Yeni işimde İlk günümdü. Verilen Adrese gelmiştim burası hiçte gizli bir yer gibi değildi.
"Bakar mısınız Doğru yere mi geldim?"diyerek elimde ki kağıdı danışmana uzattım.
"Haahaha Biri sizinle dalga geçiyor olmalı adres doğru fakat bu şirket sıradan bir şirket ajanmış inandırıcı gelmiyor yukarı kata çıkıp birinden yardım isteyebilirsiniz"
Danışmanın söyledikleri hiç mantıklı gelmiyordu. Asansöre bindim. Asansörde bir düğme dikkatimi çekmişti. Bukalemun işaretiydi. Telefonuma gelen mesajdaki resim ile aynıydı. Düğmeye bastım.
"Yardımcı olabilir miyim Beyfendi?"
Sesin geldiği yöne döndüğümde Karşımda Bir Kadın vardı. "Ben şey bu adresi arıyordum da" diyerek adresi uzattım.
"Marinette Yeni Yardımcın varr"dedi Kadın.
Arkasından Çağırdığı Kişi Gelmişti. Bana Bakıp Baştan Aşağı süzdü. Siyah Saçlarını Topuz yapmış Şık giyinimli Biriydi. Etkilenmedim değil.
"Ben Adrien Agreste Yeni stajyerim"diyebildim.
"Hoş Geldin Yeni Stajyer. Rose Sana Yeni Masanı göstericek yarın da Antremanlara başlayacağız iyi beslen"dedi Marinette.
Oldukça Sertti Kelimeleri iğneleyici türdendi. Benden cevap alamayınca Gitti. Belki de nazik biriydi. Sadece tanımadığı insanlara karşı bu tavrı takınıyordu.
"Selamm Adrienn Hoş Geldin Mariye Aldırma Sen O Bazen korkutucu olabiliyor ama Kalbi Bir Hamur Gibi Yumuşaktır."
"Siz Kimsiniz?"dedim. Hesap sormak değildi.
"Ben Luka Marinette'nin Nişanlısıyım"
Nianlı olduğunu duyduğumda Şaşırmıştım. Böylesi Güzel Bir Kadının Nişanlısı Vardı. İşime konsantre olmalıydım. Buraya bunun için Gelmiştim.
Rose'u takip ettim.
"Burası Senin Yeni Çalışma Alanın Şimdiden Tebrik Ederim. Ayrıca Unutmadan Çok Çalışmalısın Marii'nin sınavları zordur iyi çalışmalar" diyerek Yanımdan Ayrıldı.
Çantamı Masanın üzerine koydum. Çantamın içinden Annemin Fotoğrafını çıkarttım. Masaya yerleştirdim. Birde Müzik Kutusunu Koydum.
"Burası Senin Evin değil Çalışma Alanın Yerini Bilsen iyi olur."
Marinette Yanıma Gelip Bunları Söylemişti tamam belki Sert biriydi fakat bunları demesi incitcek türdendi.
"Tamam Bir daha Olmaz"
Yüzümü astım. Eşyaları çantama koyarak Bulunduğum yerden ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görev
ФанфикAdrienette Marinette FBI Ajanıdır Gizli Bir Şirkette Çalışıyordur. Adrien Yeni Gelen Stajyerdir. Marinette'nin Soğukkanlılığı Onu Çeker. Dahası için Kitabı Okuyun devamını da Bekleyiinn🤍