5.

23.5K 1.4K 558
                                    

Yaman

Büyük bir utanç ile işimi yaptığım zaman yüzüm yanmaya devam ediyordu ve ilk defa burada böyle olduğum için şimdilik bu duruma müsamaha gösterebilirdim. Cidden kendime böyle şeyler demek beni çok üzüyordu ama g*te giren şemsiye açılmazdı.

Banyoda resmen çok zor zamanlar geçirmiştim çünkü aklıma sürekli Kayra Yüzbaşı gelip durmuştu ve ben onu hayal ederek kendimi çekmiştim. Evet bu oldukça utanç verici bir durumdu ve  bundan sonra onun yüzüne nasıl bakabilirdim ciddi anlamda bilmiyordum...

Evet bu herkesin başına gelebilecek normal olan  bir durumdu bunda utanılacak bir olay yoktu ama söz konusu komutanım olunca işler bir tık değişiyordu.

Nerede görülmüştü Er olan birinin komutanını arzuladığı?

Kayra Yüzbaşı için banyoyu hazırladığım zaman aklıma gelen saçma sapan şeylerden dolayı kafam karışıyordu ve benim bir kız arkadaşım vardı.

Homofobik biri değildim ve asla da olmamıştım. Hiçbir zaman da desteklememiştim. Nötr kalmıştım ve sabah ki olan olaydan sonra nötr kalabilir miydim? Hayır hiç sanmıyordum...

Evet aşkın cinsiyeti yoktu ve herkes istediği kişiyi sevebilirdi ama o durum ne yazık ki benim için geçerli  değildi.

Hayatımda Rüya vardı ve Kayra ise benim komutanımdı, onu sevemezdim ya da ona birtakım hisler beslemem ne yazık ki doğru değildi.

Eğer öyle bir şey olursa da bu konuda zorlanacağım şüphesiz bir gerçekti. Onun hakkında ne yazık ki hiçbir şey bilmiyordum ve normal hayatta yolda görsem arkamı dönüp bakabileceğim biri değildi.

Yakışıklılık göreceli bir kavramdı ve maşallah da Kayra Yüzbaşı'nın bir gideri vardı ve ideal bir eş adayıydı.

Adamın bir kası vardı ve o kas ile kim bilir neler yapardı... Adam evli ise eşi cidden çok şanslı biriydi ve gerisini getirsem ayıp olacaktı.

Ulan Kayra Yüzbaşı, baştan aşağı bir başyapıttı ve cidden hayatındaki olan kişi oldukça iyi yere kapak atmıştı.

Asker tıraşı olsun, şekilli saçları olsun, boynundaki zincir künyesi olsun, uzun parmaklı damarlı elleri olsun... Fevkalade biriydi a*ına koyayım.

Adamı düşündükçe bile beni ateş basıyordu ve ben sanırım yine sertleşmeye baslamıştım...

Başımı hafif aşağıya doğru indirdiğim zaman gördüğüm sertlik ile başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü ve komutanım bana hiç iyi gelmiyordu...

İçeriye birden bire Kayra Yüzbaşı girdiği zaman otomatik olarak hazır ola geçmiştim ve adam daha beni fark etmemişti. Önümdeki şişlik yüzünden bugün adama ikinci defa rezil olacaktım ve ikisi de karşımda kapıyı kapatan adam yüzündendi.

Kapıyı kapatıp arkasını - Bana doğru-döndüğü an benimle göz göze gelmişti ve adamın bakışları direkt olarak önümdeki şişliğe odaklanmıştı.

Cidden bugün yerin yarılmasını canı gönülden istiyordum çünkü ben bu utanç ile fazla yaşayamayacaktım.

"Oğlum sen sapık mısın? Ben seni buraya işini hallet diye göndermedim mi?" Bakışları yavaş yavaş yukarı çıkarken çatık kaşlarını fark etmiştim.

Garibim ikinci kez sertleşriğimi bilmiyordu ve ben bu konuda açıklama yapamazdım...

"Neyse artık bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum. Yarın çarşı izninde boş musun?" Kayra Yüzbaşı konuştukça ses tınısı kulağıma daha bir hoş geliyordu ve gittikçe sertleşen organım bana huzur vermiyordu.

Yarın çarşı iznim vardı ve ben Rüya ile buluşacaktım ama şu an karşımdaki adama bunu nasıl söyleyeceğimi kestiremiyordum çünkü bugün komutanıma sayısız kere rezil olmuştum ve adamı düşündüğüm için sertleşmiştim.

Ha bir de hafif bir şekilde ondan korkuyordum.

Ona tam Rüya ile buluşacağımı söylemek için derin bir nefes almıştım ki Kayra Yüzbaşı tekrar konuşmaya başlamıştı.

"Yarın işin yoksa, evime gel. Konumu sana gece atacağım." Yüzbaşı benden bir cevap bekler gibi sabır ile konuştuğu zaman kulağımda sadece 'Evime gel' cümlesi yankılanmaya başlamıştı.

Bu cümle bile minik kalbime bugün çok fazla gelmişti..

"Hiçbir işim yok, Gelirim komutanım ." Ağzımdan çıkan sözlere ben bile inanmazken Kayra Yüzbaşı memnuniyet ile gülümsemişti.

"Teşekkür ederim Yaman Efe, hadi sen de git duşunu al ve işini hallet. Salak salak etrafta dolanma böyle." Kayra Yüzbaşı yanımdan geçerken konuşarak omzuma eli ile dokunduğu zaman bütün vücüdumu elektrik çarpmış gibi olmuştu.

Ulan ben ne ara böyle sapık biri olmuştum?

Yengen Kızar / bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin