𝘾𝙖𝙥 31. 𝙈𝙖 𝙨𝙞𝙢𝙩 𝙢𝙖𝙞 𝙗𝙞𝙣𝙚.

39 5 13
                                    

𝘗𝘳𝘦𝘻𝘦𝘯𝘵𝘢 𝘭𝘶𝘪 𝘴𝘪 𝘧𝘢𝘱𝘵𝘶𝘭 𝘤𝘢 𝘪𝘮𝘪 𝘷𝘰𝘳𝘣𝘦𝘢 𝘤𝘶 𝘪𝘶𝘣𝘪𝘳𝘦, 𝘮-𝘢𝘶 𝘮𝘢𝘪 𝘭𝘪𝘯𝘪𝘴𝘵𝘪𝘵.

𝙀𝙪: 𝙣𝙪 𝙩𝙚 𝙙𝙚𝙧𝙖𝙣𝙟𝙚𝙖𝙯𝙖 𝙘𝙝𝙞𝙖𝙧 𝙙𝙚 𝙡𝙤𝙘?
𝙍𝙢: 𝙘𝙚 𝙖𝙣𝙪𝙢𝙚?
𝙀𝙪: 𝙥𝙤𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙪𝙥𝙖 𝙉𝙚𝙧𝙤, 𝙖𝙙𝙞𝙘𝙖 𝙨𝙞 𝙚𝙪 𝙨𝙩𝙞𝙪 𝙘𝙖 𝙢𝙖 𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙘𝙞𝙪𝙙𝙖𝙩 ,𝙙𝙖𝙧 𝙖𝙨𝙖 𝙨𝙪𝙣𝙩𝙚𝙢 𝙣𝙤𝙞 𝙙𝙤𝙞, 𝙣𝙪 𝙩𝙚 𝙙𝙚𝙧𝙖𝙣𝙟𝙚𝙖𝙯𝙖, 𝙨𝙖𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙨𝙥𝙪𝙣𝙚 𝙥𝙞𝙨𝙤𝙞?
𝙍𝙢: 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚𝙧 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙪, 𝙣𝙪 𝙨𝙪𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙨𝙖 𝙫𝙖𝙙 𝙘𝙖 𝙖𝙡𝙩𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙖𝙣𝙖 𝙞𝙣𝙖𝙛𝙖𝙧𝙖 𝙙𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙚, 𝙗𝙖𝙞𝙚𝙩𝙞 ,𝙛𝙚𝙩𝙚𝙡𝙚 , 𝙥𝙖𝙧𝙞𝙣𝙩𝙞 𝙩𝙖𝙞 𝙨𝙞 𝙖𝙘𝙪𝙢 𝘿𝙖𝙢𝙞𝙖𝙣 𝙨𝙞 𝙃𝙚𝙣𝙧𝙮, 𝙙𝙖𝙧 𝙢𝙖𝙞 𝙖𝙡𝙚𝙨 𝙚𝙪 ,𝙨𝙖 𝙩𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙖 𝙨𝙖 𝙧𝙖𝙯𝙞, 𝙨𝙖𝙪 𝙨𝙖 𝙞𝙩𝙞 𝙖𝙙𝙪𝙘𝙖 𝙯𝙖𝙢𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙥𝙚 𝙗𝙪𝙯𝙚, 𝙢𝙤𝙧, 𝙨𝙪𝙣 𝙜𝙚𝙡𝙤𝙨 𝙙𝙚 𝙢𝙤𝙧, 𝙚𝙪 𝙫𝙧𝙚𝙖𝙪 𝙨𝙖 𝙛𝙞𝙪 𝙢𝙤𝙩𝙞𝙫𝙪𝙡 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙯𝙖𝙢𝙗𝙚𝙨𝙩𝙞!
𝘿𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙖𝙘𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙤𝙧𝙚 𝙘𝙖𝙩 𝙖 𝙨𝙩𝙖𝙩 𝙖𝙞𝙘𝙞, 𝙖𝙢 𝙫𝙖𝙯𝙪𝙩 𝙞𝙣 𝙚𝙡 𝙤 𝙞𝙪𝙗𝙞𝙧𝙚 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩𝙚 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙩𝙞𝙣𝙚 𝙨𝙞 𝙩𝙪 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙚𝙡, 𝙆𝙝𝙞𝙧𝙖 𝙨𝙚 𝙫𝙚𝙙𝙚 𝙙𝙚 𝙡𝙖 𝙤 𝙥𝙤𝙨𝙩𝙖 𝙘𝙖 𝙫𝙖 𝙞𝙪𝙗𝙞𝙩𝙞 𝙪𝙣𝙪𝙡 𝙥𝙚 𝙖𝙡𝙩𝙪𝙡.
