PİSKOPAT

410 24 2
                                    

" iyi hoşlandığını düşünmüştüm bi an ama önemli değil emin ol rahat bırakıcam işine dönebilirsin "

Bu neydi şimdi bu hissetiğim hisde ne böyle neden beni rahat bırakması canımı sıktı ah deliriyorum galiba...

                             ~~~~~~~~~~~~~~~

Kasiyerin başına dönmüştüm kafamdaki tonlarca sesi susturamıyordum dalıp dalıp gidiyordum müşterin ödemeye bile geldiğini fark edemiyordum bi kaç kez seslendikten sonra onları fark ediyor zor da olsa yüzüme gülümseme yerleştiriyordum.

" Hey jungkook neyin var böyle bay Kim bir şey mi dedi?"

Garip adamı anma yanımda of ve bilmiyorum neyim var bi bilsem taehyun bi bilsem bilmiyorum işte.

"bir şey demedi sıkıntı yok yorgunum sanırım "

" işlerden dolayı mı "

" hayır iş beni zorlamıyor yani bilmiyorum sanırım hasta olucam ondan "

" oh dikkat etmelisin "

" hımm etmeye çalışırım , bu arada maça gelemiyeceğim başka zamana sözüm olsun"

" üzüldüm ama yorgunsun sorun yok "

Taehyun belimi pat patladıktan sonra işine döndü ve ben yorgunluğumun nedeni kalbimdeki anlamsız sızı kafamdaki bitmek bilmeyen düşüncelerdi diyemedim.

~~~~

Akşam saat 10'a geliyordu çıkış saatim ama halla binlerce insan vardı gitsem mi bilemedim o sırada bana doğru gelen taehyung'u fark ettim kalbim delice hızlandı ve tam yanımda durdu.

" bugün fazlaca insan yatılı olarak kalıcak ve geç çıkacaklar sanırım 2 saat daha burdasın "

İfadesiz yüzüyle konuşmuştu bir mimik oynamıyordu hiçbir zaman anlayamıyordum onu.

" olur sıkıntı değil "

" iyi güzel "

Dedi ve tam yanımdan çıkacakken kolundan tuttum ve inanın ki neden tuttum bende anlamış değilim o şaşkınca yüzüme bakıyor bende yaptığım bu hareketten dolayı şaşkınca ona bakıyordum.

" ne var?"

Konuştu sert ve otoriter sesiyle.

" hiç efendim hiç "

" anlamsız hareketlerinden hiçbir şey anlamıyorum jungkook "

" bende anlamıyorum ki "

" ne?"

"Ne? A hiç hiç boş birşeydi "

Yüzüme bi kaç bakış attıktan sonra odasına gitti.
Ne yapıyorum ben iyi miyim? değilim sebebi ne? bilmiyorum kafayı yedim mi? kesinlikle evet, of çıldırcağım.

~~~~

2 saat daha iş  başı tuttuktan sonra hazırlanıp çıkıcaktım bu 2 saat boyunca bay Kim hiç odasından çıkmamıştı endişelenmiştim doğrusu gidip bakmak istiyordum ama cesaretim yoktu.
Taehyun'a çıktığımı haber verip çıktım yürüdüm yolda düşüncelerimle. Bay Kim'de anlamlandıramadığım bir şey vardı en başından gizli olan bir şeyler varmış gibi hissediyorum bakışlarından, hallerinden, konuşmalarından, tanrım ne yapacağım beni ona çeken şey ne ne.

~~~~

Kapının önüne gelmiştim gelene kadar sanki gözetleniyormuş gibi hissetim ama önemsemedim tam içeri girecekken yan taraftan çıkırtı sesleri duydum ve hemen yavaş adımlar atarak orda biri olup olmadığını kontrol edicektim tam evin yan kısmına dönerken beni gördüğü gibi arkasına dönüp koşmaya başladı bende ardından koştum, yüzünü göremedim tam maske vardı ama bedeninden ve gözkerinden anladığım kadarıyla bu patronum KİM TAEHYUNG ' dan başkası değildi.

~~~~

Geç kalma korkusundan dolayı alarm kurmuştum ve onun çalmasıyla gözlerimi açtım aklıma dün geceki olay giriverdi o kimdi eğer tahminim doğruysa o bay Kim ise neden öyle yapsın piskopatlar gibi.
Düşüncelerimden sıyrılıp giyinip çıkmıştım.

Cafe'ye gidene kadar arkamdan gelen kim varsa sanki beni takip ediyormuş gibi hissetim sürekli arkama bakıp bakıp duruyordum bilinç altıma öyle kalmıştı.
Ceketimi astıktan sonra bay Kim'in odasına ilerledim çok erken gelmiştim bundan istifade onla konuşacaktım.

Odasına çalmadan girdim kitlememişti ve gördüğüm manzarayla yutkundum çıplaktı yanık teni öylesine güzel duruyordu ki yüzüne bakamadım yemin ediyorum sanki o bir sevaptı ve ben ondan başkasına bakarsam günaha girecek gibi hissediyorum.

" jungkook bu tavrında ne böyle kapı çalmayı öğrenmedin mi?"

Zar zor gözlerimi çıplak göğsünden çekip yüzüne götürdüm.

" özür dilerim "

" özür dilerim, özür dilerim sıkılmadın mı hata yapıp af dilemenden? "

" buraya sizin küçük düşürücü laflarınızı dinlemeye gelmedim bay Kim size sormak istediğim sorular var. "

" ne bu sabah sabah soracağın önemli şey? "

Ona yaklaşan bu sefer ben oldum ve alaycı bi tavırla sordum.

" dün gece ben işten çıktıktan sonra neredeydiniz? "

Afallamış suratıyla gözlerini kaçırdı paniklemişti.
Kafamı yan yatırıp yüzünün şeklini incelerken masasının üstündeki maskeye takıldı gözüm bu o evet dün o adamın yüzündeki maskeydi evet doğru düşünmüşüm beni gözetleyen kesinlikle Kim taehyung'tu.

FIRST GLANCE || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin