נ.מ. יהלי
נ.ז. הנסיעה למחנה
------------כולנו התארגנו והבנו לדניאל את המפתחות לחדרים,
אוף נמאס לי לריב עם דניאל אנחנו לא דיברנו כבר שלושה ימים זה בחיים לא קרה שלא דיברנו כלכך הרבה זמן, וגם עם נוי אנחנו החברות הכי טובות אנחנו מדברות על הכל כל פעם שכותבים לי תגובה רעה או כשהיא מרגישה מרוחקת מכולם היא איתי ואני איתה למה אני כלכך כועסת עליה?
שיט! לא צילמתי לוולוג שלי את זה שאנחנו עוזבים את המלון.
באתי להוציא מהתיק את הטלפון כדי לצלם אבל בדיוק עדן קראה לי, ממש לא באה לי עכשיו את השיחת תוכחה שלה עכשיו. (ה.כ. שיחת תוכחה זאת שיחה שבא מישהו מהיר למישהו על ההתנהגות שלו...)
"יהלי, תקשיבי, למרות שנוי ביקשה שאני לא אספר לך אני חייבת, תקשיבי אתמול בלילה היא הגיעה עלי לחדר וקראה גם לשירה, והיא פשוט..."
"בנות, בואו, צריך לצאת להסעה, יש לנו עוד נסיעה של שעתיים!" קרא לנו דניאל
אוף. למה.אני .חייבת.להיות.כל. כך. מעצבנת. למה.אני.לא.יכולה.לשמוח.בשבילו ובשביל נוי???
אחר כך כל הנסיעה עברה בשתיקה. אבל לא שתיקה רגילה אלה שתיקה מרה ומורגשת.
דניאל ונוי ישבו אחד ליד השניה וראו סרט ביחד
באמת שאני מקנאה בהם, הלוואי גם לי היה מישהו כמו דניאל, רגיש,מצחיק.
"חברים, אני יודעת שההתנהגות שלי היתה לא בסדר ואתם לא יודעים כמה אני מצטערת על זה כל יום ביומיים האחרונים ואני מבינה אם אתם לא תסלחו לי, אבל ממש חשוב לי שתדעו שאני מצטערת בעיקר מפני אחי ונוי אבל גם מפני כולם!"אמרתי לכולם כדי לשבור את השתיקה...
"לקח לך יותר מידי זמן להגיע לסליחה הזאת ... סתם ברור שגם אני וגם שירה סולחים לך!!" ענה לי יונתן בצחוק
"גם אני סולחת" אמרה עדן
"גם אני" ענה אריאל
כשהמבטים שלי ושל נוי הצטלבו היא הייתה כלכך פגועה וידעתי שכדי לחזור לביטחון שהיה בינינו אני אצתרך להתאמץ קצת יותר מלדבר בכלליות לכולם אבל אני מקווה שעד סוף הטיול היא תסלח לי.
"גם אני וגם נוי סולחים לך יהלי"
דניאל דיבר בהיסוס והוציא אותי מהמחשבות שלי
"באמת?"
"ברור, את עדין אחותי הקטנה והחולת שלטון"
הוא חושב שהוא יצליח לעקוץ אותי בצורה כזאת? אז הוא טועה
"אווו, אחי איזה עקיצה רואים שלמדת ממני משהו" ענה לו יונתן כשהוא קצת מתגרה בי.
במידי הוצאתי את הטלפון וצילמתי סטורי וגם העלתי פוסט לאינסטוש שלי, עדין 150K זה לא דבר שהולך ברגל.
'חברים יקרים, קרה אסון!
אני עכשיו בדרך למחנה באנגליה ו@DANIEL_1000 אחי היקר ניסה לרדת עלי!
ועכשיו לשאלתי:
אני רוצה להחזיר לו מה לפי דעתכם אני צריכה לעשות כל רעיון יתקבל בברכה!
אוהבת אותכם ויודעת שלא תאכזבו אותי!!!'
"אני מציעה לך דניאל, מנסיון כמובן להתנצל עכשיו לפני שהיא מעלה כי האנשים שמגיבים לה הם משוגעים ויכולים לתת עשות שרק השד יודע מאיפה הם חשבו עליהם! תאמין לי שהייתי במקרה כזה והיא העלתה פוסט דומה וזה נגמר לא נחמד בכלל!" הזהירה אותו שירה וכולה התמלאה בצמרמורת. וכשדניאל שמע את זה הוא התחיל לפחד בצורה שהחיוך ירד לו מהפנים.
וכשאני ראיתי את זה דווקא החיוך שירד מהפנים של דניאל עלה על הפנים שלי עם תוספת של ניצחון...
"טוב, חיכיתי מספיק אני מעלה!" הודעתי
"רגע,רגע, יהלי. בבקשה אני מתנצל בבקשה תרחמי עלי🙏"
מצחיק אותי שדניאל מתחנן בדרך כלל הוא רק מבקש / דורש.
"תראה אני צריכה לחשוב על זה. כי אני די נהנת לראות את התחינה בעיינים שלך ובקול שלך!" עניתי לו בהתגרות.
"טוב, זה מה שנעשה...."*******
הינה נגמר לו עוד פרק
מקוות שנהנתן!
y&s ♥️
YOU ARE READING
ריב, חברות או אהבה?!❤️
Chick-Litדניאל, אריאל,עדן, נוי, שירה, יהלי,יהונתן ואיתי הם חברים עוד מכיתה ז׳, אבל כשהם טסים למחנה באנגליה בתחילת החופש הגדול של סוף יא' הדברים קצת משתנים בתוך החבורה... מי יגמור את המחנה בריב נוראי? מי יתאהבו ויחזרו בתור זוג? ומה יקרה בין כולם?