"Fiedeick."
Aynı anda tam önünde beliren adamla oturduğu sandalyede geriye yaslandı Alex.
"Buyrun, Genç Efendi."
Alex gülümsedi.
"O gün olanları tekrar anlat."
Adam son üç aydır bilmem kaçıncı kez tekrar ettiği cümleleri tekrar anlatmaya başladı. Şölen gününü tüm ayrıntılarıyla aktarırken Alex kocaman gülümsüyordu.
"O ezik beni tehdit ettiğinde ağabeyimin aurası taştı, eminsin değil mi?"
Defalarca kez aldığı soruyu teklemeden cevapladı.
"Evet, size yaklaşmaması konusunda bariz bir uyarıydı."
Alex yerinden kalktığında çok mutluydu.
"Belli etmese de, beni seviyor Fiedeick. O gün bana kızsa da ne kadar önemsediğini anlıyor musun? Her neyse, acele et de bugün neler yaptığından bahset."
"Evet efendim, Genç Lord Karle ilk olarak sabah antrenmanını yaptı. Hemen sonra kılıç antremanı için dört farklı şövalyeyle birebir dövüşlere girdi. Her biri üçüncü seviyedeydi. Kan soyunu daha iyi kullanmayan başladı. Az önce de bodrumdaki zehir odasında gitti. Bugün sonuncuyu alacak ve yarın gideceği İmparatorluk Akademisi için hazırlıkları tamamlayacak."
Alex'in yüzü dondu. Günlerdir kendini buna alıştırmaya çalışsa da başaramadı. Öfkeyle önündeki masayı tekmeledi.
"Gidiyor! Üstelik beni burada bırakıp o piçi yanında götürecek! Ağabeyimden iki yıl ayrı kalırken o lanet sınıftakiler her gün yanında olacak! O sikik akademiye üç yıldan önce neden giremiyorum? İleride bu kuralı koyan piçi öldüreceğim."
Kendinden azıcık bile şüphe duymuyordu Alex. Tüm gün abisinin dibinde durup ona eşlik eden Hikawn ve odasına kadar rahatça girebilen hizmetçi Anna'dan nefret ediyordu.
Abisiyle birlikte Akademiye gitmek istiyordu ama yaşı yüzünden akademi onu kabul etmiyordu.
Yumruklarını birbirine bastırdığında Fiedeick olduğu yerde diz çöktü.
"Affedin Genç Efendi."
"Çık dışarı."
Her şeyin zamanı vardı. Alex bekleyecekti.
O sırada Karle bitkin vücuduyla kendisini odasına zor attı. Neyse ki Alex'in düşüncelerinden ve ne yaptığından haberi yoktu olsa yarını beklemez topuklardı.
Son üç aydır yeni hayatının tüm zorluklarını hatsafhada yaşıyordu. Zehirler ve antrenmanlar neredeyse tüm gününü alıyordu. Ara ara görevleri yapıp yenilenen mağazalardan birkaç şey alıyordu.
Wushu kadar iyi bir eşya hala gelmemişti. Karle bunun market seviyesiyle alakalı olduğunu düşünüyordu çünkü birçok şey almasına rağmen hala ikinci seviyedeydi.
Ayrıca Wushu'nun tüm aşamalarının tamamlamıştı ve bu dövüş sanatını kullanmak acayip keyifliydi.
Karle tüm teknik içeriğini üç farklı kağıda yazdı ve telaşla orada burada eşyaları toplayan Anna'yı odadan kovdu. Birkaç saat sonra aylarca kalmak zorunda olduğu bir okula gidecekti.
Önceki hayatında tam bitirdim derken bu acı verici süreci tekrarlamak zorundaydı. Tüm bu uğraşların bir yere varmasını umarken tekrardan sabır diledi. Çokça ihtiyacı vardı.
Ertesi gün tüm aile üyeleri ve Karle'ye eşlik edecek yirmi kişilik grup kapının önünde toplanmıştı.
"Kendine çok dikkat et Karle. Birilerinin sana zorbalık yapmadığından emin ol ve eğer istemediğin bir şey olursa hemen bir mektup yaz. Derhal oraya geleceğim." dedi Vicoria büyük bir güvenle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adam Yaşamak İstiyor
Художественная прозаEn büyük hobisi fantastik hikayeler okumak olan sıradan bir adam, intihar etmek üzere olan bir kızı kurtarmak isterken ölür ve en sevdiği roman serisi olan "Tek İmparator" kitabında Karle Lucian'ın bedeninde yeniden doğar. Asıl sorun Karle'nin ana...