-Y/n δεν το πιστεύω αυτό το πράγμα! Λείπουμε λίγες μέρες και βάζεις στο σπίτι τον κάθε άγνωστο;
-Με παρατήσατε μόνη τα Χριστούγεννα, πατέρα και ο Κούκης δεν είναι καθόλου άγνωστος!
-Δεν τον εγκρίνω! Μέχρι το τέλος των διακοπών θα είσαι κλεισμένη μες στο δωμάτιό σου.
-Τουαλέτα μπορώ να πηγαίνω;
-Ναι, αλλά θα με παίρνεις τηλέφωνο να σου ξεκλειδώνω για να πας.
-Θα 'μαι και κλειδωμένη;
-Ναι! Θα ξεκλειδώνω την πόρτα για να διαβάζουμε χημεία, να τρως και να πηγαίνεις στο μπάνιο. Φυσικά δεν θα 'χεις προσβαση στο τηλέφωνό σου.
Την στιχομυθία διακόπτει η Γιούντζαινα.
"Μπαμπάκα Τζούνη, η y/n έχει ένα δίκιο. Άσε που είναι καλό που την ενδιαφέρει ένα αγόρι στην ηλικία της."
Μου είναι πολύ δύσκολο να καταλάβω αν αυτό το είπε για καλό ή όχι.
Η γυναίκα πλησιάζει τον πατέρα μου και χαϊδεύει τους ώμους του.
-Γιουντζούκα δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να παίρνεις το μέρος της!.. Πάμε έξω τώρα, να την κλειδώσουμε μπας και σκεφτεί καθόλου τις πράξεις της.
-Βγες εσύ και θα σε ακολουθήσω σε λίγο.
Ο πατέρας βγαίνει απ' το δωμάτιο και η Γιούντζαινα κάθεται δίπλα μου στο κρεβάτι.
-Δεν καταλαβαίνω γιατί με υπερασπίζεσαι, Γιούντζαινα...
-Απλά είμαι καλός άνθρωπος και δεν μπορώ την αδικία.
-...
-Εντάξει, ο πατέρας σου, μου είπε ότι δεν θα με παντρευτεί εάν δεν τα βρω πρώτα με εσένα... Δεν του αρέσει ο τρόπος μου απέναντι σου, λέει.
-Θέλει να του δώσω την έγκρισή μου για την σχέση σας;
-Για κάποιον λόγο... Στην θέση του δεν θα μετρούσα την γνώμη σου καθόλου.
Θέλω να την διώξω αυτή τη στιγμή απ' το δωμάτιό μου, αλλά έχω μία ιδέα.
-Ξέρεις, μπορώ να του πω ότι σε εγκρίνω... Αλλά πρώτα θέλω κάτι.
Αυτή αναστενάζει.
-Τι θες;
-Αρχικά, θέλω πολύ να πάω στον χορό του σχολείου που είναι σε λίγες μέρες... Δεύτερον, θέλω εσύ να έρχεσαι να μου φέρνεις φαΐ και μαζί να μου φέρνεις το κινητό μου.
-...Σύμφωνες. Έχε το κεφάλι σου ήσυχο.
Γνέφω καταφατικά. Στην συνέχεια, η Γιούντζαινα βγαίνει έξω απ' το δωμάτιο και κλειδώνει την πόρτα πίσω της.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Jungkook, Come Be My Teacher
Фанфик🔞 "Από 'δω και πέρα, θα είσαι η y/n μου." •~•~•~• . • ° Η y/n είναι ένα 17χρονο κορίτσι, που τα βρισκει σκούρα με τα μαθήματα. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Χημικός πατέρας της, απαιτεί απ' αυτή να αριστεύσει...