuduysanız çok teşekkür ediyorum. Keyifli okumalar dilerim.
İG: melhameofficalpage
İsim: Melhame
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELHAME
Teen FictionO an bana, "dünyanın en güzel şeyi ne?" diye sordu. Birkaç cümle kuracak güzellik tadamadığımdan cevap verme gereksinimi duymadım. Aynı soruyu ona sormaya çekinsem de titrek bir sesle aynı cümleyi ona kurdum. "Sana göre dünyanın en güzel şeyi ne."...