𝙀𝙪: 𝙙𝙖, 𝙞𝙡 𝙞𝙪𝙗𝙚𝙨𝙘, 𝙙𝙖𝙧 𝙣𝙪 𝙞𝙣 𝙛𝙚𝙡𝙪𝙡 𝙞𝙣 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙚 𝙞𝙪𝙗𝙚𝙨𝙘 𝙥𝙚 𝙩𝙞𝙣𝙚, 𝙤 𝙛𝙚𝙢𝙚𝙞𝙚 𝙥𝙤𝙖𝙩𝙚 𝙞𝙪𝙗𝙞 𝙞𝙣 1.000 𝙙𝙚 𝙛𝙚𝙡𝙪𝙧𝙞 𝙙𝙞𝙛𝙚𝙧𝙞𝙩𝙚.
𝙍𝙢: 𝙨𝙩𝙞𝙪, 𝙨𝙞 𝙖𝙨 𝙛𝙞 𝙚𝙜𝙤𝙞𝙨𝙩 𝙨𝙖 𝙞𝙩𝙞 𝙯𝙞𝙘 𝙨𝙖 𝙣𝙪 𝙢𝙖𝙞 𝙫𝙤𝙧𝙗𝙚𝙨𝙩𝙞 𝙨𝙞 𝙨𝙖 𝙧𝙚𝙣𝙪𝙣𝙩𝙞 𝙡𝙖 𝙚𝙡 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙢𝙞𝙣𝙚, 𝙙𝙖𝙧 𝙣𝙪 𝙖𝙢 𝙨𝙖-𝙩𝙞 𝙘𝙚𝙧 𝙣𝙞𝙘𝙞𝙤𝙙𝙖𝙩𝙖 𝙖𝙨𝙩𝙖, 𝙖𝙞 𝙙𝙧𝙚𝙥𝙩𝙖𝙩𝙚, 𝙖𝙞 𝙣𝙚𝙫𝙤𝙞𝙚 𝙙𝙚 𝙚𝙡.
𝙄𝙖𝙧 𝙚𝙪 𝙣𝙪 𝙖𝙢 𝙨𝙖 𝙢𝙖 𝙗𝙖𝙜 𝙣𝙞𝙘𝙞𝙤𝙙𝙖𝙩𝙖 𝙞𝙣𝙩𝙧-𝙚 𝙫𝙤𝙞 𝙙𝙤𝙞, 𝙨𝙞 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚𝙧 𝙥𝙚 𝙚𝙡 𝙥𝙖𝙣𝙖 𝙖𝙘𝙪𝙢 𝙣𝙪 𝙖𝙢 𝙨𝙞𝙢𝙩𝙞𝙩 𝙣𝙞𝙘𝙞𝙪𝙣 𝙨𝙚𝙣𝙩𝙞𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙤𝙯𝙞𝙚.
𝘿𝙚𝙘𝙞 𝙣𝙪 𝙢𝙖 𝙙𝙚𝙧𝙖𝙣𝙟𝙚𝙖𝙯𝙖.
𝘿𝙖 𝙙𝙖𝙘𝙖 𝙨𝙖 𝙢𝙖𝙞 𝙙𝙖 𝙡𝙖 𝙩𝙞𝙣𝙚 𝙥𝙪𝙨𝙩𝙞𝙪 𝙖𝙡𝙖, 𝙘𝙪𝙢 𝙞𝙡 𝙘𝙝𝙚𝙖𝙢𝙖?
𝙀𝙪: 𝙀𝙧𝙞𝙘.
𝙍𝙢: 𝙞𝙡 𝙗𝙖𝙩 𝙧𝙖𝙪!
𝘼𝙧 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙗𝙞𝙣𝙚 𝙨𝙖 𝙨𝙩𝙚𝙖 𝙙𝙚𝙥𝙖𝙧𝙩𝙚 𝙙𝙚 𝙣𝙪 𝙫𝙧𝙚𝙖 𝙨𝙖 𝙞𝙞 𝙧𝙪𝙥 𝙢𝙖𝙞𝙣𝙞𝙡𝙚!
𝙀𝙪: 𝙣𝙪 𝙥𝙤𝙩, 𝙞𝙞 𝙘𝙖 𝙨𝙞 𝙤 𝙡𝙞𝙥𝙞𝙩𝙤𝙖𝙧𝙚.
𝙎𝙞 𝙚𝙡 𝙨𝙞 𝙂𝙧𝙞𝙜𝙤𝙧𝙚.
𝙍𝙢: 𝙖𝙨𝙩𝙖 𝙘𝙞𝙣𝙚 𝙢𝙖𝙞 𝙞𝙞?
𝙀𝙪: 𝙖𝙡𝙩 𝙘𝙤𝙡𝙚𝙜 𝙙𝙚 𝙡𝙖 𝙢𝙣 𝙙𝙞𝙣 𝙘𝙡𝙖𝙨𝙖.
𝘿𝙖 𝙙𝙚 𝙚𝙡 𝙨𝙚 𝙤𝙘𝙪𝙥𝙖 𝘿𝙖𝙢𝙞𝙖𝙣, 𝙤𝙧𝙘𝙪𝙢 𝙫𝙧𝙚𝙖 𝙨𝙖 𝙞𝙡 𝙗𝙖𝙩𝙖 𝙘𝙖 𝙨𝙖 𝙙𝙖𝙩 𝙡𝙖 𝙈𝙞𝙖.
