Gönül Bağı

2K 95 11
                                    

Doktorum Beyza hanım bugün sabah 08:00 gibi odaya gelip durumumuzu sordu ,Ömerimi kontrol ettikten sonra bugün çıkış yapabileceğimi ama mutlaka kontrole gelmem gerektiğini söyledikten sonra odadan çıktı. Yasemin abla da bizim kızlara haber verdi evi hazırlamaları için. O kadar gerek yok kızlar yorulmasın dememe rağmen illa bir iki süs olmalı dedi. Beni mutlu etmek için yapıyorlardı ama unuttukları bir şey vardı benim mutlu olmam için böyle şeylere ihtiyacım yoktu ki ben mutluluğumu zaten Rabbim de bulmuştum.

Meryem : Kızım oğlumu arayayım bizi almaya gelsin.

Elif : Hiç gerek yok Meryem teyze biz taksiyle gideriz.

Meryem : Kızım şimdi sen beni kırmak mi istiyorsun ? Hem yaşadığın yeri de görmüş oluruz artık meva için sana gelip gidiceğiz.

Deyince çok istemesem de onaylamıştım. Hiç kimseye yük olmak istemiyordum. Evet belki de bu yük olmak değil di ama küçüklüğümden beri kendi meselelerimi kendim halletiğim için başkası benim için bir şey yapınca kendimi kötü hissediyorum.
###

Kızımı öpüp büro gitmek için evden çıkmıştım. Telefonum çaldı. Arayan annemdi vakit kaybetmeden telefonu açtım.

Meryem : Hayırlı sabahlar musabım biz hastaneden çıkış işlemlerini yaptık bizi almaya gelirmisin şimdi taksilerle uğraşmayalım

Musab: Anne benim büro 'a gitmem lazım önemli bir dava hakkında eksik kalan bilgileri toplamam lazım.Ben size bir araba göndereyeyim olur mu?

Meryem : peki oğlum

Annemle konuşmamız sonlandırdıktan sonra süleymanı annemleri alması için hastaneye gönderdim.
Aslında hastaneye ben gitseydim çok güzel olurdu aslan parçasını görmüş olurdum ama bu gün sevdiklerim ile beni tehdit eden ve en önemliside çoçuk , yetişkin ayırt etmeden pis işlerine alet edip sonrada öldürüp bir kenara degersizce fırlatan şahıs ile ilgili eksik bilgileri toplamam lazımdı.

###

Ömer biraz huysuzdu anlamadığım bir şekilde. Meryem teyzenin çalışanı bizi eve bırakmıştı. Meryem teyze de evime davet ettim, evimi çok özlemiştim . Oğlumun evine ilk girişiydi besmele ile eve girdik.

Esma : Hoşgeldiniz.

Nazlı : Gözümüz yollarda kaldı, nerde kaldınız ya..

Esma ile nazlı evi çok güzel süslemişlerdi .

Elif : Kızlar çok teşekkür ederim, çok güzel olmuş .

Esma : Herşey Ömercik içindi dimi nazlı.
Nazlı başı ile gülerek onay verdi

Yasemin : Kapıda kaldık . Nazlı meryem ablayı oturma odasına gösterirmisin .

Nazlı : tabikide . Feracenizi de alayım rahat edersiniz.

Meryem: Teşekkür ederim canım.

Kızların hazırladığı ikramlıklar eşliğinde muhabbet ediyorduk ama ömer ara ara huysuzlanıyordu. Halbukusi karnı tok, altını da daha yeni değiştirdim . Gazı var desem onuda daha yeni çıkarmıştım. Allahım sen yardım et.
Kapı zili çalmıştı ömeri esmanın kucağına bırakıp ben açmaya gittim . O kadar yasemin abla ben giderim demesine rağmen ben israrla gitmek istediğimi söyledim. Çünkü kızım evime ilk defa gelecekti ve onu ben karşılamak istiyordum . Kimin geldiğini bildiğim halde Alışkanlık hali olduğu için kapı deliğinden baktım zeynep , fatma nine ve kızım gelmişlerdi. Heyecanla açtım kapıyı.

Fatma : Selamün aleyküm kızım

Elif : Aleyküm selam hoşgeldiniz.

Elif : Zeynep kızımı ben alayım sende rahat rahat ayakkabını çıkar.

Şer Görünenin Ardındaki HAYIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin