Giorgio!Lekéssük a vonatot!

56 6 0
                                    




Csak a Duna parton beszélgettünk de mindjárt  4 nem gondoltam,hogy így ellehet ütni az időt.Persze én vittem magammal kaját így tudtunk enni.Lassan mi is sétálásba kezdtünk mint a többi pár.

Giorgio szemszöge

A Dunában gyönyörködtem ezt Lili zavarta meg a vállam bökdösésével.

-Giorgio!Giorgio!Nézz már előre!Fojtatta a vállam bökdösését a barna hajú barátnőm.

-Mivan?

-Lehet te vagy vak de Bogi meg Paolo előttünk sétálnak.Ráadásul Bogi még a magassarkúját is levette.

-És az miért is olyan nagy szám?

-Te még életedben nem néztél szerelmes filmet vagy tényleg nem vágod?Nem hiszel nekem de 5 perc se fog beletelni itt csók lesz.

-Lili ez nem akkor szokott történni és...Nem tudtam befejezni mert Lili hátra fordított.

Gondolom hátra néztek. Ebből is látszik, hogy Lili jó megfigyelő.Kezdem érteni Barni mit ért az alatt, hogy összeillünk mert én mindenhonnan elkések Lili pedig mindig vagy az időt nézi vagy a körülményeket.

Lili szemszöge

A megfordulásunk után csak néha, néha tudtam hátra nézni.De azért sikerült elkapni a csókot.Gio oldalát nyomtam meg gyengéden és az előbb látottakat mondtam el és, hogy én megmondtam.Mindketten a magunk útján haza indultunk.Haza érve cipőmet levéve be estem az ágymaba és a telefonomat vettem a kezembe.A lassan lenyugvó napot figyeltem mikor ráébredtem, hogy kéne valami vacsorát készíteni.Spenótos tésztát készítettem mert per pillanat azt tartottam a leggyorsabbnak.Zsomával megvacsoráztunk csináltam egy teát és az ital elfogyasztása után le zuhanyoztam és az ágyba estem.Hamar el aludtam hisz jól tudtam, hogy holnap indulunk haza.

Reggel az ablakon besütő napsugarak kellettek a nem lehúzott redőny miatt.5 perc fetrengés után erőt vettem magamon elmentem fogat mosni,le zuhanyozni stb,stb.Egy kék farmer  és egy baba rózsaszín kötött pulcsi mellet döntöttem.A reggelim egy zabkása volt és amint Zsombor is elkészült indulhattunk Giorgio ért.Pontban 8:32-kor sikerült bejutnunk.Gio még akkor ült le meginni a kávéját.

-Giorgio!Lekéssük a vonatot!Vágtam le magam a kanapéra, mert ha ő leül kávézni még utánna fog felvenni valami vállalható ruhát.

-Akkor megyünk a következővel.Mondta a helyzethez képest egész nyugodtan.

-Lili nyugodj meg.Ült le mellém Zsombor.-Amúgy igaza lehet Gyurinak.

Csak egy fél órácska volt mire indulhattunk a vonat állomásra.Idővel a vonatra is feljutottunk én elővettem egy könyvet és Giorgio vállára rádöntve a fejem olvasni kezdtem.

Hellóbelló mindenkinek ez is egy rövidke rész lett de nincs ötletem.Mindenkinek jó éjszakát/napot.<3

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now