𝙍𝙢: 𝙈𝙞𝙖 𝙞𝙡 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙥𝙚 𝘿𝙖𝙢𝙞𝙖𝙣, 𝙣𝙪 𝙨𝙚 𝙪𝙞𝙩𝙖 𝙚𝙖 𝙡𝙖 𝙤𝙧 𝙘𝙞𝙣𝙚, 𝙨𝙩𝙞𝙪 𝙥𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙣𝙪 𝙖 𝙖𝙫𝙪𝙩 𝙣𝙞𝙘𝙞𝙪𝙣 𝙞𝙪𝙗𝙞𝙩 𝙥𝙖𝙣𝙖 𝙖𝙘𝙪𝙢 𝙨𝙞 𝙖𝙧𝙚 23 𝙙𝙚 𝙖𝙣𝙞 𝙞𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖𝙩.
𝙀𝙪: 𝙞𝙣𝙘𝙖 𝙞𝙞 ?
𝙍𝙢: 𝙙𝙖, 𝙪𝙣𝙘𝙝𝙞𝙪 𝙞𝙞 𝙛𝙤𝙖𝙧𝙩𝙚 𝙨𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙘𝙪 𝙚𝙖 𝙥𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙣 𝙙𝙚 𝙗𝙖𝙞𝙚𝙩𝙞.
𝙎𝙞 𝙤𝙧𝙘𝙪𝙢 𝙖𝙘𝙪𝙢 13 𝙖𝙣𝙞, 𝙩𝙖𝙩𝙖 𝙨𝙞 𝙪𝙣𝙘𝙝𝙞𝙪 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙚𝙖𝙪 𝙥𝙚 𝙩𝙚𝙧𝙖𝙨𝙖, 𝙢𝙖𝙢𝙖 𝙨𝙞 𝙢𝙖𝙩𝙪𝙨𝙖 𝙚𝙧𝙖𝙪 𝙞𝙣 𝙡𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜, 𝙚𝙪 𝙢𝙖 𝙟𝙪𝙘𝙖𝙢 𝙘𝙪 𝙢𝙞𝙣𝙜𝙚𝙖 𝙘𝙪 𝙅𝙠 𝙞𝙣 𝙜𝙧𝙖𝙙𝙞𝙣𝙖 𝙨𝙞 𝙞-𝙖𝙢 𝙖𝙪𝙯𝙞𝙩 𝙘𝙪𝙢 𝙫𝙤𝙧𝙗𝙚𝙖𝙪 𝙘𝙖 𝙥𝙚 𝙈𝙞𝙖 𝙫𝙤𝙧 𝙨𝙖 𝙤 𝙘𝙪𝙥𝙡𝙚𝙯𝙚 𝙘𝙪 𝙛𝙞𝙪𝙡 𝙪𝙣𝙪𝙞 𝙥𝙧𝙞𝙚𝙩𝙚𝙣 𝙙𝙚 𝙖𝙡 𝙡𝙪𝙞.
𝙎𝙞 𝙖𝙘𝙪𝙢 𝙩𝙧𝙚𝙞 𝙨𝙖𝙥𝙩𝙖𝙢𝙖𝙣𝙞 𝙢𝙞-𝙖𝙢 𝙙𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙖𝙢𝙖 𝙘𝙖 𝙞𝙞 𝙫𝙤𝙧𝙗𝙖 𝙙𝙚 𝙍𝙮𝙖𝙣 𝙨𝙞 𝘿𝙖𝙢𝙞𝙖𝙣, 𝙥𝙡𝙪𝙨 𝙘𝙖𝙩 𝙖-𝙩𝙞 𝙛𝙤𝙨𝙩 𝙫𝙤𝙞 𝙡𝙖 𝙢𝙪𝙣𝙩𝙚 𝙨𝙞 𝙚𝙞 𝙡𝙖 𝙣𝙤𝙞, 𝙩𝙖𝙩𝙖 𝙘𝙪 𝙚𝙡 𝙖𝙪 𝙫𝙤𝙧𝙗𝙞𝙩 𝙙𝙚 𝙖𝙨𝙩𝙖 𝙨𝙞 𝙙𝙞𝙣 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙘𝙚 𝙞𝙚𝙧 𝙞𝙣𝙖𝙞𝙣𝙩𝙚 𝙨𝙖 𝙩𝙚 𝙖𝙙𝙪𝙘𝙖 𝙆𝙞𝙢, 𝙨-𝙖𝙪 𝙨𝙖𝙧𝙪𝙩𝙖𝙩, 𝙞𝙞 𝙘𝙡𝙖𝙧𝙖 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙗𝙖.
𝙀𝙪: 𝙤𝙛.

𝗜𝘂𝗯𝗶𝗿𝗲 𝗔𝗱𝗲𝘃𝗮𝗿𝗮𝘁𝗮 🥰💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum