14.Bölüm :Sinsi Kraliçenin Düşüşü

4 1 0
                                    

Bahar mevsiminin güzel esintilerinin olduğu bir sabah her insana aynı umudu aşılayamıyordu .Gecen  akşam meydana gelen bir başka cinayet haberi tüm sosyatik kesim ile zengin safhaların gündemine oturmuştu. Sonuçta böyle inanılmaz olayların gizemi herkesin kalbini şüpheye düşürüyordu.

Dün akşam Soner Bey eşi Sinem için düzenlediği özel evlilik yıl dönümü davetinde birkaç saat önce Sinem evinde hazırlanıp elbisesini ve makyajını ayarlarken üst üste öz çekim çekip sosyal medya platformlarında paylaşıyordu.

Evliliklerinin 5. yıldönümünde özel bir gala salonunda davet düzenliyorlardı. Soner herşeyi en incd ayrıntısına kadar hesaplayıp hicbir ayrıntıdan kaçırmamıştı çünkü eşinin zor beğenen biri olduğunu biliyordu. Davete birçok dostlarını, aile içerisinden kimseleri ve gazetecileri çağırmışlardı. Böylece şovlarını iyice herkese duyuracaklardı. Böyle özel günler olsun,sıradan zamanları olsun Sinem her daim kraliçe muamelesi görmeye bayılırdı. Zengin ,başarılı bir eşi vardı ve hayatı olabildiğince mükemmeldi. Bu hayatının tadını en iyi şekilde yaşar ve gösteriş yapıp başkalarını kiskandirmaktan çekinmezdi.
Sonuçta kimine niyet ,kimine kısmet olan bu nimetler hep kıymet bilmezlerin eline düşerdi.

Sinem davet salonunun hazırlık odasında makyajını tazeleyip birkaç ınstagram hikayesi paylaşırken kapısı çalınır ve bir kurye birkaç imzasını aldıktan sonra ona bir demet dolusu kırmızı gül verir .Eşinden küçük bir jest olduğunu düşünür çünkü kırmızı güller onun en sevdiği çiçeklerdi ve eşinin çok romantik olduğunu biliyordu.

Gülleri kucaklayıp koklarken adeta kendinden geçmiş bir şekilde başı dönerek makyaj koltuğuna çöker. Gözleri kararıp duruyor ve başı feci halde dönüyordu. O esnada kapıdan içeri giren bir kadın sinsice gülümseyerek arkasından kapıyı kilitleyip elindeki bıçağı sallayıp deli gibi gülümseyerek

--Davetliler gelmek üzereler kraliçem. Artık son dokunuslarinizi yapıp onları ışığınızla büyüleme zamanı geldi !

Sinem korku icin de titreyerek ayağa kalkmaya çalışır ama yere kapaklanır.Kadin elbisesinin yakasını bıçağıyla tutup yüzünü onunkine yaklaştırarak

--Keske biraz kimya bilgin olsaydı .O zaman güllerin icin deki sersemletici ilaca masanın üstündeki kolonyanın çok iyi geleceğini bilirdin .

Elbisesini yavaşça yırtıp göğüs bölgesini hafifçe kanayarak keserken Sinem acı icin de inledi.

--Hşssşssştttt...Iyi bir kız ol ki son saatlerini acının müthiş zevkiyle geçir kraliçem.

...

Tüm davetliler büyük salona teşrif etmişlerdi. Etrafın çiçeklerle kaplı olduğu ve ışıltılı sizlerle kaplı mermer davet salonunda Soner eşinin kraliçe tahtiyka sahneye ineceği alanda beklemekteydi .Herkes heyecan içinde beklerken taht özel bir mekanizma ile davet salonuna yaklaşık 5 metre yüksekten yavaşça ineceği alana inerek alkışlar icin de gelir .

Soner heyecan içinde biricik aşkının bulunduğu taht arabasının kapısını acar .Ama o an gözleri fal taşı icin de açılarak dehsetle donup kalır. Neler olduğunu anlayamayan davetliler biraz yaklaşınca aynı dehşet manzarasına tanık olurlar .

Sinem bembeyaz elbisesi kanlar icin de kalbinin tam ortasına bir bıçak saplanmış vaziyette taht arabasına saçları kökünden kesimmiş vaziyette kırık bir taçla bindirilerek öldürülmüştü.

O 'an herkes korku icin de bağırıp çığlık atarken Soner olduğu yerde dizlerinin üstüne çökerek öylece donup kalır tüm yüzü korkudan sararmış bir şekilde.
Hayatının biricik aşkı, can yoldaşı, kalbinin kraliçesi korkunç bir şekilde karşısında duruyordu. O an dayanamayan Soner gözyaşları içinde Sinem 'in ölü bedenine sarılarak hıçkırıklar icin de feryat ederek ağlar.Evlilik yıl dönümleri artık ebediyen ayrılmalarının yıl dönümüydü.

SON DERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin