🤍Cap.4🤍

56 5 1
                                    

Dr.Kim-Am o propunere...

Rămâne blocat. Sa accepte, sa nu? Nici el nu știe sigur.

Chan-Va ascult.
Dr.Kim-Aceea fata... Ea e fata unui mare om de afaceri. Și îți poate oferi o suma destul de frumușică de bani dacă reușești cu fata lui,dar nu de asta te-am chemat aici.
Chan-Atunci?spune în timp ce sa așeza pe scaunul din fata lui punându-se mai comod.
Dr.Kim-Nu știu cum îți va fi și de aceasta data asa ca dacă ai renunță la ea îți pot da un post mult mai liber decât acesta. Am observat cât de obosit ești în ultima vreme, adică nu prea ai la ce sa renunti prea mult. E doar o fata de 15 ani. O sa ii găsim un doctor care este mai liber, cum ar fi.... Doctor Han sau Hyunjin.

Chan se simțea oarecum pe lângă, știind ca e dat afara pentru ca nu reușise sa salveze câteva vieți. Pana la urma nu crede ca niciun doctor este minune și nu a pierdut măcar un om... Dar poate el e ceva mai mult.

Chan-Ma voi gândi...
De.Kim-Sper ca răspunsul sa îl primesc pana îl luna viitoare. O luna îți dau de gândit. O luna! o spune cu cea mai mare seriozitate în ochi făcându-l pe Chan sa înghită sec.

Iese din birou pe gânduri. Se gândea ca dacă ar renunță a ea nu ar mai fi avut atât de mult de lucru, dar nu ii putea uita ochii verzi și parul negru ca abanosul... Își promise din aceea clipa ca o sa încerce sa ii fie rece, sa poata trece peste ușor.

Yuna-Ca ți-a spus?il trezi Yuna din gândurile sale bolmojite.
Chan-Sa renunță la Sia.
Yuna-De ce?
Chan-Imi va da un postai mai liber decât acesta și o suma mare de bani.
Yuna-Si ai acceptat?
Chan-Am zis ca ma mai gândesc.

Ajung la salon Siei dar nu era acolo. Se întrebau unde poate fi.

Chan-Unde o fi și fata asta?se întreba frustrat. Yuna, tu te duci sa o cauți prin spital, iar eu pe afara. Dacă nu o găsim ne reîntoarcem aici.

Yuna pleca săgeată prin spital sa o caute, iar Chan prin curtea spitalului. Încerca să dea de ea strigând-o, poate ii răspunde. Dar zadarnic.
"Unde se poate duce o fata de doar 15 ani?" întrebarea lui parca nici nu avea răspuns. Se duce în spatele spitalului când auzi o voce de fata. Era una care îți putea elibera mințile.

Lua coltul sa dea de sursa ei. Se uita țintă pe ea. Era Sia pe o banca ce se uita spre cerul înstelat.

Chan-Sia...

Cu ochii plini de lacrimile, ce ii făceau de la luna sa strălucească. Se așeza și el pe banca lângă ea. Nici nu mai statu pe gânduri și ii sari în brate. Chan simțea ca inima ii se înmoaie. O lua și el în brate. Își simțea halatul ud de la lacrimile care nu ii se opreau fetei.

Chan-Ce ai pățit?întreba dar nu primi decât mai multe lacrimi și suspine.
Chan-Te rog sa îmi răspunzi.
Sia-N-nu pot...

Nu insista. Sia se îndepărta de el, dar își simți capul și mai greoi decât era, iar acesta cazu pe umărul mare al lui Chan. Inima lui începu sa bata mai tare decât trebuia. O simțea din ce în ce mai grea pe Sia.

Chan-Sia,ai adormit? Te rog sa îmi spui Doamne ca nu doarme...se uita în sus nestind ce să facă.
Sia-Nu am adormit...
Chan-Vrei sa mergem în spital? E rece și ai doar pijamalele astea pe tine, o sa răcești.
Sia-Bine.

Fata dădu sa se ridice dar își simți picioarele, și nu numai ele, ci tot corpul greu parca nemaiavând pic de energie. Corpul firav ii fu prins de mâinile rapide a lui Chan. Era ca o pana de ușoară, ca un bebeluș de firava. Pielea alba ii era luminata de luna ce strălucea deasupra la cei doi. Băiatul minunat de priveliște, ii da parul ce ii stătea pe fata după urechile ei micuțe.

Merse, cu ea in carca sa, pana in spital unde la întrarea în el ii aștepta Yuna.

Yuna-Si cât e ceasul?! Cum sa o lași pana la ora asta afara?! E 00:25!
Chan-Da mai tare poți sa tipi ca să trezești tot spitalul?fu el sarcastic.
Yuna-Du-te repede și duo în camera ei! ACUM! nu știa de ce era asa nervoasa, dar nu comenta nimic și pleca spre lift.

În lift fata începu sa cânte,in somn bineînțeles. Însă Chan se abține sa izbucnească în crize de ras ca să nu o trezească.

Sia-Ya! Tu de acolo! Doctore Chan și mai ceva! Dacă tot ești asa tu Făt-Frumos și te plac toate din spital, pleacă odată și fă-ți ceva! Pune o masca ceva. Chan în sus, Chan în jos, ești peste! Îmi vine sa te arunc pe geamul ala! Dar ești drăguț totuși. No. Nu te mai arunc. Stau aici cu mine și ma îngrijești,ca dacă nu.... Am sa te blestem când am sa fiu moarta. Poate chiar sa ramai singur toată viata sau... Sa nu te mai placa fetele! Ai înțeles?!fata nici nu știa ce spune, fiind în somn.
Chan-Nu cred ca am sa ma dezlipesc asa ușor cum credeam,spune el râzând de fata.

Ajunși în salon, Chan o pune pe  Sia în pat. Lângă patul ei fiind un fotoliu se așeza pe el obosit.

Chan-Ești mai grea decât pari.
Sia-Stiu.
Chan-Nu dormi?
Sia-No. Mai stam sa îți facem viata un calvar. În vise nu pot, doar vorbesc cu tine atât.
Chan-Hai pune capul pe perna și culcă-te. Mâine nu ma trezesc eu sa dau pastilele.
Sia-Nu pot...
Chan-Dar de ce ma rog?
Sia- Doar nu pot.

Doctorul nu mai statu pe gânduri. Se ridica de pe scaun și vru sa se pună pe pat, lângă Sia.

Sia-Ya,ce faci?!
Chan-Ai zis ca nu poți dormi, asa ca eu te ajut.
Sia-Punandu-te lângă mn în pat?!
Chan-Hai taci și da-te mai încolo.

Fata nu apuca sa spună mai nimic pentru ca doctorul ei se puse lângă ea lejer. Cu mâinile sub cap.

Sia-Sa nu te mire ca am sa sforăi. Nu e prima data,fata pune capul pe pieptul bărbatului adormind instant.

Inima lui Chan nici nu mai știa dacă era acolo. Parul ei în toate direcțiile, și pielea fina, era ca un înger cu minte diabolica aparent. O lua în brate mai strâns. Fata nu făcea decât sa stea acolo, dar la un moment simți niște brate mici în jurul talei sale mari. Nu mai simțise asemena căldură niciodată. E prima oara în viata când putu sa se culce asa bine. Închide ochii la scurt timp și adormi cu ea în brate

 Închide ochii la scurt timp și adormi cu ea în brate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Doctorul inimii mele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum