yıllardır azgın bir kız olarak bildim kendimi bunu duyar duymaz hemen kabul ettim. Sonra cin sevişmesi yaptık.Kendimi 100 eşekle aynı anda ilişkiye girmiş gibi hissettim ama bu çok daha iyisiydi. En çok şaşırdığım şey de Zellenbur'un ayak fetişi olmasıydı. Ayaklarımı yalamış,parmaklarımı emcüklemişti. Ben ertesi gün hamile kaldım.
Doğumum 3 gün sürdü. O kadar uğraştan sonra içimden bu mahluk çıkmıştı. Yüzüne baktıkça midem bulanıyordu. Çöpe atmamak için kendimi zor tutuyordum. Hatta bir kere sabrım taşmış çöpe atacakken Zellenbur beni durdurup "Yapma o bizim tek kurtuluş yolumuz" diyip ikna etti. Yüzünü gördükten sonra içimde gaz sıkışması oldu nasıl midemi bulandırdıysa artık...Bi anda bebeğin yüzüne osssssurdum. Hiç beklemediğim bir şekilde çocuk öldü... Yaşlıca bir cin gelip "çocuk kokudan ölmüş" dedi. Utancımdan cini yedim.Zellenbur tek kurtuluş yolumuzun da bok yoluna gitmesine çok sinirlendi ve beni yine bi güzel duvardan duvara vura vura sikti ama sanırım ben mazoşisttim bundan çok zevk almıştım.Sonra dedim ki "Sıra bende" yüzüme bakakalmıştı.Gittim koşa koşa annesinden çaldığım dildoyu kendime taktım.Geldiğimde Zellenbur domalmış beni bekliyordu.Maşallah o da dünden razıymış.
tam biz malum işin üzerindeyeken Zellenburun annesi dildosunu çaldığımı fark etmiş beni sikmeye geliyordu.Ben de ona üçlü teklif ettim.Azgın teke kabul etti tabi hemen. İlişkiden çıktıktan sonra fark ettik ki biz üçlü daha güçlüyüz ve artık hayatımıza üçlü bir şekilde mutlu mesut devam etmeye karar verdik...SON
ASKOLARRRR BU HİKAYE BURADA BİTTİ BENİM EN ÇOK HOŞUMA GİDEN BÖLÜM AÇIKÇASI UMARIM SİZ DE BEĞENMİŞSİNİZDİR🥰🥰🥰🥰BURAYA KADAR OKUDUĞUNUZ İÇİN HEPİNİZİ SİKERİM AY PARDON YERİM🥵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cin Sevdim +18
Romance"insan-cin ilişkisi uygun değildir. dönün kendi aleminize..."