~Тара~
Щом съм пред вратата на Джереми, започвам да звъня на звънеца като на пожар. Искам час по-скоро да разбера дали говори истината, дали наистина знае къде са родителите ми и...и дали ще ги видя...
"По-спокойно ще ми запалиш звънеца." Джереми отваря вратата, държат чаша най-вероятно с някакъв алкохол.
"Какво имаш предвид с това за родителите ми?"
"Заповядай, влез." прави ми път да вляза и аз го правя. "Първо понеже сме си приятелчета." прекъсвам го смеейки се саркастично.
"Не съм ти никаква." това обаче го ядосва. Застава на милиметри до мен, като усещах алкохолния му дъх.
"НЯМА ДА МЕ ПРЕКЪСВАШ!" кимнах леко уплашена, а той отстъпи малка крачка назад. "Наистина не знаех, че ще реагираш толкова зле на това в сока..."
"Добре, това не ме интересува толкова...какво знаеш за родителите ми?" никога не съм изпитвала тъга от липсата им, но искам да им потърся обяснение, искам да разбера защо са ме зарязали още като малка.
"Знам къде са." заявява гордо той, а сърцето ми се свива. Всичко в мен започна да се преобръща. Той знае къде са родителите ми?! Знае кои са!
"К-къде са?" опитвам да стабилизирам гласа си, но това не е по силите ми.
"Тц, тц..." изцъка с език и зарахомаха пръста си пред мен. "Няма да е толкова лесно, колкото предполагаш."
"Какаво искаш да кажеш? Т-трябва да направя нещо?" питам несигурна, сочеща себе си и правейки някакви жестове от нерви.
"Колко бързо схващаш!" плесна с ръце и се засмя, все едно е най-обикновенна вечер и обсъжа деня си. "Най-накрая започна да ме разбираш...след толкова години." въздъхва весело и замечтано.
Сега си давам сметка, че през всичките тези години съм имала връзка с тотално различен човек. Човек, който не познавам истински. Представял ми е несъществуващ човек, а аз глупачката съм била сляпа и не съм го виждала.
"Какво искаш?" изтръгвам думите от гърлото си, изведнъж ужасно раздразнена от това да съм в една стая с него.
Джереми най-спокойно отива до дивана и сяда. Кръстосва краката си и отпива от чашата на масата до него. Тази негова небрежност започва да ми лази по нервите.
VOUS LISEZ
Between me and you (# 1 Me&You)
Roman d'amour"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...